lars Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Prečítal som tu na fóre o spôsobe fungovania mechanickej klímy snáď všetko, ale jednu vec som nikde nenašiel. U fábii s klímou má fungovať kúrenie v aute tak isto ako u auta bez klímy? Ak nastavím otočný regulátor teploty na napr.23C a v aute je napr. 5 C má do auta prúdiť až do dosiahnutia 23C maximálne teplý vzduch a potom už iba trvale vzduch o teplote 23C, alebo odzačiatku bude prúdiť vzduch teploty iba 23C. Má na celú reguláciu vplyv či zapnem AC, alebo nie ? Díki. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Prečítal som tu na fóre o spôsobe fungovania mechanickej klímy snáď všetko, ale jednu vec som nikde nenašiel.U fábii s klímou má fungovať kúrenie v aute tak isto ako u auta bez klímy? Ak nastavím otočný regulátor teploty na napr.23C a v aute je napr. 5 C má do auta prúdiť až do dosiahnutia 23C maximálne teplý vzduch a potom už iba trvale vzduch o teplote 23C, alebo odzačiatku bude prúdiť vzduch teploty iba 23C. Má na celú reguláciu vplyv či zapnem AC, alebo nie ? Díki. Pokud mohu rád se k dotazu připojuji. Koupil jsem teď fábču s automatickou klimou a nevím jak to je. Poraďte prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Jasně, ´bude to tak, že se jednotka bude snažit za každou cenu ( v rámci schopnosti ohřívání vody ) snažit ohřát interiér na 23st., takže nejdřív ti bude z výdechů valit horký vzduch ( teda nejdřív po nastartování studený )a ten se bude postupně ochlazovat, jak se bude oteplovat interiér. AC můžeš mačkat kolik chceš, ale když bude venku míň než cca.5-4st., tak se kompresor klímy stejně nezapne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 7. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Dajme tomu že motor je zohriaty a v aute je cca 10 stupňov. Keď zapnem kúrenie na napr.23C tak mne nezačne prúdiť vzduch max. teplý, ale iba odhadujem 23C, lebo keď otočím na max teplotu ta vtedy citelne pridá teplo. Neviem v čom teda spočíva tá regulácia. Spätná väzba zo snímačov teploty interiéru je asi požívaná iba pri zapnutí klímy, aj tak mi to neni vôbec jasné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 pokud bude v autě 10°C a ty nastavíš 23°C, tak půjde do kabiny vzduch o teplotě 23°C hned od začátku. Klapky se nastaví tak, jakou teplotu vyhodnotí čidla. Pokud nastavíš teplotu na max. klapky se otevřou na max. resp. uzavřou a bude do kabiny valit horký vzduch. Taková je moje zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 7. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2008 presne tak ako to pipísal "KASKO" to funguje aj mne. Takže ten regulátor teploty funguje ako u felicie. Potom ale nechápem prečo sú v interiéry auta celkovo 3 čidlá teploty. Akú majú funkciu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Mě to funguje tak, jak jsem popsal, aspoň teda myslím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 (editace) Pokud vim, fabia nema "automatickou" klimu. Ma jen poloautomat (i kdyz vim ze v prospektech je oznacovana jako automat). Ten funguje tak, ze si clovek nastavi vzduch o urcite teplote a ten je foukan do kabiny. Stav, kdy se klima snazi docilit nastavene teploty, je vec climatronicu. Ostatne uz se to tu tusim nekde resilo, ze tento stav neni zas tak uplne vhodny.. V lete se totiz chova automat tak, ze se okamzite snazi docilit nastavene teploty, coz v pripade, ze mate v kabine 50 stupnu = fouka na vas nejchladnejsi vzdcuh jaky muze = pro zdravi nic moc. ale jako rad se budu milit, jen jsem to tu proste uz nekde cetl Jinak je take pravdou to, ze ted v zime klimu ve fabii nezapnete hlida si venkovni teplotu Editováno: 7. leden 2008, autor: mytrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Jinak probiralo se to zde http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...;hl=poloautomat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 8. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Je mi jasné, že je to poloautomat ale sakra potom načo sú tam tie čidlá na teplotu interiéru. A to dokonca tri čidlá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 je to vysvetleno na uvedenem odkazu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Tie cidla su tam na to aby klima vedela aky teply vzduch fuka a ci ma otvorit viac alebo menej miesaciu klapku. A dalsie cidlo 4 je v paneli (snima teplotu v kabine) A otocny kombik ktorym stelujes teplotu je v podstate len potenciometer. neni previazany ako pri klasickom kureny bovdenom v miesacou klapkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 10. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2008 teraz to už chápem,díki. žial mi to trochu blbne, lebo od max. studeného vzduchu až po max. teplý vzduch otočím na tom regulátore teploty od lavého dorazu iba do polovice regulátora/ šípka smeruje rovno hore/ a už ide max. teplý vzduch. Ostatná časť regulátora je smerom k pravému dorazu nefunkčná. Dá sa táto chyba odstrátiť Vagom. Počul som o nejakom základnom nastavení celého toha regulátora cez VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.