Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám problém s Octáviou 1,6 55kw. Začalo to tým, že motor v rozmedzí otáčok 3000 až 4000 vynechával ako by nedochádzal benzín. Pod 3000 alebo nad 4000 otáčok motor išiel normálne. Tak som začal s výmenou dielov zo služobnej felície 1.6 a to postupne som menil škrtiacu klabku, rozdeľovač aj s káblami sviečkami a zapaľovacím trafom, lambda sondu, lištu s vstrekovacími ventilami a filter na palivo. Auto aj po výmene týchto dielov išlo rovnako kdežto služobná felda aj na mojich dieloch šlapala ako hodinky a tak som všetky svoje diely vrátil tak ako boli. Na vagu neukázalo žiadnu závadu. Pri nedávnej výmene peľového filtra som len tak odpojil konektor s riadiacej jednotky a pozeral som sa či nie sú zaoxidované kontakty ale neboli tak som znova zapojil a auto po tomto začalo šľapař ako hodinky. Myslel som že je to len náhoda, lebo čo by to malo spoločné s odpojením a znova napojením konektora na riadiacej jednotke. Teraz po prejdení cca. 1500 km znova to isté, auto v rozmedzí 3000 až 4000 otáčok vynecháva a spotreba letí hore. Znova kontrola na vagu - nič. Tak som len tak znova odpojil konektor na riadiacej jednotke znova napojil ale nedával som tomu veškú šancu a na moje počudovanie auto znova ide ako hodinky. Neviem si to vysvetliť čim to može byť a taktiež ma to bude zlostiť každých cca 1500 km odpájať a napájať konektor na riadiacej jednotke. Je to chybnou riadiacou jednotkou? A ak, tak čo sa tam deje, že po odpojení konektora znova ide ako má a až po určitých km sa to znova poserie . Prečo to neostane ako stála porucha keď je to riadiacou jednotkou. Stretol sa už niekto s niečim podobným?

  • 2 týdny později...

Rada: pošli to ze skály a jezdi MHD :skoda:

Tak to si mu asi Komárku moc nepomohl :D

Je pravda, že je to hodně divná závada. Možná bych viděl závadu ve svorkovnici řídicí jednotce, nebo spíš jen oxidaci. Že když to vyndáš a pak nasadíš, tak chvíly ty konatkty budou OK a pak se časem zase třeba vytvoří nějaká oxidace. Je přece jen poslední dobou víc vlhko než v létě. :) Zkoušel si tenkonektor pořádně prostříkat třeba Kontaktolem? By to mohlo zabrat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.