Přejít na obsah

dado

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení dado

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ráno vyskúšam či to neotvorím cez lanko. Tiež som rozmýšľal o núdzovom konektore. Vybite zrejme spôsobil skrat nabíjačky telefónu ktorú som zabudol vytiahnúť a zásuvka je cez poistku napojená priamo pod volantom čo používam ako napájanie navigácie v mobile. len ma štve, že auto sa nedá v takomto prípade otvoriť kľúčom. Keď sa to stane manželke niekde v cudzine tak si určite neporadí a bude platiť a platiť. Dúfam, že to ráno otvorím a doma budem špekulovať ako to urobiť aby som kľúčom auto otvoril. ďakujem Vám za rýchle nápady
  2. Práve že moja 4x4 má len zámok dverí vodiča kufor a spolujazdec je len záslepka a ja sedím na chodníku v NL ráno musím niečo zohnať a vyskúšať napojiť štartér. Ja len či niekto sa s tým nestretol ako potom deblokovať zámok aby sa pri ďalšom náhodnom vybití batérie dalo auto otvoriť kľúčom
  3. Vie niekto ako otvoriť octaviu 1,8 4x4 vybila sa mi autobateria som v cudzine a nemôžem auto otvoriť ani s kľúčom, pretočím kľúč, zaisťovací kolík sa len trocha vysunie ale auto sa neodomkne stále stiahne kolík dverí späť.
  4. Chcel by som namontovať do oktávie 7" stropný monitor. V návode je uvedené, že monitor stačí priskrutkovať k dodanému plechovému štvorcu o rozmeroch 10x10cm, ktorý sa umiestni z vrchnej strany strešného tapecu a zo spodu sa k nemu priskrutkuje samotný sklopný monitor. Vzhľadom ku krehkosti strešného tapecu sa mi zdá takáto montáž bez nejakého uchytenia montážneho plechu pevne k streche dosť slabá mám obavu či sa tapec vibráciami a váhou monitoru nepoškodí keď montážny plech nejako napevno neuchytím k streche a nechám ho volne len z vrchnej strany tapecu. Niekde som čítal, že ktosi to montoval tak, že k streche prilepil drevenú podložku do ktorej naskrutkoval ten plech a k nemu potom zo spodu tapecu naskrutkoval monitor. Nemá s tým niekto skúsenosť či to vydrží len tak ako je uvedené v montážnom návode?
  5. Dík. Zajtra tu skusím. Dúfam, že z tou ihlou ich mám vypichnúť zo strany pinov smerom k otvorom kade vedú káble.
  6. Vaša znamená to, že v konektoru riadiacej jednotky sú voľné piny a stači odizolovať kábel a zvrchu strčiť a bude držať v konektore? Alebo tie volné piny je potrebné z konektora riadiacej jednotky nejako vybrať a kabel do ních nacvaknúť a vsunúť do konektora? S pinami konektora deliacej steny mám jasno dokúpim piny nacvaknem do nich káble a zastrčím do konektora. Nemám jasno s inštaláciou káblov do toho myslím 80 pinového konektora riadiacej jednotky. A kod motora je arx takže by mala podporovať tempomat. ďakujem za odpoveď
  7. Mám Octaviu 1.8T rv.12/2001 a chcel som si namontovať tempomat. Páčku mám aj kabeláž od páčky k čiernemu konektoru T10 v oddeľovacom priestore. Nemám však káble od riadiacej jednotky k tomu čiernemu konektoru v motorovom priestore piny T10k/9, T10k/1 a T10k/2. Z riadiacej jednotky sú nataihnuté len 2 káble pin T1Ok/3 a pin T10k/5. Ako dostanem do riadiacej jednotky do konektora tie tri káble? Je potrebné dokúpiť piny alebo ako sú tie káble uchytené v tom konektore.
  8. Na čo slúži to prepojenie z RJ Climatronu do konektoru na dochladzovačke T14a pin 12 ?
  9. Prečo je nutné u Diavie vymeniť úplne všetko? Mám tiež Diaviu a v lete to chcem prerobiť na climatronic. V tej redukcii nevidím problém, ale ja to asi budem riešiť rozobraním telesa kúrenia a výmenou výparníka originál za môj z Diavie takže odpadne vyrábanie redukcie. A čo sa týka elektriky tak riadiaca jednotka climatroniku je s jednotkou dochladzovania prepojená dvoma drôtmi kde jeden z nich 14a/8 riadi zapínanie el.mag. spojky kompresora a druhý 14a/12 to som ešte nezistil akú má funkciu. Takže podľa mňa nie je nutné meniť všetko, celá klíma može ostať len to správne prepojiť s riadiacou jednotkou climatroniku to jest svorky 14A/8 a 14A/12. Možno sa mýlim a preto chcem poznať Váš názor prečo je podľa Vás nutné meniť všetko.
  10. dado

    Čím to je

    Mám problém s Octáviou 1,6 55kw. Začalo to tým, že motor v rozmedzí otáčok 3000 až 4000 vynechával ako by nedochádzal benzín. Pod 3000 alebo nad 4000 otáčok motor išiel normálne. Tak som začal s výmenou dielov zo služobnej felície 1.6 a to postupne som menil škrtiacu klabku, rozdeľovač aj s káblami sviečkami a zapaľovacím trafom, lambda sondu, lištu s vstrekovacími ventilami a filter na palivo. Auto aj po výmene týchto dielov išlo rovnako kdežto služobná felda aj na mojich dieloch šlapala ako hodinky a tak som všetky svoje diely vrátil tak ako boli. Na vagu neukázalo žiadnu závadu. Pri nedávnej výmene peľového filtra som len tak odpojil konektor s riadiacej jednotky a pozeral som sa či nie sú zaoxidované kontakty ale neboli tak som znova zapojil a auto po tomto začalo šľapař ako hodinky. Myslel som že je to len náhoda, lebo čo by to malo spoločné s odpojením a znova napojením konektora na riadiacej jednotke. Teraz po prejdení cca. 1500 km znova to isté, auto v rozmedzí 3000 až 4000 otáčok vynecháva a spotreba letí hore. Znova kontrola na vagu - nič. Tak som len tak znova odpojil konektor na riadiacej jednotke znova napojil ale nedával som tomu veškú šancu a na moje počudovanie auto znova ide ako hodinky. Neviem si to vysvetliť čim to može byť a taktiež ma to bude zlostiť každých cca 1500 km odpájať a napájať konektor na riadiacej jednotke. Je to chybnou riadiacou jednotkou? A ak, tak čo sa tam deje, že po odpojení konektora znova ide ako má a až po určitých km sa to znova poserie . Prečo to neostane ako stála porucha keď je to riadiacou jednotkou. Stretol sa už niekto s niečim podobným?
×
×
  • Vytvořit nový...