dado Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Mám problém s Octáviou 1,6 55kw. Začalo to tým, že motor v rozmedzí otáčok 3000 až 4000 vynechával ako by nedochádzal benzín. Pod 3000 alebo nad 4000 otáčok motor išiel normálne. Tak som začal s výmenou dielov zo služobnej felície 1.6 a to postupne som menil škrtiacu klabku, rozdeľovač aj s káblami sviečkami a zapaľovacím trafom, lambda sondu, lištu s vstrekovacími ventilami a filter na palivo. Auto aj po výmene týchto dielov išlo rovnako kdežto služobná felda aj na mojich dieloch šlapala ako hodinky a tak som všetky svoje diely vrátil tak ako boli. Na vagu neukázalo žiadnu závadu. Pri nedávnej výmene peľového filtra som len tak odpojil konektor s riadiacej jednotky a pozeral som sa či nie sú zaoxidované kontakty ale neboli tak som znova zapojil a auto po tomto začalo šľapař ako hodinky. Myslel som že je to len náhoda, lebo čo by to malo spoločné s odpojením a znova napojením konektora na riadiacej jednotke. Teraz po prejdení cca. 1500 km znova to isté, auto v rozmedzí 3000 až 4000 otáčok vynecháva a spotreba letí hore. Znova kontrola na vagu - nič. Tak som len tak znova odpojil konektor na riadiacej jednotke znova napojil ale nedával som tomu veškú šancu a na moje počudovanie auto znova ide ako hodinky. Neviem si to vysvetliť čim to može byť a taktiež ma to bude zlostiť každých cca 1500 km odpájať a napájať konektor na riadiacej jednotke. Je to chybnou riadiacou jednotkou? A ak, tak čo sa tam deje, že po odpojení konektora znova ide ako má a až po určitých km sa to znova poserie . Prečo to neostane ako stála porucha keď je to riadiacou jednotkou. Stretol sa už niekto s niečim podobným? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Rada: pošli to ze skály a jezdi MHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Tak to si mu asi Komárku moc nepomohl Je pravda, že je to hodně divná závada. Možná bych viděl závadu ve svorkovnici řídicí jednotce, nebo spíš jen oxidaci. Že když to vyndáš a pak nasadíš, tak chvíly ty konatkty budou OK a pak se časem zase třeba vytvoří nějaká oxidace. Je přece jen poslední dobou víc vlhko než v létě. Zkoušel si tenkonektor pořádně prostříkat třeba Kontaktolem? By to mohlo zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.