Přejít na obsah

studený start


zdenouch

Doporučené příspěvky

Zdravím

a prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch :help:

ahoj,

je několik možných závad, některé ti zde vypíšu:

1. nefunguje žhavení - zkontrolovat funkci žhav. systému,

2. neotvírá vypínací palivový ventil - zkontrolovat jeho fci, ŘJ motoru, ŘJ immobilizéru,

3. porucha v dodávce paliva (skřípnutá, ucpaná, netěsná, rezavá palivová vedení, ucpaný pal. filtr, ztuhlá nafta v pal. filtru, ucpané odvzdušnění pal. nádrže, zanesené sítko v nádrži) - vše překontrolovat,

4. spálená pojistka el. pal. čerpadla, el. vstřik. systému, žhavení,

5. startér se otáčí příliš pomalu - dobít aku,

6. nízký kompresní tlak - vyměnit těsnění hlavy válců příp. udělat generálku motoru,

7. špatně seřízený ventilový rozvod - zkontrolovat seřízení a napnutí rozvoďáku.

Toto když zkontroluješ, tak bys mohl příčinu najít.

Hodně zdaru

čau

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

je několik možných závad, některé ti zde vypíšu:

1. nefunguje žhavení - zkontrolovat funkci žhav. systému,

2. neotvírá vypínací palivový ventil - zkontrolovat jeho fci, ŘJ motoru, ŘJ immobilizéru,

3. porucha v dodávce paliva (skřípnutá, ucpaná, netěsná, rezavá palivová vedení, ucpaný pal. filtr, ztuhlá nafta v pal. filtru, ucpané odvzdušnění pal. nádrže, zanesené sítko v nádrži) - vše překontrolovat,

4. spálená pojistka el. pal. čerpadla, el. vstřik. systému, žhavení,

5. startér se otáčí příliš pomalu - dobít aku,

6. nízký kompresní tlak - vyměnit těsnění hlavy válců příp. udělat generálku motoru,

7. špatně seřízený ventilový rozvod - zkontrolovat seřízení a napnutí rozvoďáku.

Toto když zkontroluješ, tak bys mohl příčinu najít.

Hodně zdaru

čau

Moc děkuji za radu. zdenouch :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK.

...Předem díky moc za odpověď.... Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK.

...Předem díky moc za odpověď.... Jirka

Startér. Vyčistit, promazat a bude to OK. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK.

...Předem díky moc za odpověď.... Jirka

mi to dělá taky už 2 roky a i jiným tady z fora - já to ale neřeším nepovažuji to za podstatnou závadu - až někdy nenastartuji to bude problém na řešení - teď nee ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mi to dělá taky už 2 roky a i jiným tady z fora - já to ale neřeším nepovažuji to za podstatnou závadu - až někdy nenastartuji to bude problém na řešení - teď nee ;)

No, aby pak nebylo pozdě.

Já jsem si toho všiml taky, nejlíp chytá tak při 10 stupních celsia studenej motor, mnohem líp než po hodinové jízdě, a pěti minutách u benzínky...

A při teplotách pod nulou jsem musel prodloužit žhavení a dobu točení starterem, aby mi to spolehlivě startovalo na dálku. Jak se oteplí, tak ty intevaly zase stáhnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám problém a potřeboval bych poradit. mám 81 kW Tdi a starty teplý na drc, jen studený špatný ale pouze v rozmezí teploty +4 až -4 . Tzn když je -8 tak to chytne na první drb a když je nad +4 tak taky. fakt už nevím nesetkal se s tím někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startér. Vyčistit, promazat a bude to OK. :palec2:

Cau si si jisty ze staci vycistit popripade vymenit starter? Slysel sem taky ze to muzou byt tlaky-motor nema potrebny kompres! Odstraneni:vymenit pistni krouzky a asi i tesneni pod hlavou. u tepleho motoru je roztaznost plynu vetsi a unika to-mensi kompres.Nevim co si mam o tom myslet a hlavne mam koupit takove auto co tak spatne ne teple starty chyta? Oprava muze vyjit i kolem 25tis. Kc.

Dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám problém a potřeboval bych poradit. mám 81 kW Tdi a starty teplý na drc, jen studený špatný ale pouze v rozmezí teploty +4 až -4 . Tzn když je -8 tak to chytne na první drb a když je nad +4 tak taky. fakt už nevím nesetkal se s tím někdo?

Chce to VAGem zkontrolovt základní předvstřik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau si si jisty ze staci vycistit popripade vymenit starter? Slysel sem taky ze to muzou byt tlaky-motor nema potrebny kompres! Odstraneni:vymenit pistni krouzky a asi i tesneni pod hlavou. u tepleho motoru je roztaznost plynu vetsi a unika to-mensi kompres.Nevim co si mam o tom myslet a hlavne mam koupit takove auto co tak spatne ne teple starty chyta? Oprava muze vyjit i kolem 25tis. Kc.

Dik za odpoved

Pohledej ve starších tematech. Na 99% starter.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

a prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch :help:

ten problem mam uplne stejny a jasne vyreseny.zajel sem si unas v brne na ucnak ISS automobilni a nechal si udelat vymenu oleje-to nema stim nnic samozrejmne spolecnyho.kdyz uz jsem tam byl nechal jsem si udelat diagnostiku a ihned zkontrolovat zhavice.a vsechny ctyri jsou v p**i...takze si nech zkontrolovat zhavice,ale prvne jestli ti tam jde napeti muze to byt rele nebo pojistka.a kdyz ti tam pujde napeti jsou to zhavice.jak je skontrolovat je tady nekde navod.me to delali pc....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...