Přejít na obsah

Koupě passat combi 4X4 dobře nebo špatně


Kombík

Doporučené příspěvky

Už jsem to psal.jel jsem na dálnici v dešti,cca 120km/h +- a ve vyjetých kolejích nastal akquaplaning,prokluzl předek,zabral zadek a ten kopanec nikomu nepřeji.To se potom pěkně rozbuší srdce.Potom jsem udělal haldex na vypínač a byl klid.Jinak takto někdo robil TT,psal to kdysi na Audi fóru.Stalo se mu to samé a neustál to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mě také zajímá, cosby napiš,

jinak přední náprava u pašíka, nevím jaké má kdo zkušenosti, ale jednoho pašíka z roku 02 má bratránek, najeto dnes 250.000km a přední náprava mimo výměny tlumičů a silenbloků zatím o.k., takže já bych se tohoto "strašáka" nebál, má TDI 96kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já prodával Supa se 145000 a áprava naprosto OK.Soused má 230.000 a taktéž náprvu tichou,ale ten najede cca 60-70% po dálnici.

Jinak já nevím,kde se dával všude haldex,ale passaty mají Torsen-mezinápravový difer a stálý náhon,jako A6.

Kde všude je haldex je v Audi TT,Octa,Seaty jinak nevím,ale používají to i auta mimo koncern VW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já prodával Supa se 145000 a áprava naprosto OK.Soused má 230.000 a taktéž náprvu tichou,ale ten najede cca 60-70% po dálnici.

Jinak já nevím,kde se dával všude haldex,ale passaty mají Torsen-mezinápravový difer a stálý náhon,jako A6.

Kde všude je haldex je v Audi TT,Octa,Seaty jinak nevím,ale používají to i auta mimo koncern VW

Cosby to mam chapat tak ze system quattro a 4 motion je jedno a to iste? Myslel som ze torsen pouziva len audi. :blush:

U audi je to quattro a vw 4 motion? Nejak mi to nejde do hlavy. :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodrý večer, chtěl jsem se jenom zeptat . Dostal jsem nabídku koupit passata 01 výbava skoro všechno najeto 125000 za 300 000 a octávie combi 4X4 02 96 KW taky skoro vše najeto 105000 za 290 000 poraďte co bude více hltat naftu a celkový dojem.Díky

Není o čem diskutovat, jedinně pašík. Pašíka s Octou nelze srovnávat, to si řekněme rovnou.

Jak psal Cosby, jen pokud by šlo o přední náhon a sedana, pak Supa. No a nebo dva roky počkat na Supa v kombajnu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sup v kombajnu, za 1 300 000 a pokial zlacnie trosicka ako starsie auto uz ho tie dve auta nebudu zaujimat.... Ja ti poradim ber Passata mam to moznost porovnat jazdne vlastnosti jednoznacne passat a aj 4motion je fajn... co sa tyka servisu aj octavia je draha v znackovom servise a da sa to poriesit aj inou cestou neviem ci si zatazeny na servis znackovy alebo nie pretoze mne na octavii ked skoncila zaruka uz som tam odvtedy nebol iba raz ked som mal problem s elektrikou aj ked som mal buracku som to opravoval bez servisu znackoveho takze asi tolko a dielov na Passata na inzercii je ako dreva minimalne tolko ako na octaviu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodrý večer, chtěl jsem se jenom zeptat . Dostal jsem nabídku koupit passata 01 výbava skoro všechno najeto 125000 za 300 000 a octávie combi 4X4 02 96 KW taky skoro vše najeto 105000 za 290 000 poraďte co bude více hltat naftu a celkový dojem.Díky

Octavia nikdy neměla kombinaci 96 kW a 4x4 což je škoda protože tento motor umí dobře rozhýbat i těžké vozy typu Superb a Passat.

Jinak Passata mám jako služební vůz a můžu každému vřele doporučit. Mám verzi Combi 2.8 V6 Syncro r.00 a je radost sním jezdit - je to perfektně tichý a pohodlný vůz.

Co se týče toho pohonu 4x4 tak rád bych vás některé opravil. Jestli se jedná o rok 2001 což je facelift tak v tomto voze je sytém Haldex pod jménem 4Motion. Do roku 2000 byl v Passatech stálý pohon Torsen od audi a VW jej označoval jako Syncro.

Jinak já osobně bych volil Passata pouze v kombinaci s motorem V6 ať uš benzín nebo nafta protože pak je z toho vozu už opravdu cítit nádech luxusu. A nikdy nepochopím proč u Passatu v roce 01 vyměnili Torsen za Haldex - toto byl prostě krok spátky. Jezdit po sněhu se stálým pohonem 4x4 je opravdu zážitek.

Co se týče přední nápravy hodně záleží o jakou motorizaci se jedná, motory V6 dávají přední nápravě pořádně zabrat a pokud se jezdí po nekvalitní silnici tak není problém ji odepsat po 100000 km. Já mám najeto 245000 km a už mě čeká druhý repas přední nápravy. U čtyřválce ale zvládne náprava i dvojnásobek. Co se týče motoru tak 2.8 V6 30V je podle mě nejspolehlivější motor v nabídce Passata. 2.5 V6 TDI bych ale zařadil na druhý konec což je ale většinou vina majitelů protože nedodržujou servis a je to škoda protože to jinak skvělý motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavia nikdy neměla kombinaci 96 kW a 4x4 což je škoda protože tento motor umí dobře rozhýbat i těžké vozy typu Superb a Passat.

Jinak Passata mám jako služební vůz a můžu každému vřele doporučit. Mám verzi Combi 2.8 V6 Syncro r.00 a je radost sním jezdit - je to perfektně tichý a pohodlný vůz.

Co se týče toho pohonu 4x4 tak rád bych vás některé opravil. Jestli se jedná o rok 2001 což je facelift tak v tomto voze je sytém Haldex pod jménem 4Motion. Do roku 2000 byl v Passatech stálý pohon Torsen od audi a VW jej označoval jako Syncro.

Jinak já osobně bych volil Passata pouze v kombinaci s motorem V6 ať uš benzín nebo nafta protože pak je z toho vozu už opravdu cítit nádech luxusu. A nikdy nepochopím proč u Passatu v roce 01 vyměnili Torsen za Haldex - toto byl prostě krok spátky. Jezdit po sněhu se stálým pohonem 4x4 je opravdu zážitek.

Co se týče přední nápravy hodně záleží o jakou motorizaci se jedná, motory V6 dávají přední nápravě pořádně zabrat a pokud se jezdí po nekvalitní silnici tak není problém ji odepsat po 100000 km. Já mám najeto 245000 km a už mě čeká druhý repas přední nápravy. U čtyřválce ale zvládne náprava i dvojnásobek. Co se týče motoru tak 2.8 V6 30V je podle mě nejspolehlivější motor v nabídce Passata. 2.5 V6 TDI bych ale zařadil na druhý konec což je ale většinou vina majitelů protože nedodržujou servis a je to škoda protože to jinak skvělý motor.

Haldex je tam proto, že 99% uživatelů potřebuje čtyřkolku jen vyjímečně a při náhonu na dvě to jede za levnější peníz. prostě a jednoduše je zbatečné mít dvě hnané nápravy, když je nepotřebuješ ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Haldex je tam proto, že 99% uživatelů potřebuje čtyřkolku jen vyjímečně a při náhonu na dvě to jede za levnější peníz. prostě a jednoduše je zbatečné mít dvě hnané nápravy, když je nepotřebuješ ;)

Rozdíl ve spotřebě mezi Haldexem a Torsenem na jednom motoru je cca 0,2l ve prospěch Haldexu. Toto je zanedbatelný rozdíl oproti velkému rozdílu v chování vozu na hranici smyku a dále ovládání samotného smyku.

A vůbec, kdo přemýšlí takto tak pak ať volí Octávii za levnější peníz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vašo no s tím Torsenem do roku 2006 no nevím nevím, já bych řekl že při faceliftu v r.2001 přešli na haldexa ale taky to nevím na 100%. Poslední generace z roku 2005 ta je každopádně haldex.

Apropo, máš krásnou OOOO a ty "S" - kola jsou nádherná, co máš pod kapotou? Já taky jezdím A4 1.8 T Quattro ale už se pomalu začínám poohlížet po jiné a rád bych zavítal do S-clubu :) Každopádně Quattro forever.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě:

1/ passat do 2006 má diferák = pevný 4x4 (ne haldex)

2/ i když máš haldex točíš kardanem, točíš poloosama takže ta úspora je minimální oproti 4x4

Aha, díky za upřesnění, zase vím něco navíc, netušil jsem to ohledně těch poloos, myslel jsem, že to pracuje trošku jinak :feve:

Jak se říká, jeden myslel a vymyslel hovno lol

Editováno: , autor: Palo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pánvé, zadal jsem tu otázku jestli je koupě passatu 4x4 dobře nebo špatně. Ale došlo na prodej mojí octávie 1.6 74 kw a na dvorku se ocitl ford c-max 2.0 100 kw . Tolik jenom k vysvětlení proč jsem se ptal na passata a nakonec to skončilo někde jinde. děkuji za info. a ještě se tady trochu pochlubím.

post-1562-1200225032_thumb.jpg

post-1562-1200225082_thumb.jpg

post-1562-1200225116_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě:

1/ passat do 2006 má diferák = pevný 4x4 (ne haldex)

Je to přesně tak manželka má Passata B5 Syncro 10/98 - je to pevný 4x4 Torsen,

já mám teď nový Passat B5.5 4Motion 01/03 - je to taky pevný 4x4 Torsen.

V nových B6 od 2006 by měly být Haldexy II.generace stejné jako v Octě II, takže až naše "bé-pětky" odejdou do věčných lovišť,

půjdu asi do Audi Quattro (v A6 je pořád Torsen), nebo se vykašlu na TDI a koncerňáky a půjdu do Subaru Forester.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...