Mydlo52 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Pri studenem startu je zapnut sytic a otacky jsou okolo 1000 a nedobiji.......pri vypnuti sytice na 800 otacek tak zacne nabijet..je to normalni????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Pri studenem startu je zapnut sytic a otacky jsou okolo 1000 a nedobiji.......pri vypnuti sytice na 800 otacek tak zacne nabijet..je to normalni????? nornální to není,a nepřidává to samo za jízdy?Tady ty motory mají alternator spojen s čerpadlem,bere si z něj otáčky,hod to na vag,jestli to nemá nějakou sporadickou chybu,když tak ji smazni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 5. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Na vagu nic neni...mam tam cidlo vody z benzinu,tak pred kazdym startem zhavi a je sytic. Jestli to neni tim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwCharlie Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 není to sytič,ale předsuvník vstřiku,změní dobu vstřiku čerpadla,něco jako předstih u benziňáku. To že by měl mít altík a jeho otáčky něco spojené s čerpadlem,to je podle mě blbost. Je to rotační mechanické čerpadlo poháněné rozvodem a vede na něj elektrika jen na cívku čerpadla a maximálně pokud tam nemáš ruční předsuvník tak vedou kablíky ještě na servomotorek předsuvníku. Nedělá ti to náhodou tak,že jak nastartuješ bez plynu,že ti svítí kontrolka dokud nesešlápneš plyn,zvedneš otáčky přes 1000 a až pak shasne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwCharlie Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Na vagu nic neni...mam tam cidlo vody z benzinu,tak pred kazdym startem zhavi a je sytic. Jestli to neni tim.... čidla by tam měly být dvě. Jedno,co dává impulsy na rafičku teploty (to jsi mohl zaměnit) a druhé,co dává impuls žhavicímu relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 13. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2008 kontrolka nesviti..vymenil jsem cidlo vody za original a zkavi jen jak je studene...otacky pri studenem 1000 a nedobii...jak spadnou otacky na 800 tak hned zacne dobijet....pri teplem startu 800otacek a dobii.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 není to sytič,ale předsuvník vstřiku,změní dobu vstřiku čerpadla,něco jako předstih u benziňáku.To že by měl mít altík a jeho otáčky něco spojené s čerpadlem,to je podle mě blbost. Je to rotační mechanické čerpadlo poháněné rozvodem a vede na něj elektrika jen na cívku čerpadla a maximálně pokud tam nemáš ruční předsuvník tak vedou kablíky ještě na servomotorek předsuvníku. Nedělá ti to náhodou tak,že jak nastartuješ bez plynu,že ti svítí kontrolka dokud nesešlápneš plyn,zvedneš otáčky přes 1000 a až pak shasne? když nevíš vo co go,tak tady ani nepiš,podle mě jsi ten motor ani čerpadlo neviděl,když to tady píšeš,nebudu tě tady učit,jestli čerpadlo sníma otačky z altíku nebo ne,když se ohaníš svými poznatky z diesel poweru,tak si to tam najdi. A ted vzkaz pro toho,kdo zakladal tema,vyhod to čidlo ven ,dej staré a odzkoušej to staré..Jinak se kvuli teplým startum přidáva jen nějaky odpor před to čidlo,najdeš to také na dielp-,pokud to nenajdeš,napiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 14. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2008 no nevim..mel jsem tam benzinove cidlo(zlute) to bylo na prd, protoze to zhavilo i priteplem motoru a po dobu "sytice" nedobijelo...ted mam original(zelene) a je to super, kdyz je teply motor,tak nezhavi a ani neni "sytic",ale pri studenem je sytic a nedobiji....jen me zajima jestli to neni nahodou udelane tak, ze pri studenem motoru se nenabudi alternator aby nebral vykon motoru kdyz je motor ztuhly..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 no nevim..mel jsem tam benzinove cidlo(zlute) to bylo na prd, protoze to zhavilo i priteplem motoru a po dobu "sytice" nedobijelo...ted mam original(zelene) a je to super, kdyz je teply motor,tak nezhavi a ani neni "sytic",ale pri studenem je sytic a nedobiji....jen me zajima jestli to neni nahodou udelane tak, ze pri studenem motoru se nenabudi alternator aby nebral vykon motoru kdyz je motor ztuhly..... dnes jsem se na ten motor dival v praci,bylo tam zelene čidlo,4 vývody,starty uplne supr,teple nezhavi,Zkoušel jsi měřit to dobíjení při tom studeném motoru,kolik to dělá?bez svetel,ze svetlami?A pak ještě při studenem motoru,jak bude zaplý předsuvník/sytič/,vypoj od něj podtlak,klesnou otáčkyzda to začne dobijet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 15. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2008 pokud predsuvnik sepne tak tak je 1000otacek a nedobiji..pri vypnuti presuvniku 800otacek a dobiji bez svetel 14,7 a se svetly 14,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 pokud predsuvnik sepne tak tak je 1000otacek a nedobiji..pri vypnuti presuvniku 800otacek a dobiji bez svetel 14,7 a se svetly 14,4 hm,hm,hm,tak to je rébus,vag nic neukazuje?Já bych se podíval na kontakty u altiku,vyčistil,pak draty nad starterem,dale co co vedou k čerpadlu ,všechny svorky,a draty k jednotce žhavení,vede tam drát přimo z altiku,,,pokud nic,tak bych začal vylučovací metodou,dal druhou jednotku žhavení,zkusil ji,pak druhy alternator,muže byt uhlík nebo regulator trošku zlobit,a nakonec něco v čerpadle,nebo s tím dál jezdit...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 16. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2008 asi se na to vy............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwCharlie Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 (editace) když nevíš vo co go,tak tady ani nepiš,podle mě jsi ten motor ani čerpadlo neviděl,když to tady píšeš,nebudu tě tady učit,jestli čerpadlo sníma otačky z altíku nebo ne,když se ohaníš svými poznatky z diesel poweru,tak si to tam najdi. A ted vzkaz pro toho,kdo zakladal tema,vyhod to čidlo ven ,dej staré a odzkoušej to staré..Jinak se kvuli teplým startum přidáva jen nějaky odpor před to čidlo,najdeš to také na dielp-,pokud to nenajdeš,napišty ja bych byl raději,kdyby jsi mi to přece jen vysvětlil. Píšeš tady jak mechanik,co dělá 10let v servise a myslí si o sobě já nevím co. Já se tady neoháním žádnýma poznatkama s dieselpoweru a nevím kdes na to přišel. Prostě mi jen není jasné,jak může snímat palivové čerpadlo otáčky z altíku a co to má vůbec za smysl. A i kdyby se tam něco snímalo,tak proč z altíku,když otáčky čerpadla jsou jasné. Dvě otočky kliky na jednu otočku čerpadla. Snímat otáčky z altíku je podle mě totální kravina. Až mě přesvědčíš,tak se omluvím,ale nemusíš se tu tak povyšovat Editováno: 23. leden 2008, autor: vwCharlie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ropu Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Určite to nie je ok. Dobíjať by malo začať hneď po štarte. 14,7 V sa mi zdá dosť veľa. Skontoluj ukostrenie baterky a pod. Podľa mňa sa ti hneď po štarte nenabudí alternátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 23. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2008 no nevim..je tam alternator 90A original. to vim, bo tatik to kupoval jako prvni majitel...altik i starter po repasi a baterka nova 70Ah 640 strtovaci proud.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Otacky si to bere z altiku, protoze to nepotrebuje vedet otacky presne o HU,ale staci jenom pocet ot za min.lehceji to jiz udelat neslo.nedobiji protoze tri minuty po startu krmi zhavici svicky :-) vsechny tyhle vychytavky maji jediny duvod eu2 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Ta kontrolka nie je len na signalizaciu nizkeho napetia-hlasi vsetky problemi s dobijanim.Podla mna by bolo najlahsie skusit vymenit regulator napetia(na altiku). Ake napetie nameras v pripade,ze predsuvnik drzi otacky na1000 a svieti kontrolka? A OVLADANIE PREDSUVNIKA NIE JE NAHODOU ZA POMOCI PODTLAKU? Rucne a za pomoci servomotorceka som este nevidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.