cosby Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 Už jsem to psal.jel jsem na dálnici v dešti,cca 120km/h +- a ve vyjetých kolejích nastal akquaplaning,prokluzl předek,zabral zadek a ten kopanec nikomu nepřeji.To se potom pěkně rozbuší srdce.Potom jsem udělal haldex na vypínač a byl klid.Jinak takto někdo robil TT,psal to kdysi na Audi fóru.Stalo se mu to samé a neustál to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladi Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 Este niekto tu raz spominal tiez neprijemnu skusenost s hladexom ale na snehu.Tusim v zakrute mu zabral zadok a skoro sa ocitol v protiiducom aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 (editace) pokud nemas esp tak bych tomu veril,ale myslim si ze je to o zkusenostech a schopnostech ridice,a kazde ma svoje pro a proti,a delali se vsechny pasaty se stalym pohonem nebo byli aj s haldexem Editováno: 30. Prosinec 2007, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 to mě také zajímá, cosby napiš, jinak přední náprava u pašíka, nevím jaké má kdo zkušenosti, ale jednoho pašíka z roku 02 má bratránek, najeto dnes 250.000km a přední náprava mimo výměny tlumičů a silenbloků zatím o.k., takže já bych se tohoto "strašáka" nebál, má TDI 96kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Já prodával Supa se 145000 a áprava naprosto OK.Soused má 230.000 a taktéž náprvu tichou,ale ten najede cca 60-70% po dálnici. Jinak já nevím,kde se dával všude haldex,ale passaty mají Torsen-mezinápravový difer a stálý náhon,jako A6. Kde všude je haldex je v Audi TT,Octa,Seaty jinak nevím,ale používají to i auta mimo koncern VW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiam Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Já prodával Supa se 145000 a áprava naprosto OK.Soused má 230.000 a taktéž náprvu tichou,ale ten najede cca 60-70% po dálnici.Jinak já nevím,kde se dával všude haldex,ale passaty mají Torsen-mezinápravový difer a stálý náhon,jako A6. Kde všude je haldex je v Audi TT,Octa,Seaty jinak nevím,ale používají to i auta mimo koncern VW Cosby to mam chapat tak ze system quattro a 4 motion je jedno a to iste? Myslel som ze torsen pouziva len audi. U audi je to quattro a vw 4 motion? Nejak mi to nejde do hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 každá automobilka si to pojmenuje jak chce,se systémem to nemá nic společného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiam Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 každá automobilka si to pojmenuje jak chce,se systémem to nemá nic společného Ja som len tym chcel povedat ze pasaty haldex maju http://www.volkswagen.cz/page.php?chapter=...how=4motion-1-2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Možná ty nové B6,ty staré mají torsen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiam Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Možná ty nové B6,ty staré mají torsen Ano aj ja som to tak pochopil.Trocha som cital na VW foru lebo inak som aj ja mal s toho hokej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 No jasně, protože B5 měla motor podélně a B6 ho má napříč. Tudíž k tomu torsten nejde:( Možná ty nové B6,ty staré mají torsen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Dodrý večer, chtěl jsem se jenom zeptat . Dostal jsem nabídku koupit passata 01 výbava skoro všechno najeto 125000 za 300 000 a octávie combi 4X4 02 96 KW taky skoro vše najeto 105000 za 290 000 poraďte co bude více hltat naftu a celkový dojem.Díky Není o čem diskutovat, jedinně pašík. Pašíka s Octou nelze srovnávat, to si řekněme rovnou. Jak psal Cosby, jen pokud by šlo o přední náhon a sedana, pak Supa. No a nebo dva roky počkat na Supa v kombajnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michallos Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Sup v kombajnu, za 1 300 000 a pokial zlacnie trosicka ako starsie auto uz ho tie dve auta nebudu zaujimat.... Ja ti poradim ber Passata mam to moznost porovnat jazdne vlastnosti jednoznacne passat a aj 4motion je fajn... co sa tyka servisu aj octavia je draha v znackovom servise a da sa to poriesit aj inou cestou neviem ci si zatazeny na servis znackovy alebo nie pretoze mne na octavii ked skoncila zaruka uz som tam odvtedy nebol iba raz ked som mal problem s elektrikou aj ked som mal buracku som to opravoval bez servisu znackoveho takze asi tolko a dielov na Passata na inzercii je ako dreva minimalne tolko ako na octaviu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Dodrý večer, chtěl jsem se jenom zeptat . Dostal jsem nabídku koupit passata 01 výbava skoro všechno najeto 125000 za 300 000 a octávie combi 4X4 02 96 KW taky skoro vše najeto 105000 za 290 000 poraďte co bude více hltat naftu a celkový dojem.Díky Octavia nikdy neměla kombinaci 96 kW a 4x4 což je škoda protože tento motor umí dobře rozhýbat i těžké vozy typu Superb a Passat. Jinak Passata mám jako služební vůz a můžu každému vřele doporučit. Mám verzi Combi 2.8 V6 Syncro r.00 a je radost sním jezdit - je to perfektně tichý a pohodlný vůz. Co se týče toho pohonu 4x4 tak rád bych vás některé opravil. Jestli se jedná o rok 2001 což je facelift tak v tomto voze je sytém Haldex pod jménem 4Motion. Do roku 2000 byl v Passatech stálý pohon Torsen od audi a VW jej označoval jako Syncro. Jinak já osobně bych volil Passata pouze v kombinaci s motorem V6 ať uš benzín nebo nafta protože pak je z toho vozu už opravdu cítit nádech luxusu. A nikdy nepochopím proč u Passatu v roce 01 vyměnili Torsen za Haldex - toto byl prostě krok spátky. Jezdit po sněhu se stálým pohonem 4x4 je opravdu zážitek. Co se týče přední nápravy hodně záleží o jakou motorizaci se jedná, motory V6 dávají přední nápravě pořádně zabrat a pokud se jezdí po nekvalitní silnici tak není problém ji odepsat po 100000 km. Já mám najeto 245000 km a už mě čeká druhý repas přední nápravy. U čtyřválce ale zvládne náprava i dvojnásobek. Co se týče motoru tak 2.8 V6 30V je podle mě nejspolehlivější motor v nabídce Passata. 2.5 V6 TDI bych ale zařadil na druhý konec což je ale většinou vina majitelů protože nedodržujou servis a je to škoda protože to jinak skvělý motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Octavia nikdy neměla kombinaci 96 kW a 4x4 což je škoda protože tento motor umí dobře rozhýbat i těžké vozy typu Superb a Passat.Jinak Passata mám jako služební vůz a můžu každému vřele doporučit. Mám verzi Combi 2.8 V6 Syncro r.00 a je radost sním jezdit - je to perfektně tichý a pohodlný vůz. Co se týče toho pohonu 4x4 tak rád bych vás některé opravil. Jestli se jedná o rok 2001 což je facelift tak v tomto voze je sytém Haldex pod jménem 4Motion. Do roku 2000 byl v Passatech stálý pohon Torsen od audi a VW jej označoval jako Syncro. Jinak já osobně bych volil Passata pouze v kombinaci s motorem V6 ať uš benzín nebo nafta protože pak je z toho vozu už opravdu cítit nádech luxusu. A nikdy nepochopím proč u Passatu v roce 01 vyměnili Torsen za Haldex - toto byl prostě krok spátky. Jezdit po sněhu se stálým pohonem 4x4 je opravdu zážitek. Co se týče přední nápravy hodně záleží o jakou motorizaci se jedná, motory V6 dávají přední nápravě pořádně zabrat a pokud se jezdí po nekvalitní silnici tak není problém ji odepsat po 100000 km. Já mám najeto 245000 km a už mě čeká druhý repas přední nápravy. U čtyřválce ale zvládne náprava i dvojnásobek. Co se týče motoru tak 2.8 V6 30V je podle mě nejspolehlivější motor v nabídce Passata. 2.5 V6 TDI bych ale zařadil na druhý konec což je ale většinou vina majitelů protože nedodržujou servis a je to škoda protože to jinak skvělý motor. Haldex je tam proto, že 99% uživatelů potřebuje čtyřkolku jen vyjímečně a při náhonu na dvě to jede za levnější peníz. prostě a jednoduše je zbatečné mít dvě hnané nápravy, když je nepotřebuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 podle mě: 1/ passat do 2006 má diferák = pevný 4x4 (ne haldex) 2/ i když máš haldex točíš kardanem, točíš poloosama takže ta úspora je minimální oproti 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Haldex je tam proto, že 99% uživatelů potřebuje čtyřkolku jen vyjímečně a při náhonu na dvě to jede za levnější peníz. prostě a jednoduše je zbatečné mít dvě hnané nápravy, když je nepotřebuješ Rozdíl ve spotřebě mezi Haldexem a Torsenem na jednom motoru je cca 0,2l ve prospěch Haldexu. Toto je zanedbatelný rozdíl oproti velkému rozdílu v chování vozu na hranici smyku a dále ovládání samotného smyku. A vůbec, kdo přemýšlí takto tak pak ať volí Octávii za levnější peníz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 je to jak píše Vaša.Měl jsem tu Pašíka 03 a měl Torsen.Snad jen B6 mají teď Haldex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Vašo no s tím Torsenem do roku 2006 no nevím nevím, já bych řekl že při faceliftu v r.2001 přešli na haldexa ale taky to nevím na 100%. Poslední generace z roku 2005 ta je každopádně haldex. Apropo, máš krásnou OOOO a ty "S" - kola jsou nádherná, co máš pod kapotou? Já taky jezdím A4 1.8 T Quattro ale už se pomalu začínám poohlížet po jiné a rád bych zavítal do S-clubu Každopádně Quattro forever. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Tak Cosby vyvrátil moji teorii Passata B5 facelift s haldexem. OK tak zas jsem o něco chytřejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 měli jsme tu passata 2,8 a tam byl torsen, ale pro jistotu jsem se díval do etky a je tam nové B6 mají haldex OOOO je 130++ PS PD quattro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 (editace) podle mě:1/ passat do 2006 má diferák = pevný 4x4 (ne haldex) 2/ i když máš haldex točíš kardanem, točíš poloosama takže ta úspora je minimální oproti 4x4 Aha, díky za upřesnění, zase vím něco navíc, netušil jsem to ohledně těch poloos, myslel jsem, že to pracuje trošku jinak Jak se říká, jeden myslel a vymyslel hovno Editováno: 9. leden 2008, autor: Palo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombík Vloženo 13. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Dobrý den pánvé, zadal jsem tu otázku jestli je koupě passatu 4x4 dobře nebo špatně. Ale došlo na prodej mojí octávie 1.6 74 kw a na dvorku se ocitl ford c-max 2.0 100 kw . Tolik jenom k vysvětlení proč jsem se ptal na passata a nakonec to skončilo někde jinde. děkuji za info. a ještě se tady trochu pochlubím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Fordem tam a vlakem zpatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rony Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 podle mě:1/ passat do 2006 má diferák = pevný 4x4 (ne haldex) Je to přesně tak manželka má Passata B5 Syncro 10/98 - je to pevný 4x4 Torsen, já mám teď nový Passat B5.5 4Motion 01/03 - je to taky pevný 4x4 Torsen. V nových B6 od 2006 by měly být Haldexy II.generace stejné jako v Octě II, takže až naše "bé-pětky" odejdou do věčných lovišť, půjdu asi do Audi Quattro (v A6 je pořád Torsen), nebo se vykašlu na TDI a koncerňáky a půjdu do Subaru Forester. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.