Přejít na obsah

1.0 MPi


Vlasta

Doporučené příspěvky

no to sem se znažil naznačit... já měl tu čest jet s F I. Junior z Ústí nad Labem do Budějovic... byla to nějaká 1.2 tuším... co mi na tom nejvíc vadilo, byl ten chybějící posilovač... to je neskutečná "dřina" na těch kruháčích, to je furt doprava, doleva, doprava... :D hrůůůza... spíš než juniora 1.0 bych bral nějakou F I. Classic s motorem HTP byť i s tím slabším :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to sem se znažil naznačit... já měl tu čest jet s F I. Junior z Ústí nad Labem do Budějovic... byla to nějaká 1.2 tuším... co mi na tom nejvíc vadilo, byl ten chybějící posilovač... to je neskutečná "dřina" na těch kruháčích, to je furt doprava, doleva, doprava... :D hrůůůza... spíš než juniora 1.0 bych bral nějakou F I. Classic s motorem HTP byť i s tím slabším :)

....asi mas pravdu lebo sa zhodujes s nazorom so vsetkkymi koho som sa opytal. Dik za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do města určitě nebrat, nemá posilovač, nemá klimu (stažená okna jsou ti ve městě k ničemu, protože se jezdí pomalu) a nemá žádnej výkon v nízkých otáčkách potřebný na rozjezdy, navíc motor bude žrát jak prase... Tohle auto má jediný uplatnění a to u nějakých duchodců, kteří by ho používali na okreskách III. tříd mezi vesnicemi, kde se jede vcelku plynule, žádné rozjezdy a většinou žádné požadavky na rychlou změnu rychlosti.

Když už tak aspoň to 40kW HTP, které sice vibruje, ale trochu síly v nízkých má a posilovač k tomu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posilovač to je spíše věc názoru mě třeba nechybi spíše naopak pokud si vezmu tátovo tak vandruju po silnici,spíš bych v tomto případě řešil jak moc vyhodná je ta nabídka jestli je to za nějakejch 80-90tis tak bych ještě zainvestoval do čipu a po městě a okrskách by to mělo bejt na urovni HTP+-.jak už jsem někde psal kamarád to měl v Ibize(sice od VW,ale stejny vykon) a jezdil s tím do CHorvatska na dovču.

http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&amp...=10&lng=cze

Editováno: , autor: Vlasta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlasta: souhlas, při vyšší rychlosti by nezaškodilo, kdyby posilovač tvrdnul více, ale když se bavíme o městu, tak posilovač je velmi dobrá věc ;)

Jinak nvm jestli těch 80-90 tis. je dobrá cena... Já bych do toho nešel, když vemu, že za 90 tis. se nechá sehnat 1.4 MPI 50kW s výbavou classic a jistějším podvozkem s výkonějšíma brzdama ;) Dobrá cena na juniora a ještě k tomu tento motor je u mě tak 70 tis., ty ceny v bazarech jsou nadhodnocené jak svi.a...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou cenou souhlas musela by to byt fakt dobrá nabídka.pro koupi tohoto vozu bych jako + dal cenu pokud je fakt dobrá,bezpečnost,jízdní vlastnosti,ty jsou +- stejné jako u clasiku,pojistka a jako - ten motor.Ale jsou lidi kterým to fakt stačí,ono je hlavní se v tom pořádně svést,nad HTP taky každej kroutí hlavou jak si takovou sračku mužeš koupit a jezdí v tom pulka naroda.A nebude to tím že je to nejlevnější motor,vždyť dnes je tu takovej trh,že tohle fakt nejni argument.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

taky bych bez posilovace nechtel doma fabku - moje pritelkyne jezdi kazdy den do HK a neumim si predstavit jak zapasi s rizenim pri parkovani. To asi nebude to prave pro krehke stvoreni :)kol5

Fabia doma je, nakodoval lehke posilovani tedy pro tezke vozitko a s parkovanim ji musim oznamkovat na 1 :palec2:

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych bez posilovace nechtel doma fabku - moje pritelkyne jezdi kazdy den do HK a neumim si predstavit jak zapasi s rizenim pri parkovani. To asi nebude to prave pro krehke stvoreni :)kol5

Fabia doma je, nakodoval lehke posilovani tedy pro tezke vozitko a s parkovanim ji musim oznamkovat na 1 :palec2:

Jojo ten Servotronic je dobrej zvlášť když se na tom dá navolit ta citlivost :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Obnovuji toto téma a teď k věci :)

Možná budu kupovat fabku jen na občasné přiblížení po okreskách (nejdřív jsem chtěl favo, protože těch km fakt moc nebude :) ) a zajímalo by mě co byste brali, jestli 1.4 MPI classic nebo 1.0 MPI junior, který většinou oproti tomu classicu postrádá akorát ten posilovač, ale zase na druhou stranu jsou o dost zachovalejší (málokdy nájezd přes 100 tis. čemuž bych i věřil, za to 1.4 mají 200+), o cca polovinu menší pojistka a snad i menší spotřeba. Takže by mě zajímalo jestli se s tím nechá jezdit, nebo se v každém stoupání musí podřazovat a jestli je na těch okreskách hodně znát ta absence posilovače, po městě se s tím moc jezdit nebude...

HTP/40 nechci, nelíbí se mi moc ten chod a zvuk tříválce, ale především se bojím, že bych mohl řešit hlavu s podpálenýma ventilama, jinak znám jak HTP/40, tak 1.4 MPI a výkon u obou už byl na klidné ježdění docela v pohodě, takže pokud někdo má zkušenost, tak shruba o kolik je ten litřík pomalejší.

Jo a za tím co jsem napsal výše si stojím, i když názor jsem přece jenom lehce změnil (cena), ale jenom do města bych to fakt nechtěl z důvodů které jsem už napsal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
Obnovuji toto téma a teď k věci :)

Možná budu kupovat fabku jen na občasné přiblížení po okreskách (nejdřív jsem chtěl favo, protože těch km fakt moc nebude :) ) a zajímalo by mě co byste brali, jestli 1.4 MPI classic nebo 1.0 MPI junior, který většinou oproti tomu classicu postrádá akorát ten posilovač, ale zase na druhou stranu jsou o dost zachovalejší (málokdy nájezd přes 100 tis. čemuž bych i věřil, za to 1.4 mají 200+), o cca polovinu menší pojistka a snad i menší spotřeba. Takže by mě zajímalo jestli se s tím nechá jezdit, nebo se v každém stoupání musí podřazovat a jestli je na těch okreskách hodně znát ta absence posilovače, po městě se s tím moc jezdit nebude...

HTP/40 nechci, nelíbí se mi moc ten chod a zvuk tříválce, ale především se bojím, že bych mohl řešit hlavu s podpálenýma ventilama, jinak znám jak HTP/40, tak 1.4 MPI a výkon u obou už byl na klidné ježdění docela v pohodě, takže pokud někdo má zkušenost, tak shruba o kolik je ten litřík pomalejší.

Jo a za tím co jsem napsal výše si stojím, i když názor jsem přece jenom lehce změnil (cena), ale jenom do města bych to fakt nechtěl z důvodů které jsem už napsal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Juniorem 1,0 jezdím běžně. Pro slečinku by to asi nebylo, ale normální chlap s tím bez posilovače může jezdit, aniž by o tom musel přemítat. Samozřejmě točení volantem při minimální rychlosti nebo na místě je trochu sport, ale zas nemusíte do posilovny :) . Jen zajíždění do řady je trochu nepříjemné, protože s posilovačem můžete točit mnohem rychleji. Takže v tomto případě se elegance jednoruč nekoná. Řízení se dá velmi znatelně odlehčit použitím lehkých pneumatik, tedy žádné protektory, to je smrt. Se starými Favority bych to nesrovnával, ty mají řízení často dost zatuhlé. Pa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Itall: ja si radsej vychutnavam tu eleganciu jednoruc pri parkovani ;) inak nechcem sa hadam ale myslim ze uz dneska je posilovac viac ako standard uz je to samozrejmost u aut.

auto bez posilovaca by som v zivote nechcel to uz si mozem dat rovno drevene kolesa :p

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Itall: ja si radsej vychutnavam tu eleganciu jednoruc pri parkovani ;) inak nechcem sa hadam ale myslim ze uz dneska je posilovac viac ako standard uz je to samozrejmost u aut.

auto bez posilovaca by som v zivote nechcel to uz si mozem dat rovno drevene kolesa :p

Tak v tomto sa názorovo rozchádzame, kamarát. Kde nič nieje, nemože sa ani pokaziť. Niektoré veci sú standard a nevyžiadujem ich, iné chcem a standard to nieje. Opráv mi tu chyby. Po slovensky som ešte nikdy nepísal :p .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem nakonec koupil felicii LXi 1.3 MPI 50kW (1997) s najetými 200tkm a posilovač řízení opravdu nemá, ale skoro vůbec mi to nevadí, protože krom úplného zastavení točím jednou rukou...

Jinak jízda s ní je skvělá, připadám si jak v nefalšovaným sportovním autě :) Třeba spojka jde tak ztuha, že u auta u kterého jsem na ní nemohl dýl stát (connect), jelikož mě začínala bolet noha, tak po přesednutí z felcky mi přijde jak když šlapu do hov.. a můžu jí držet klidně půl hodiny lol To samé plyn je také pěkně cítit pod nohou, narozdíl od fábky, kde musím nohu spíš svalama přizvedávat... Jinak motor je skvěle zajetý, dostával čočku jako prase každý den a je vidět, že to jen prospívá, navíc je u něho skvělá reakce na plyn a když bych ho srovnal s fabií 1.4/74, tak do 3500 jede stejně, i když pocitově se zdá, že dokonce i lépe, protože na každé přidání okamžitě vyrazí.

btw srovnání s jinýma 1.3 mám, takže zajetá opravdu dobře je :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Itall: jasne nemusis so mnou suhlasit, ale posilovac riadenia je u mna samozrejmostou, dokonca keby ho vyrobca dodaval za priplatok uz v najzakladnejsej verzii tak to povazujem s jeho strany za drzost a nemam zaujem o jeho vyrobok nech si ho ide predavat do hornej dolnej na ural mozno blby kupi. ale ako som uz pisal dnes je to absolutne samozrejmost a vyrobca si to nemoze dovolit predavat auto bez toho to by bol neskutocne rozneseny za to.

p.s.: fabiu junior som vzdy povazoval za chvilkovy skrat zo strany skodovky, kamarat to mal to som sa vzdy nasmial zatlacat cupliky na dverach, tazko sa tocilo, pred spolujazdcom diera, som si s neho srandu robil ze kedy mu vykradli auto :p nakoniec to po roku dal prec :)

inak junior strasne cosi nedorobene auto co vypluli, nechapal som ako si to mohol niekto kupit.

p.s.s.: inak preco myslis ze uz teraz pri fabii II nevypustili take nieco ako junior, nemaju odvahu resp. nechcu sa zosmiesnit, to by bol uz trapas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Itall: jasne nemusis so mnou suhlasit, ale posilovac riadenia je u mna samozrejmostou, dokonca keby ho vyrobca dodaval za priplatok uz v najzakladnejsej verzii tak to povazujem s jeho strany za drzost a nemam zaujem o jeho vyrobok nech si ho ide predavat do hornej dolnej na ural mozno blby kupi. ale ako som uz pisal dnes je to absolutne samozrejmost a vyrobca si to nemoze dovolit predavat auto bez toho to by bol neskutocne rozneseny za to.

p.s.: fabiu junior som vzdy povazoval za chvilkovy skrat zo strany skodovky, kamarat to mal to som sa vzdy nasmial zatlacat cupliky na dverach, tazko sa tocilo, pred spolujazdcom diera, som si s neho srandu robil ze kedy mu vykradli auto :p nakoniec to po roku dal prec :)

inak junior strasne cosi nedorobene auto co vypluli, nechapal som ako si to mohol niekto kupit.

p.s.s.: inak preco myslis ze uz teraz pri fabii II nevypustili take nieco ako junior, nemaju odvahu resp. nechcu sa zosmiesnit, to by bol uz trapas.

Fabia 1,0 je pro někoho srandovní, to chápu, pro mě možná také, ale je vcelku praktická a ekonomická. Při koupi soudím praktičnost a cenu. Nemám auto na reprezentaci a na to, co řeknou lidi, těm je do mého auta ... nic. Třeba schránka u spolujezdce s víkem je super, ale o dost menší. Nevím, jestli používáš autoatlas formátu A4 a kde ho vozíš, já ve schránce před spolujezdcem, je to dost praktické. O jistých potížích s posilovačem i centrálem jsi jistě také slyšel, toho jsem ušetřen. Nějakou menší komfortní a praktickou výbavu tam mám, např. tónovaná skla považuji za standard já a porucha tam nehrozí. I když to čelní už prasklo dvakrát bez zjevné vnější příčiny, ovšem to nebude asi tím, žeje tónované (i když, kdo ví). Takže chybějící výbavu neodsuzuji, s tím je každý seznámen už před koupí. Vadí mi ale různé pasti jako např. chatrné čelní sklo. Tady musím podotknout, že ve značkovém servisu řekli, že bylo asi špatně nalepené, tak to další nalepili oni - jistě "dobře" a prasklo zas. Po výměně ve firmě Autosklo už neprasklo. Tak nevím. Dále těsnění pod hlavou motoru - prý běžná závada. Rozsvěcování kontrolky motoru - emisního systému, neřešitelné. Tohle jsou věci, které by mě napříště mohly odradit od koupě Škodovky, ne posilovač. Tak čau.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...