Přejít na obsah

Dobíjení 1.9D


Mydlo52

Doporučené příspěvky

Pri studenem startu je zapnut sytic a otacky jsou okolo 1000 a nedobiji.......pri vypnuti sytice na 800 otacek tak zacne nabijet..je to normalni?????

nornální to není,a nepřidává to samo za jízdy?Tady ty motory mají alternator spojen s čerpadlem,bere si z něj otáčky,hod to na vag,jestli to nemá nějakou sporadickou chybu,když tak ji smazni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není to sytič,ale předsuvník vstřiku,změní dobu vstřiku čerpadla,něco jako předstih u benziňáku.

To že by měl mít altík a jeho otáčky něco spojené s čerpadlem,to je podle mě blbost. Je to rotační mechanické čerpadlo poháněné rozvodem a vede na něj elektrika jen na cívku čerpadla a maximálně pokud tam nemáš ruční předsuvník tak vedou kablíky ještě na servomotorek předsuvníku.

Nedělá ti to náhodou tak,že jak nastartuješ bez plynu,že ti svítí kontrolka dokud nesešlápneš plyn,zvedneš otáčky přes 1000 a až pak shasne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není to sytič,ale předsuvník vstřiku,změní dobu vstřiku čerpadla,něco jako předstih u benziňáku.

To že by měl mít altík a jeho otáčky něco spojené s čerpadlem,to je podle mě blbost. Je to rotační mechanické čerpadlo poháněné rozvodem a vede na něj elektrika jen na cívku čerpadla a maximálně pokud tam nemáš ruční předsuvník tak vedou kablíky ještě na servomotorek předsuvníku.

Nedělá ti to náhodou tak,že jak nastartuješ bez plynu,že ti svítí kontrolka dokud nesešlápneš plyn,zvedneš otáčky přes 1000 a až pak shasne?

když nevíš vo co go,tak tady ani nepiš,podle mě jsi ten motor ani čerpadlo neviděl,když to tady píšeš,nebudu tě tady učit,jestli čerpadlo sníma otačky z altíku nebo ne,když se ohaníš svými poznatky z diesel poweru,tak si to tam najdi. A ted vzkaz pro toho,kdo zakladal tema,vyhod to čidlo ven ,dej staré a odzkoušej to staré..Jinak se kvuli teplým startum přidáva jen nějaky odpor před to čidlo,najdeš to také na dielp-,pokud to nenajdeš,napiš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim..mel jsem tam benzinove cidlo(zlute) to bylo na prd, protoze to zhavilo i priteplem motoru a po dobu "sytice" nedobijelo...ted mam original(zelene) a je to super, kdyz je teply motor,tak nezhavi a ani neni "sytic",ale pri studenem je sytic a nedobiji....jen me zajima jestli to neni nahodou udelane tak, ze pri studenem motoru se nenabudi alternator aby nebral vykon motoru kdyz je motor ztuhly.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim..mel jsem tam benzinove cidlo(zlute) to bylo na prd, protoze to zhavilo i priteplem motoru a po dobu "sytice" nedobijelo...ted mam original(zelene) a je to super, kdyz je teply motor,tak nezhavi a ani neni "sytic",ale pri studenem je sytic a nedobiji....jen me zajima jestli to neni nahodou udelane tak, ze pri studenem motoru se nenabudi alternator aby nebral vykon motoru kdyz je motor ztuhly.....

dnes jsem se na ten motor dival v praci,bylo tam zelene čidlo,4 vývody,starty uplne supr,teple nezhavi,Zkoušel jsi měřit to dobíjení při tom studeném motoru,kolik to dělá?bez svetel,ze svetlami?A pak ještě při studenem motoru,jak bude zaplý předsuvník/sytič/,vypoj od něj podtlak,klesnou otáčkyzda to začne dobijet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud predsuvnik sepne tak tak je 1000otacek a nedobiji..pri vypnuti presuvniku 800otacek a dobiji bez svetel 14,7 a se svetly 14,4

hm,hm,hm,tak to je rébus,vag nic neukazuje?Já bych se podíval na kontakty u altiku,vyčistil,pak draty nad starterem,dale co co vedou k čerpadlu ,všechny svorky,a draty k jednotce žhavení,vede tam drát přimo z altiku,,,pokud nic,tak bych začal vylučovací metodou,dal druhou jednotku žhavení,zkusil ji,pak druhy alternator,muže byt uhlík nebo regulator trošku zlobit,a nakonec něco v čerpadle,nebo s tím dál jezdit......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když nevíš vo co go,tak tady ani nepiš,podle mě jsi ten motor ani čerpadlo neviděl,když to tady píšeš,nebudu tě tady učit,jestli čerpadlo sníma otačky z altíku nebo ne,když se ohaníš svými poznatky z diesel poweru,tak si to tam najdi. A ted vzkaz pro toho,kdo zakladal tema,vyhod to čidlo ven ,dej staré a odzkoušej to staré..Jinak se kvuli teplým startum přidáva jen nějaky odpor před to čidlo,najdeš to také na dielp-,pokud to nenajdeš,napiš
ty ja bych byl raději,kdyby jsi mi to přece jen vysvětlil. Píšeš tady jak mechanik,co dělá 10let v servise a myslí si o sobě já nevím co. Já se tady neoháním žádnýma poznatkama s dieselpoweru a nevím kdes na to přišel. Prostě mi jen není jasné,jak může snímat palivové čerpadlo otáčky z altíku a co to má vůbec za smysl. A i kdyby se tam něco snímalo,tak proč z altíku,když otáčky čerpadla jsou jasné. Dvě otočky kliky na jednu otočku čerpadla. Snímat otáčky z altíku je podle mě totální kravina. Až mě přesvědčíš,tak se omluvím,ale nemusíš se tu tak povyšovat Editováno: , autor: vwCharlie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ta kontrolka nie je len na signalizaciu nizkeho napetia-hlasi vsetky problemi s dobijanim.Podla mna by bolo najlahsie skusit vymenit regulator napetia(na altiku).

Ake napetie nameras v pripade,ze predsuvnik drzi otacky na1000 a svieti kontrolka? A OVLADANIE PREDSUVNIKA NIE JE NAHODOU ZA POMOCI PODTLAKU? Rucne a za pomoci servomotorceka som este nevidel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...