Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

svítí kontrolka ABS a pri dojezdech na volnobeh cuká motor, který se po zastaveni uklidni a jede normalne, neví nekdo jestli jsou tyto dve závady spojené a jak to vyresit, dekuju.

Upraveno od vlca01

Treba to napichnut na VAG

já myslím že spolu nesouvisí, napichni to a uvidíš

  • 2 týdny později...
  • Autor
já myslím že spolu nesouvisí, napichni to a uvidíš

zatim se zjistilo že nejede pp cidlo abs, a možna se tim spravi aji to cukani motoru ,

Tuto závadu řeším už skoro půl roku!!! Viz Sněhulka:) Ale s ABS to nemá nic společného, bohužel problém vidím už jen v jedné věci a to v té nejdražší. Naftové čerpadlo je přidřené a v nízkých otáčkách nestíhá dávat dostatek paliva a motor jde jakoby na 3 válce. Měl jsem to připojené Na Vagu, Vasu i Super Vagu a mám přehraný nejnovější soft nic nepomohlo. Mě to motor dělá až po zahřátí, když jedu pomalu, vyřadím na neutrál a dojíždím třeba ke křižovatce, motor blafe a otáčky cukají v rámci asi skoro 1 cm na otáčkoměru. Zkoušel jsem vstřiky, agrko, vyčistit taky klapaku regulátoru, teď se chystáme znova na další vstřiky a pak už je tam jediná věc, co to může podle všech být a to je oné čerpadlo:) Hodně zdaru, kdyby si to vyřešil dřív, dej vědět.

Tuto závadu řeším už skoro půl roku!!! Viz Sněhulka:) Ale s ABS to nemá nic společného, bohužel problém vidím už jen v jedné věci a to v té nejdražší. Naftové čerpadlo je přidřené a v nízkých otáčkách nestíhá dávat dostatek paliva a motor jde jakoby na 3 válce. Měl jsem to připojené Na Vagu, Vasu i Super Vagu a mám přehraný nejnovější soft nic nepomohlo. Mě to motor dělá až po zahřátí, když jedu pomalu, vyřadím na neutrál a dojíždím třeba ke křižovatce, motor blafe a otáčky cukají v rámci asi skoro 1 cm na otáčkoměru. Zkoušel jsem vstřiky, agrko, vyčistit taky klapaku regulátoru, teď se chystáme znova na další vstřiky a pak už je tam jediná věc, co to může podle všech být a to je oné čerpadlo:) Hodně zdaru, kdyby si to vyřešil dřív, dej vědět.

tak to mě dělalo u sdička jen studene,muslo být pod nulou.jen jak jsem vyjel z garaže na jedničku a pak zastavil hned ze zavřu bránu,tak jakoby na tři valce ,vibrace,pomohla komplet výměna spojky a setrváku,najeto jsem měl 130tis když to začlo dělat

tak jsem to vyřešil NAFTOVÉ ČERPADLO

  • 2 měsíce později...
tak to mě dělalo u sdička jen studene,muslo být pod nulou.jen jak jsem vyjel z garaže na jedničku a pak zastavil hned ze zavřu bránu,tak jakoby na tři valce ,vibrace,pomohla komplet výměna spojky a setrváku,najeto jsem měl 130tis když to začlo dělat

Ahoj mě to dělalo taky za studena okolo 1200 otáček (jako by na tři válce ..to trochu haprovalo) (sdi) a zvýšila se jen vstřikovací dávka paliva a bylo to ok. Jde to vagem.

Zdar Evry

No já to měl na opravě u jednoho chlapa u Sychrova a vyměnil mi nějakou řídící jednotku přímo na naftovém čerpadle a už nic necuká ani za studena. Jinak tamto mi taky dělalo, ale jak jsem zastavil, motor se tak nějak uklidnil.

kontakt: Čerpadla Švec, tel: 602462564

Trošku nesympatický chlap, ale stará dobrá škola a účtuje jen to co má. Výměna tý elektroniky mě vyšla na 5tisíc Kč

  • 4 týdny později...

Mně to taky cukalo, má též SDI a skutečně to dělá čerpadlo. Protékalo mi na několika místech, ale ven nafta netekla! Nechal sem ho přetěsnit a je po problému, už je to zhruba rok a vše je stále v pořádku. Ondra

  • 7 měsíců později...

Ahoj lidičky, možná jsem měl jinou závadu na Sdi než vy ostatní. Možná to někomu napoví.

Co jsem se ptal vyhlášeného specialisty na čerpadla, že by to mohlo být ta malá dávka vstřikovaného paliva. A že se musí pohnout hlavou čerpadla. Byl to specialista na čerpadla....né na auta jako celkově.. jelikož na mě dlabal...tak jsem se poohlédl jinde....až jsem narazil na čip-tunistu (moturů). Ten mi řekl když si od něj nechám načipovat auto tak mi tu dávku taky upraví. Jde to částečně softwarově. Je to z výroby nastaveno ke spodní hranici ..aby se to mohlo softwarově přidat bez zásahu na čerpadle.

To ten specialista na ČERPADLA nevěděl jelikož znal skvěle jen čerpadla.!!!!!

Jinak se prý dost přidíraj přesuvníky předvstřiku, ten slouží částečně místo sytiče. Takže se projevuje za studena!

Rada ...:nejdříve lejt dobou naftu a přidat aditiva ...pak ....přidat dávku množství vstřikovací dávky........a když nepomůže tak se kouknout do čerpadla.

Zdar a sílu.

  • 1 rok později...

Ahoj Mě to dělalo na třch fabiích SDi a pomohlo zvednout dávku paliva ze 4Mg na cca 4.5 až 5 Mg na čerpadle. Stačilo povolit elektrický vršek čerpadla ale lehce, nechat nastartovaný motor a jen malilinko ´tuknot do toho vršku směrem k rozvodům. je potřeba mít připojený VAG a sledovat hodnoty. pokud to nepomůže ,tak odešlo s největší pravděpodobností teplotní čidlo paliva a to je vevnitř čerpadla. čidlo lze koupit a stojí od 150 do cca. 1000 kč

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.