Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pri studenem startu je zapnut sytic a otacky jsou okolo 1000 a nedobiji.......pri vypnuti sytice na 800 otacek tak zacne nabijet..je to normalni?????

Pri studenem startu je zapnut sytic a otacky jsou okolo 1000 a nedobiji.......pri vypnuti sytice na 800 otacek tak zacne nabijet..je to normalni?????

nornální to není,a nepřidává to samo za jízdy?Tady ty motory mají alternator spojen s čerpadlem,bere si z něj otáčky,hod to na vag,jestli to nemá nějakou sporadickou chybu,když tak ji smazni

  • Autor

Na vagu nic neni...mam tam cidlo vody z benzinu,tak pred kazdym startem zhavi a je sytic. Jestli to neni tim....

není to sytič,ale předsuvník vstřiku,změní dobu vstřiku čerpadla,něco jako předstih u benziňáku.

To že by měl mít altík a jeho otáčky něco spojené s čerpadlem,to je podle mě blbost. Je to rotační mechanické čerpadlo poháněné rozvodem a vede na něj elektrika jen na cívku čerpadla a maximálně pokud tam nemáš ruční předsuvník tak vedou kablíky ještě na servomotorek předsuvníku.

Nedělá ti to náhodou tak,že jak nastartuješ bez plynu,že ti svítí kontrolka dokud nesešlápneš plyn,zvedneš otáčky přes 1000 a až pak shasne?

Na vagu nic neni...mam tam cidlo vody z benzinu,tak pred kazdym startem zhavi a je sytic. Jestli to neni tim....

čidla by tam měly být dvě. Jedno,co dává impulsy na rafičku teploty (to jsi mohl zaměnit) a druhé,co dává impuls žhavicímu relé.

  • Autor

kontrolka nesviti..vymenil jsem cidlo vody za original a zkavi jen jak je studene...otacky pri studenem 1000 a nedobii...jak spadnou otacky na 800 tak hned zacne dobijet....pri teplem startu 800otacek a dobii....

není to sytič,ale předsuvník vstřiku,změní dobu vstřiku čerpadla,něco jako předstih u benziňáku.

To že by měl mít altík a jeho otáčky něco spojené s čerpadlem,to je podle mě blbost. Je to rotační mechanické čerpadlo poháněné rozvodem a vede na něj elektrika jen na cívku čerpadla a maximálně pokud tam nemáš ruční předsuvník tak vedou kablíky ještě na servomotorek předsuvníku.

Nedělá ti to náhodou tak,že jak nastartuješ bez plynu,že ti svítí kontrolka dokud nesešlápneš plyn,zvedneš otáčky přes 1000 a až pak shasne?

když nevíš vo co go,tak tady ani nepiš,podle mě jsi ten motor ani čerpadlo neviděl,když to tady píšeš,nebudu tě tady učit,jestli čerpadlo sníma otačky z altíku nebo ne,když se ohaníš svými poznatky z diesel poweru,tak si to tam najdi. A ted vzkaz pro toho,kdo zakladal tema,vyhod to čidlo ven ,dej staré a odzkoušej to staré..Jinak se kvuli teplým startum přidáva jen nějaky odpor před to čidlo,najdeš to také na dielp-,pokud to nenajdeš,napiš

  • Autor

no nevim..mel jsem tam benzinove cidlo(zlute) to bylo na prd, protoze to zhavilo i priteplem motoru a po dobu "sytice" nedobijelo...ted mam original(zelene) a je to super, kdyz je teply motor,tak nezhavi a ani neni "sytic",ale pri studenem je sytic a nedobiji....jen me zajima jestli to neni nahodou udelane tak, ze pri studenem motoru se nenabudi alternator aby nebral vykon motoru kdyz je motor ztuhly.....

no nevim..mel jsem tam benzinove cidlo(zlute) to bylo na prd, protoze to zhavilo i priteplem motoru a po dobu "sytice" nedobijelo...ted mam original(zelene) a je to super, kdyz je teply motor,tak nezhavi a ani neni "sytic",ale pri studenem je sytic a nedobiji....jen me zajima jestli to neni nahodou udelane tak, ze pri studenem motoru se nenabudi alternator aby nebral vykon motoru kdyz je motor ztuhly.....

dnes jsem se na ten motor dival v praci,bylo tam zelene čidlo,4 vývody,starty uplne supr,teple nezhavi,Zkoušel jsi měřit to dobíjení při tom studeném motoru,kolik to dělá?bez svetel,ze svetlami?A pak ještě při studenem motoru,jak bude zaplý předsuvník/sytič/,vypoj od něj podtlak,klesnou otáčkyzda to začne dobijet...

  • Autor

pokud predsuvnik sepne tak tak je 1000otacek a nedobiji..pri vypnuti presuvniku 800otacek a dobiji bez svetel 14,7 a se svetly 14,4

pokud predsuvnik sepne tak tak je 1000otacek a nedobiji..pri vypnuti presuvniku 800otacek a dobiji bez svetel 14,7 a se svetly 14,4

hm,hm,hm,tak to je rébus,vag nic neukazuje?Já bych se podíval na kontakty u altiku,vyčistil,pak draty nad starterem,dale co co vedou k čerpadlu ,všechny svorky,a draty k jednotce žhavení,vede tam drát přimo z altiku,,,pokud nic,tak bych začal vylučovací metodou,dal druhou jednotku žhavení,zkusil ji,pak druhy alternator,muže byt uhlík nebo regulator trošku zlobit,a nakonec něco v čerpadle,nebo s tím dál jezdit......

  • Autor

asi se na to vy............

když nevíš vo co go,tak tady ani nepiš,podle mě jsi ten motor ani čerpadlo neviděl,když to tady píšeš,nebudu tě tady učit,jestli čerpadlo sníma otačky z altíku nebo ne,když se ohaníš svými poznatky z diesel poweru,tak si to tam najdi. A ted vzkaz pro toho,kdo zakladal tema,vyhod to čidlo ven ,dej staré a odzkoušej to staré..Jinak se kvuli teplým startum přidáva jen nějaky odpor před to čidlo,najdeš to také na dielp-,pokud to nenajdeš,napiš
ty ja bych byl raději,kdyby jsi mi to přece jen vysvětlil. Píšeš tady jak mechanik,co dělá 10let v servise a myslí si o sobě já nevím co. Já se tady neoháním žádnýma poznatkama s dieselpoweru a nevím kdes na to přišel. Prostě mi jen není jasné,jak může snímat palivové čerpadlo otáčky z altíku a co to má vůbec za smysl. A i kdyby se tam něco snímalo,tak proč z altíku,když otáčky čerpadla jsou jasné. Dvě otočky kliky na jednu otočku čerpadla. Snímat otáčky z altíku je podle mě totální kravina. Až mě přesvědčíš,tak se omluvím,ale nemusíš se tu tak povyšovat

Upraveno od vwCharlie

Určite to nie je ok. Dobíjať by malo začať hneď po štarte. 14,7 V sa mi zdá dosť veľa. Skontoluj ukostrenie baterky a pod. Podľa mňa sa ti hneď po štarte nenabudí alternátor.

  • Autor

no nevim..je tam alternator 90A original. to vim, bo tatik to kupoval jako prvni majitel...altik i starter po repasi a baterka nova 70Ah 640 strtovaci proud....

  • 1 rok později...

Otacky si to bere z altiku, protoze to nepotrebuje vedet otacky presne o HU,ale staci jenom pocet ot za min.lehceji to jiz udelat neslo.nedobiji protoze tri minuty po startu krmi zhavici svicky :-) vsechny tyhle vychytavky maji jediny duvod eu2 :-)

Ta kontrolka nie je len na signalizaciu nizkeho napetia-hlasi vsetky problemi s dobijanim.Podla mna by bolo najlahsie skusit vymenit regulator napetia(na altiku).

Ake napetie nameras v pripade,ze predsuvnik drzi otacky na1000 a svieti kontrolka? A OVLADANIE PREDSUVNIKA NIE JE NAHODOU ZA POMOCI PODTLAKU? Rucne a za pomoci servomotorceka som este nevidel.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.