Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

nové auto - záruka - puchýř = lakuje se na záruku

záruka skončí = pokud chceš udržet 10letou záruku na prorezivění musíš si lakovat za svoje. Tím samozřejmě docílíš toho, že z vrchu dovnitř nic neprorezne.

Řekl bych ale, že i kdyby plech nebyl 10 nalakovaný vůbec, tak to neprorezne. Díry skrz mají téměř vždy původ na vnitřní straně plechu, zpravidla v kapilární spáře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nové auto - záruka - puchýř = lakuje se na záruku

záruka skončí = pokud chceš udržet 10letou záruku na prorezivění musíš si lakovat za svoje. Tím samozřejmě docílíš toho, že z vrchu dovnitř nic neprorezne.

Řekl bych ale, že i kdyby plech nebyl 10 nalakovaný vůbec, tak to neprorezne. Díry skrz mají téměř vždy původ na vnitřní straně plechu, zpravidla v kapilární spáře

 

Uplny nesmysl. Zaruka na proreziveni plati po celou dobu (10 nebo 12 let, ted nevim) na jakykoliv sebemensi puchyr. Staci jezdit celou dobu na prohlidky a mit vyplnenou servisku a samozrejme ten dil nebourat. Toto mam odzkousene. Na skoro 10 let stare Fabii mi kvuli dvema miniaturnim puchyrkum zcela vymenili zadni dvere. Cena toho zakroku byla tak pulka hodnoty auta.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti měnili dveře kvůli dvoum "miniaturním puchýřkům" tak to na 99,9999 % byla koroze, jejíž původ spočíval na VNITŘNÍ straně plechu. To znamená, že v korozí degradovaném plechu už by mikroprasklinky, jimiž rez postoupila na VNĚJŠÍ stranu. Ostatně takovét ty bublinky v laku, téměř vždy značí, že to je skrz. A nemá je moc smysl opravovat - je to prostě už skrz. Ty mikropraskliny přitom nejsou normálně vidět a opticky se to dá vybrousit na "stříbrný" plech. Při pohledu z druhé strany je ale vše jasné.

 

Kdyby to bylo opravdu jen povrchové, tak nevěřím tomu, že by ti dveře vyměnili. Jak už bylo řečeno, záruka je na prorezivění, nikoliv oreznutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak se tu podělím také o svoje problémy s puchýři. Řesím to právě teď. Již jednou opravený díl si vyřeším s autorizovaným servisem. Ale objevil jsem puchýřky na 2.místech na pátých dveřích v místech mezi levým světlem a znakem. Dle prvotního vyjádření servisu by to mělo být na záruku. Ovšem asi po denním dopisováním a zasíláním podkladů na Škoda Auto, bylo sděleno, že to je od kamínků a tudíž se to opraví za zákazníkovi peníze. I v servise se divili a dokonce argumentovali, že to od kamínků ani být nemůže, jak by se tam dostaly a není vidět zjevné venkovní poškození... Tudíž opravdu příkladná péče o zákazníky, kteří jezdí na pravidelné kontroly do značkových servisů kvůli zárukám výrobce  :kol-72:​ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volal jsem do Škodovky, kde mi řekli, že reklamaci ještě nezamítli, jen chtěli po servise detaily pomocí elektronické lupy. To prozatím servis neudělal, jelikož ji asi nemá...Lupa prý není povinnou, ale doporučenou výbavou servisu, tudíž se pokusím po okolí najít servis, kde ji mají...

Tohle jsem slyšel poprvé, když jsem řešil něco podobného v minulosti na jiné OII, tak nic takového nechtěli a uznali to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No servis tvrdí, že vrstva laku poškozená není, ovšem tu lupu nemá. Včera jsem volal do jiného servisu v okolí a tam ji také nemají. Prý po nich nikdy nic takového Škodovka nechtěla. Takže těžko říct, jestli si Škodovka už moc nevymýšlí, když jim nestačí ani vyjádření servisu... Asi jim řeknu po domluvě se servisem, ať se na to přijede podívat odborník a bude. Třeba se jim nebude kvůli "takové prkotině" jezdit a uznají to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Imho se s nimi zbytecne mazes. Oni musi byt schopni reklamaci vyridit kdekoliv. Neexistuje, abys jezdil po vsech certech a hledal, kde maji nejakou lupu. To je jejich problem. Pokud to chteji, tak at si to zaridi sami.

 To myslíš servis nebo Škodovku? Servis je naštěstí na mojí straně, jen to dokazování vady se nám nedaří :kol-32: 

Dneska jsem volal zas na Škoda Auto, že "jejich" lupu nikde v okolí neseženu, vzal to jiný borec a že lupa není potřeba, že stačí několik dalších fotek z různých úhlů...

Zřejmě si docela slušně vymýšlí, mě řeknou, že to má servis líp prokázat, servisu řeknou, že to podle zkušeností udělal vír kamínků za autem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis to nema co vzdavat, ten je v tom pripade jen preposilacem fotek a lejster. O uznani ci neuznani vubec nerozhoduje. Bohuzel dost casto to odflaknou nebo se jim nechce a zakaznikovi pak tvrdi, ze zaruka nebyla uznana. Pokud by to tak skoncilo, tak chtej urcite pisemne vyjadreni. Poskozeni 5tych dveri od sutru to je opravdu hodne bizarni tvrzeni. To bych opravdu chtel videt tu trajektorii sutru, ktery by toto dokazal.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, pískání z motorového prostoru při zahřátém motoru a na volnoběh se u mé Octavie II 1,4 TSI projevilo už 2x a 2x provedli výměnu vodní pumpy. Pokaždé byl po opravě klid cca měsíc a teď se pískání ozvalo už potřetí, tzn. po provedené druhé opravě. Vozidlo vyrobeno 11/2012, najeto 24.500 km, prodloužená záruka na 4 roky. Zvažuji odstoupení od kupní smlouvy, protože se potřetí objevila stejná závada  máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrátit kvůli pumpě není podstatné - důležité je, že je to třetí opakující se stejná závada, tudíž podle občanského zákoníku jeden z důvodů k odstoupení od kupní smlouvy. A taky je otravné a zdržující stále řešit opravy. Samozřejmě si sjednám právní pomoc při vyřizování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...