Přejít na obsah

vwCharlie

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení vwCharlie

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. jj,našli . Mé dík patří klukům z tuning fóra a z vw-clubu, za pohotové reakce a aktivitu. Ani nevíš jaký mi spadl kámen ze srdce,je to prostě můj miláček,ke kterému mám už citový vztah a nedám na něj dopustit. Sice pár věcí z něj ubylo a nějaký ten škrábanec přibyl,ale to už si dám dokupy. Hlavně že jede a nepotkalo se to,jak to ti volové tahali,když to nemohli nastartovat a celkově se mu tak nic nestalo. Jenže co teď,teď už můžu mít strach opět. Člověk nemůže mít už z ničeho radost.Je to golf z roku 85 a přece se jen kradou a vůbec se poslední dobou nějak hodně ztrácí starých VW v naší oblasti. O nových oktávkách,passatech a superbech ani nemluvě,ale že se zvýšil počet krádeží i starých aut,to je už jako moc.Počet krádeží o proti loňskému roku se zvedl o 70%. Tak dávejte si všichni pozor a nebuďte lhostejní,tak jako paní prodavačka na pumpě a spousta lidí kolem,kteří jenom přihlíželi,jak zloděj brakuje mé auto.Se vší drzosti strávil kolem něj 90min na pumpě,kde jsem ho potom našel.Kdyby zavolali policajty,tak mohl být pachatel ještě přistižen při činu.Jinak více na VW-clubu nahoře
  2. více info zde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=43&t=66213 Díky všem za ochotu si to aspoň přečíst a k tomu případně ještě pomoci,jsem z toho zoufalý,byla to moje láska
  3. ty ja bych byl raději,kdyby jsi mi to přece jen vysvětlil. Píšeš tady jak mechanik,co dělá 10let v servise a myslí si o sobě já nevím co. Já se tady neoháním žádnýma poznatkama s dieselpoweru a nevím kdes na to přišel. Prostě mi jen není jasné,jak může snímat palivové čerpadlo otáčky z altíku a co to má vůbec za smysl. A i kdyby se tam něco snímalo,tak proč z altíku,když otáčky čerpadla jsou jasné. Dvě otočky kliky na jednu otočku čerpadla. Snímat otáčky z altíku je podle mě totální kravina. Až mě přesvědčíš,tak se omluvím,ale nemusíš se tu tak povyšovat
  4. jsem napsal celý seznam možné výměny i s fotkama,tak si spočítej co chceš z toho
  5. já dělal rozvody na passatu r99 1.9TDi typ motoru AJM a musel jsem měnit celkem dost věcí,viz foto. Vyšlo to celkem draho. Dělal jsem to poprvé a trvalo mi to asi 8hodin.Netvrdím,že všechny tyto věci budeš mít špatné i ty,ale raději se na to připrav,je to možné,nevím kolik máš najeto. řemen Contitech 1800,- napínací kladka Ruvile 1450,- vodící kladka INA 900,- hydraulický napínák napínací kladky Ruvile 2200,- napínák řemene alternátoru Ruvile 3600,- kladka řemene klimy Ruvile 1200,- vodní puma Ruvile 1600,- Kdyby něco,jsem schopný všechny věci zajistit,zvlášť ten napínák řemene altíku,který stojí jinde od 6000,- nahoru
  6. opravdu nádhernej kousek,nebojím se říct,že takových kousků je jako šafránu a dokázal bych je napočítat na prstech jedné ruky.
  7. 1.9D má stejný výkon jako 1.9SDI. Akorát že SDI,které by jsi sehnal od VW má navíc hodně elektriky a řídící jednotku. Nedal bys to tam,protože bys měl problémy,které byly už zmiňovány na začátku a k tomu problémy s elektrikou a musel bys předělat aji pedály,protože sdi nemá lanko,ale snímací servomotorek u plynového pedálu. Něco o zvyšování výkonu dieslu najdeš určitě tady www.dieselpower.cz ,ale všechno chce peníze a je to na úkor životnosti.Kup si raději jiné auto,pokud toužíš po větším výkonu.
  8. čerpadlo sám nenastavíš,jedině jak mu můžeš pomoci,tak natočením. Čerpadlo je na plovoucích dírách,takže šrouby,co ho drží bys musel povolit,nastartovat motor a hnout čerpadlem o chlup k motoru nebo od motoru a podle chodu motoru poznáš,jak si libuje nejvíc.Nesmíš potom zapomenout ale zkontrolovat napnutí řemene. Měníš tím nepatrně vstřik čerpadla. Ten se ti mohl změnit tak,že jsi měl třeba volnější rozvoďák a po výměně ti to napli víc a má to trošku ostřejší nebo tupější zvuk. Tím napnutím se to může mírně pootočit,jedná se opravdu o kousíček a už to může vadit. A další,trošku horší varianta je,že to posunuli o zub,ale to by se projevilo i na výkonu motoru
  9. nechci psát že nejde,ale jestli jo,tak to bude pěkná látačka,která nevím jestli se oplatí. Podle mě to funguje tak,že se nahřeje průtokem el.proudu nějaká odporová spirála nebo topení přes které bude foukat ventilátor a tlačit ohřátý vzduch v okruhu uvnitř auta. A aby sis vytopil auto,tak bude třeba nějaký časový spínač nebo dálkové spouštění. To vše bude určitě žrát proud z baterky a z čeho jiného taky že
  10. já si myslím,že to nestojí za to,budeš se drbat jak sviňa,aby jsi vyřešil držáky a řamenice,pak se budeš trápit s vedením a elektrikou a nakonec tě psychicky dodělá přístrojovka,protože ta je jiná na rozdíl od aut bez klimy. Pokud chceš klimu,tak si kup raději auto s klimou,to je naytel nějaké takové dodělávky
  11. jestli mu to nestartuje za tepla a zastudena jo,tak to nebude žhavičema a ani nijak spojené s žhavením. Měl bych podezření na nastavení vstřikovacího čerpadla.
  12. čidla by tam měly být dvě. Jedno,co dává impulsy na rafičku teploty (to jsi mohl zaměnit) a druhé,co dává impuls žhavicímu relé.
  13. není to sytič,ale předsuvník vstřiku,změní dobu vstřiku čerpadla,něco jako předstih u benziňáku. To že by měl mít altík a jeho otáčky něco spojené s čerpadlem,to je podle mě blbost. Je to rotační mechanické čerpadlo poháněné rozvodem a vede na něj elektrika jen na cívku čerpadla a maximálně pokud tam nemáš ruční předsuvník tak vedou kablíky ještě na servomotorek předsuvníku. Nedělá ti to náhodou tak,že jak nastartuješ bez plynu,že ti svítí kontrolka dokud nesešlápneš plyn,zvedneš otáčky přes 1000 a až pak shasne?
  14. Tady těchto cen si nevšímej,v obchodě to může stát od 400,- maximálně do 1000Kč,podle značky. ATE je asi nejlepší,ale zároveň nejdražší,i když zkušenost je s níma taková,že už mi připadá,jak kdyby dělali jen krabičky. Výrobců je ale několik,jenom si vybrat
  15. dej tam raději origo čistý filtr,to je nejlepší,co pro to můžeš udělat. Jestli si myslíš,že nějakým "greenem" zvedneš výkon tohoto motoru,tak seš na omylu. Můžeš si zkusit někde na nějaké čisté cestě jak to jede úplně bez filtru,dej tam jen třeba punčochu a uvidíš,jestli to půjde poznat. Zvedne se ti výkon z 40kW na 40,2kW
×
×
  • Vytvořit nový...