Mám problém s Octáviou 1,6 55kw. Začalo to tým, že motor v rozmedzí otáčok 3000 až 4000 vynechával ako by nedochádzal benzín. Pod 3000 alebo nad 4000 otáčok motor išiel normálne. Tak som začal s výmenou dielov zo služobnej felície 1.6 a to postupne som menil škrtiacu klabku, rozdeľovač aj s káblami sviečkami a zapaľovacím trafom, lambda sondu, lištu s vstrekovacími ventilami a filter na palivo. Auto aj po výmene týchto dielov išlo rovnako kdežto služobná felda aj na mojich dieloch šlapala ako hodinky a tak som všetky svoje diely vrátil tak ako boli. Na vagu neukázalo žiadnu závadu. Pri nedávnej výmene peľového filtra som len tak odpojil konektor s riadiacej jednotky a pozeral som sa či nie sú zaoxidované kontakty ale neboli tak som znova zapojil a auto po tomto začalo šľapař ako hodinky. Myslel som že je to len náhoda, lebo čo by to malo spoločné s odpojením a znova napojením konektora na riadiacej jednotke. Teraz po prejdení cca. 1500 km znova to isté, auto v rozmedzí 3000 až 4000 otáčok vynecháva a spotreba letí hore. Znova kontrola na vagu - nič. Tak som len tak znova odpojil konektor na riadiacej jednotke znova napojil ale nedával som tomu veškú šancu a na moje počudovanie auto znova ide ako hodinky. Neviem si to vysvetliť čim to može byť a taktiež ma to bude zlostiť každých cca 1500 km odpájať a napájať konektor na riadiacej jednotke. Je to chybnou riadiacou jednotkou? A ak, tak čo sa tam deje, že po odpojení konektora znova ide ako má a až po určitých km sa to znova poserie . Prečo to neostane ako stála porucha keď je to riadiacou jednotkou. Stretol sa už niekto s niečim podobným?