zdenouch Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Zdravím a prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Zdravíma prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch ahoj, je několik možných závad, některé ti zde vypíšu: 1. nefunguje žhavení - zkontrolovat funkci žhav. systému, 2. neotvírá vypínací palivový ventil - zkontrolovat jeho fci, ŘJ motoru, ŘJ immobilizéru, 3. porucha v dodávce paliva (skřípnutá, ucpaná, netěsná, rezavá palivová vedení, ucpaný pal. filtr, ztuhlá nafta v pal. filtru, ucpané odvzdušnění pal. nádrže, zanesené sítko v nádrži) - vše překontrolovat, 4. spálená pojistka el. pal. čerpadla, el. vstřik. systému, žhavení, 5. startér se otáčí příliš pomalu - dobít aku, 6. nízký kompresní tlak - vyměnit těsnění hlavy válců příp. udělat generálku motoru, 7. špatně seřízený ventilový rozvod - zkontrolovat seřízení a napnutí rozvoďáku. Toto když zkontroluješ, tak bys mohl příčinu najít. Hodně zdaru čau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenouch Vloženo 28. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 ahoj,je několik možných závad, některé ti zde vypíšu: 1. nefunguje žhavení - zkontrolovat funkci žhav. systému, 2. neotvírá vypínací palivový ventil - zkontrolovat jeho fci, ŘJ motoru, ŘJ immobilizéru, 3. porucha v dodávce paliva (skřípnutá, ucpaná, netěsná, rezavá palivová vedení, ucpaný pal. filtr, ztuhlá nafta v pal. filtru, ucpané odvzdušnění pal. nádrže, zanesené sítko v nádrži) - vše překontrolovat, 4. spálená pojistka el. pal. čerpadla, el. vstřik. systému, žhavení, 5. startér se otáčí příliš pomalu - dobít aku, 6. nízký kompresní tlak - vyměnit těsnění hlavy válců příp. udělat generálku motoru, 7. špatně seřízený ventilový rozvod - zkontrolovat seřízení a napnutí rozvoďáku. Toto když zkontroluješ, tak bys mohl příčinu najít. Hodně zdaru čau Moc děkuji za radu. zdenouch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenouch Vloženo 31. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Moc děkuji za radu. zdenouch Tak to byly žhavící svíčky. Všechny 4 byly KO. Koupil jsem Bosche. Ted při prvním startování napoprve-jako Pája. Hodně zdraví a ujetých kilometrů bez nehody v novém roce 2008. zdenouch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Tak to byly žhavící svíčky. Všechny 4 byly KO. Koupil jsem Bosche. Ted při prvním startování napoprve-jako Pája.Hodně zdraví a ujetých kilometrů bez nehody v novém roce 2008. zdenouch OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hirschi Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK. ...Předem díky moc za odpověď.... Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK. ...Předem díky moc za odpověď.... Jirka Startér. Vyčistit, promazat a bude to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK. ...Předem díky moc za odpověď.... Jirka mi to dělá taky už 2 roky a i jiným tady z fora - já to ale neřeším nepovažuji to za podstatnou závadu - až někdy nenastartuji to bude problém na řešení - teď nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.jezek Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 mi to dělá taky už 2 roky a i jiným tady z fora - já to ale neřeším nepovažuji to za podstatnou závadu - až někdy nenastartuji to bude problém na řešení - teď nee No, aby pak nebylo pozdě. Já jsem si toho všiml taky, nejlíp chytá tak při 10 stupních celsia studenej motor, mnohem líp než po hodinové jízdě, a pěti minutách u benzínky... A při teplotách pod nulou jsem musel prodloužit žhavení a dobu točení starterem, aby mi to spolehlivě startovalo na dálku. Jak se oteplí, tak ty intevaly zase stáhnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Zdravím mám problém a potřeboval bych poradit. mám 81 kW Tdi a starty teplý na drc, jen studený špatný ale pouze v rozmezí teploty +4 až -4 . Tzn když je -8 tak to chytne na první drb a když je nad +4 tak taky. fakt už nevím nesetkal se s tím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 (editace) nějak mi to blbne snad tam ten příspěvek je.... prosím o radu díky Editováno: 10. leden 2008, autor: Píďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hirschi Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Startér. Vyčistit, promazat a bude to OK. Cau si si jisty ze staci vycistit popripade vymenit starter? Slysel sem taky ze to muzou byt tlaky-motor nema potrebny kompres! Odstraneni:vymenit pistni krouzky a asi i tesneni pod hlavou. u tepleho motoru je roztaznost plynu vetsi a unika to-mensi kompres.Nevim co si mam o tom myslet a hlavne mam koupit takove auto co tak spatne ne teple starty chyta? Oprava muze vyjit i kolem 25tis. Kc. Dik za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Zdravím mám problém a potřeboval bych poradit. mám 81 kW Tdi a starty teplý na drc, jen studený špatný ale pouze v rozmezí teploty +4 až -4 . Tzn když je -8 tak to chytne na první drb a když je nad +4 tak taky. fakt už nevím nesetkal se s tím někdo? Chce to VAGem zkontrolovt základní předvstřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Cau si si jisty ze staci vycistit popripade vymenit starter? Slysel sem taky ze to muzou byt tlaky-motor nema potrebny kompres! Odstraneni:vymenit pistni krouzky a asi i tesneni pod hlavou. u tepleho motoru je roztaznost plynu vetsi a unika to-mensi kompres.Nevim co si mam o tom myslet a hlavne mam koupit takove auto co tak spatne ne teple starty chyta? Oprava muze vyjit i kolem 25tis. Kc. Dik za odpoved Pohledej ve starších tematech. Na 99% starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Přesně tak, na 99% točí pomaleji startér, někdy pomůže zvýšení startovací dávky palivy VAGem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Zdravíma prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch ten problem mam uplne stejny a jasne vyreseny.zajel sem si unas v brne na ucnak ISS automobilni a nechal si udelat vymenu oleje-to nema stim nnic samozrejmne spolecnyho.kdyz uz jsem tam byl nechal jsem si udelat diagnostiku a ihned zkontrolovat zhavice.a vsechny ctyri jsou v p**i...takze si nech zkontrolovat zhavice,ale prvne jestli ti tam jde napeti muze to byt rele nebo pojistka.a kdyz ti tam pujde napeti jsou to zhavice.jak je skontrolovat je tady nekde navod.me to delali pc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.