Srpen 24, 201015 r neber to,že bych se ti tím smál nebo něco podobného, mě spíš štve to, že se někteří hájí jen to svoje, já vlastně taky, ale....já neumím udělat auto od 7 do 15, protože si s ním asi moc hrajem...teď tu máme Kia Sorento, jen nádrž se skoro celý den vymýšlelo jak přidělat 100l nádrž na rám, má oddělený od keroserie, dneska sundat celé sání, takže osobně nechápu, jak to někteří dokáží, vlítne na to asi víc lidí, každý udělá něco a výsledek je takový jaký je, tak je to i stím tvým seřízením, prostě jsou to jenom zaměstnanci, takže odpovědnost tak trošku nulová, nechci a nemíním nikoho napadat, je to o přístupu...
Srpen 24, 201015 r Já to tak ani neberu, nakonec dodavatele jsem si vybral já, tak musím nést následky Je to tak jak říkáš, když jsem tam čekal na garančku, tak jsem to viděl. Montovali úplně nový Camaro, jedno auto dělají 4 lidi. Jeden nádrž, jeden trubky, jeden motor a další interiér. Pak to snadno maj za den zmáknutý. Na kvalitu motáže si taky vůbec nestěžuju, ale ta spotřeba mě vadí. Určitě se STAG dá nastavit tak aby to žralo pod deset, ale já řek technikovi co mám za problém a on mi během 15 minut s autem na dílně sdělil, že garančka je hotová, systém v pořádku, všechno těsní jak má a naladěné je to dobře. No a já nemyslím, že to vůbec mohl zjistit. Dneska jsem úplnou náhodou zjistil, že můj spolužák z VŠ je zeťák majitele AGC, tak to zkusím ještě přes protekci. Kdyby neklaplo, bylo by možno se se STAGem objednat na výlet do Mor. Budějovic, někdy výhledově? Zvládlo by se alespoň to ladění za den, když už je to namontované? Je to krajní řešení, protože tím mi skončí záruka na montáž...
Září 5, 201015 r tak jsem měl po dlouhé době Fabču na celý týden, takže jsem realizoval jednu plynovou nádrž sám, no a výsledek je krásných 630km na nádrž , tedy nějakých 44 l. Byla v tom jak klidnější jízda, tak i svižnější, kdy jsem se při pár předjížděních a následovné jízdě nechal unést . Pravda do mých rekordních 720km na nádrž je to daleko, ale i přesto maximální spokojenost
Září 24, 201014 r tak druhý pokus jsem absolvoval téměř do konce, bohužel jsem si musel jít lehnout na týden do špitálu, takže jsem druhou nádrž nestihl už vyjezdit až do konce, nicméně poslední jízda ukazovala 690km a Fábule ještě jela na plyn. A to musím podotknout, že v tom byly i tři jízdy v Brně, 2x v ranní špičce a jedna v pozdně odpolední špičce. Takže ikdyž jsem zatím svůj rekord netrumfnul, tak je víc než potěšující, že se dá hoooodně dobrá spotřeba dosáhnout i s městským provozem
Září 29, 201014 r No mi se tedka podařila nádrž za 6,48 což mi přijde neuvěřitelné, ale další nádrž to potvrdila:)
Září 29, 201014 r taky se přidám Fabia II_1,2 - 44kW rok výroby prosinec 2007_ koupeno 7/2009_ s najetými 18 000 km na benzín ujeto 5660 km s průměrem 5,9 l/100 km (80% krátké cesty do 50 km + město) 2/2010 přestavba na LPG - BRC SQ 24_AutoGas Barták a.s _ k dnešku najeto 10 124 km spotřebováno Natural 95 asi 47,6 l _ tj. asi 0,47 l/100 km LPG 736 l _ tj. průměr 7,49 l/100 km i když po dálnici D1 při rychlosti GPS prům. 120-130 - 3800-4200 ot. pokud si pamatuji_ průměr po dotankování 9,8 l/100 km a letos jízdy v Jeseníkách 4 osoby_ tyden-450 km průměr 8,4 l 100km jinak by ten průměr mohl být nižší. poslední nádrž dotankováno 34,8 l a najeto 504 km (tj. 6.9 l/100 km-ve 2 a 80% krátké cesty do 50 km + město
Říjen 6, 201014 r Mam 2900 km po prestavbe, na tejto vzdialenosti mam dlhodobu spotrebu tesne pod 6.5 litra. Prave vcera som nechaval robit kontrolu po 2000km, chodilo to krasne, ale aj tak robil nejake nove nastavenie, uvidim kam sa spotreba pohne teraz. Vacsinu jazd som urobil sam, cca 80 percent mimo mesto, cesty I. triedy.
Říjen 18, 201014 r Ako to sledujem, je to tesne pod 6,1 LPG na 100km. Je to krasa. Po prezuti na zimne gumy to je takmer o pol litra viac - 6.5, 6.6. Upraveno Listopad 19, 201014 r od slant
Říjen 25, 201014 r Tak ja mam najeto 11 000km na LPG. Prumerna spotreba na LPG je 6.5 l/100km. Nejnizsi spotreba 5.8 l. Fiat Punto 1.2 8v 40kw, r. 2002, klima. Jezdim okresky 80% + 20% mesto, kde spoustu casu travim na semaforech a spotreba vesele stoupa :-(. Kdo zna HB, tak mi da za pravdu ,ze projet hlavni svetelnou krizovatku je o nervy a ztrata 10-20 min. Chtelo by to start-stop system :-) Zlejsek: Mas na lpg najeto pomerne malo. Pockal bych az tam budes mit min 5000km (i to doporucuji monteri) a pak neco serizoval a resil. I kdyz se priznam,ze jsem reagoval uplne stejne jako ty. Kdyz mi po montazi a 2000km na lpg rekl mechanik, ze ta spotreba je ok a musi si to sednout. Prozatim bych byt tebou resil, zda neni spotreba vysoka i na benzin. Tak jsem to mel presne ja. Resil jsem LPG a pritom to zralo moc i na benzin a jeste vic na lpg. Prvnich 4 000km jsem mel strasnou spotrebu az k 9l. Pak se ustalila+ provedly se nejake opravy (brzdy, altik apod) a pomalu to klesalo. Take je treba aby si ECu + ridic zvykl na provoz lpg ;-) Upraveno Říjen 25, 201014 r od novak
Leden 15, 201114 r Ja mam Octavii 1,6 74 kW po strance motoricke vse v poradku/vymenene, serizene a vse nastavene jak ma bejt. Mereno jen v lete, ted v zime to nemerim. Spotreba LPG byla malinko pres 8 L na 100 km a benzin start a rozjezd mam odecten, ja si mohu ihned sepnout LPG v kabyne, bez cekani na teplotu reduktoru a casove prodlevy sepnuti
Březen 1, 201114 r http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=3&constyear_e=2006&power_s=110&power_e=142 toto sa mi zdá štatisticky dôverihodné neake supernízke priemery tu nemajú šancu
Březen 1, 201114 r mam SUPERB 2,8 142 kw AUTOMAT spotreba 10,5 -12,5 l LPG dovezeny zo Švajčiarska 165tkm teraz 177 tkm jedno ma hnevá dal som si namontovať malú iba 47l nádrž na dialnici pri dodržaní RL 9,0 l plynu!!!
Březen 16, 201114 r ty jo..jak vy to děláte...já te´d mou poslední nádrž vyjezdil a dal jsem 470 km na 33 litrů...ale v těch 470km je i benzín..startování....:-)a to jsem jezdil velmi slušně:-)
Březen 17, 201114 r z poslednej nadrze 6.02 l/100, co je vyrazny pokles oproti mojmu priemeru "zimna" zmes na zimnych gumach (6.5 l/100). predpokladam ze som uz natankoval " letnu" zmes. este uvidim kam az sa dostanem ked to prezujem na letne gumy
Červenec 11, 201114 r Nie je to tak. Merne špecificke hmotnosti su : Propán - 0,51 kg/l, Bután - 0,58 kg/l, LPG - 0,55 kg/l, Benzín - 0,74 kg/l Energeticke hodnoty su : Propán - 46 MJ/kg, Bután - 45 MJ/kg, LPG - 45 MJ/kg, Benzín - 44 MJ/kg Inac povedane ak by sa LPG a benzin predavali nie na litre ale na kilogramy, spotreba LPG v kilogramoch by bola nizsia ako spotreba benzinu. Holt litrik LPG je prilis lahky aby porazil benzin na objem. Z tejto tabulky dalej vyplyva, ze pomer energetickej hodnoty LPG voci Benzinu je (0,55/0,74)*(45/44)= 0,76 t.j. 1-0,76= 0,24 => o 24% vychadza vyssia spotreba u LPG vzhladom na mernu jednotku Liter. (uz len z vyhrevnosti paliv) ........ Tak si to pročítám a tento příspěvek mi přišel nejlepší. Obsahuje však na konci jednu chybu. Pokud je poměr výhřevnosti 0,76 pak to znamená, že tam, kde spálím 1litr LPG, budu stačit s 0,76 l BA. Opačně je to 1/0,76 = 1,32. Tedy na 1l benzínu budu potřebovat 1,32l LPG. Tedy nárůst 32% (nikoliv 24%). A jsme na číslech na která si tu mnozí stěžují. Prostě nárůst o 30% je zcela v pořádku, bez ohledu na reklamní kampaň montážníků. To nakonec koresponduje i s výrobcem udávanými spotřebami (Octavia LPG 7,2/9,4 -> poměr 1,31) Pokud to dopočteme dále, vezmeme cenu LPG jako 1/2 ceny BA, vyjde nám 1,32 * 1/2 = 0,66. Tedy nákladově cca 2/3 nákladů na BA.
Červenec 13, 201114 r 50kW mpi, na plyn najeto po prestavbe celkem 25000, 90%km jsou dalnice, tacho okolo 145km/h, zbytek 8km trasy z a do prace, neco mesto. Poslednich 14000km sledovana spotreba (presne: celkem natankovano/km): 8,47l/100km plyn plus 0,45l/100km benzin. Najeto od pocatku unora 2011 do dnes. P.
Červenec 31, 201114 r Omlouvám se, jestli to tu už někde bylo, ale nikde jsem to nenašel - mám Fabii Combi 1,4 16V, 55 KW, r.v.2005, najeto 98 tisíc. Jelikož najezdím cca 35 tisíc ročně a kousek od baráku mám LPG stanici, uvažuji o montáži nádrže místo rezervy...nicméně dá se odhadnout, kolik LPG Fabka v této motorizaci bude "žrát"? S autem jezdím uctivě, 90 % po dálnici (D1 + Pražský okruh) rychlostí do 110 km/h (samozřejmě v pravém pruhu)...Má někdo zkušenost? Díky moc. Upraveno Červenec 31, 201114 r od Fabia4Ever
Srpen 4, 201114 r Já mám podobnej dotaz jako v příspěvku nade mnou. Mám F1 1,4 MPi 50 Kw a když se fakt snažím tak jedu i za 5,0 (trasa Znojmo - Brno). Zajímá mě o kolik asi bude větší spotřeba na plyn. Z těch čísel co tu píšete (8 - 10 l) mám docela vítr.
Srpen 6, 201114 r Ahoj, mám Roomstera 1.4 16V 63kW, nechal jsem si 1.8.2011 namontovat LPG sekvenční vstřikování BRC s toroidní nádrží 60l. Zatím jsem ujel 300 km jsem fascinován jak to jede. Oni snad ten benál už tak šidí, žemi připadá,že to líp jede na plyn. Jinak přepínání je teď v létě za studeného motoru cca okolo 2 minut. Dlouho jsem zvažoval zda do toho jít a myslím, že jsem se rozhodl správně.
Srpen 6, 201114 r pro Wildfire: spotřeba je o cca 1 litr vyšší, samozřejmě hodně záleží na plynu co se načerpá/a také na hmotnosti,což si stejně tady nikdo neumí spočítat/, na jízdních vlastnostech, ale pokud jezdíš takovou trasu, spotřeba bude dobrá i na plyn, já když jezdím couračky,najedu na nádrž cca 52-540 km(Octa), když jsem byl teď na dovolené a jel dlouhou trasu, hned jsem najel o 120 km na nádrž víc....
Srpen 18, 201114 r Takze aj ja sa pridam so spotrebou podtlak loveco Fabia combi 1.4 MPI 50KW najazdenych 17000 km spotreba kombinovana 10 L dialnica pri 140 podla tacha 13L . Nic moc Upraveno Srpen 18, 201114 r od stukator
Srpen 19, 201114 r to se nediv, s podtlakovým zařízením ve Fabii toho moc nenaděláš,tam by se tožiž vůbec nemělé dle předpisů dávat....
Srpen 19, 201114 r ...zismaaaria, ma oblial pot. vdaka Bohu za 6.3 na 100 len aby fabulka vydrzala este aspon 100tkm, svinucha
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.