kadlec Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Zaruka na lak u 7 let staryho auta? To asi nebude ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 to určitě ne, myšleno pokud chceš tu záruku na proreznutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 To te nejak nechapu, pises, ze to pri reznuti zvenku lakuji na zaruku na lak, ale to je blbost u 7 let staryho auta Se zarukou na prorezaveni karoserie necekaji vzdy na diru, potom museji menit dil a pritom drive to staci jen opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 nové auto - záruka - puchýř = lakuje se na záruku záruka skončí = pokud chceš udržet 10letou záruku na prorezivění musíš si lakovat za svoje. Tím samozřejmě docílíš toho, že z vrchu dovnitř nic neprorezne. Řekl bych ale, že i kdyby plech nebyl 10 nalakovaný vůbec, tak to neprorezne. Díry skrz mají téměř vždy původ na vnitřní straně plechu, zpravidla v kapilární spáře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Podle me uz tim, ze to budes nekde lakovat za svoje o zaruku na proreziveni prijdes Me lakovali jen pri vrchni rzi po 7 etech od vyroby na zaruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 (editace) nové auto - záruka - puchýř = lakuje se na záruku záruka skončí = pokud chceš udržet 10letou záruku na prorezivění musíš si lakovat za svoje. Tím samozřejmě docílíš toho, že z vrchu dovnitř nic neprorezne. Řekl bych ale, že i kdyby plech nebyl 10 nalakovaný vůbec, tak to neprorezne. Díry skrz mají téměř vždy původ na vnitřní straně plechu, zpravidla v kapilární spáře Uplny nesmysl. Zaruka na proreziveni plati po celou dobu (10 nebo 12 let, ted nevim) na jakykoliv sebemensi puchyr. Staci jezdit celou dobu na prohlidky a mit vyplnenou servisku a samozrejme ten dil nebourat. Toto mam odzkousene. Na skoro 10 let stare Fabii mi kvuli dvema miniaturnim puchyrkum zcela vymenili zadni dvere. Cena toho zakroku byla tak pulka hodnoty auta. Editováno: 20. Květen 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 Pokud ti měnili dveře kvůli dvoum "miniaturním puchýřkům" tak to na 99,9999 % byla koroze, jejíž původ spočíval na VNITŘNÍ straně plechu. To znamená, že v korozí degradovaném plechu už by mikroprasklinky, jimiž rez postoupila na VNĚJŠÍ stranu. Ostatně takovét ty bublinky v laku, téměř vždy značí, že to je skrz. A nemá je moc smysl opravovat - je to prostě už skrz. Ty mikropraskliny přitom nejsou normálně vidět a opticky se to dá vybrousit na "stříbrný" plech. Při pohledu z druhé strany je ale vše jasné. Kdyby to bylo opravdu jen povrchové, tak nevěřím tomu, že by ti dveře vyměnili. Jak už bylo řečeno, záruka je na prorezivění, nikoliv oreznutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Tak se tu podělím také o svoje problémy s puchýři. Řesím to právě teď. Již jednou opravený díl si vyřeším s autorizovaným servisem. Ale objevil jsem puchýřky na 2.místech na pátých dveřích v místech mezi levým světlem a znakem. Dle prvotního vyjádření servisu by to mělo být na záruku. Ovšem asi po denním dopisováním a zasíláním podkladů na Škoda Auto, bylo sděleno, že to je od kamínků a tudíž se to opraví za zákazníkovi peníze. I v servise se divili a dokonce argumentovali, že to od kamínků ani být nemůže, jak by se tam dostaly a není vidět zjevné venkovní poškození... Tudíž opravdu příkladná péče o zákazníky, kteří jezdí na pravidelné kontroly do značkových servisů kvůli zárukám výrobce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 se zamítnutím reklamace nemusíš souhlasit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 To já nesouhlasím, ale co s tím...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Napis primo do Skodovky, pohroz soudnim znalcem, pripadne pokud si jsi opravdu 100% jisty, ze je pravda na tve strane, tak nemusi zustat jen u hrozby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Volal jsem do Škodovky, kde mi řekli, že reklamaci ještě nezamítli, jen chtěli po servise detaily pomocí elektronické lupy. To prozatím servis neudělal, jelikož ji asi nemá...Lupa prý není povinnou, ale doporučenou výbavou servisu, tudíž se pokusím po okolí najít servis, kde ji mají... Tohle jsem slyšel poprvé, když jsem řešil něco podobného v minulosti na jiné OII, tak nic takového nechtěli a uznali to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Takže ti to vlastně zamítl ten servis, který nechtěl přiznat, že nemá lupu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 No servis tvrdí, že vrstva laku poškozená není, ovšem tu lupu nemá. Včera jsem volal do jiného servisu v okolí a tam ji také nemají. Prý po nich nikdy nic takového Škodovka nechtěla. Takže těžko říct, jestli si Škodovka už moc nevymýšlí, když jim nestačí ani vyjádření servisu... Asi jim řeknu po domluvě se servisem, ať se na to přijede podívat odborník a bude. Třeba se jim nebude kvůli "takové prkotině" jezdit a uznají to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Imho se s nimi zbytecne mazes. Oni musi byt schopni reklamaci vyridit kdekoliv. Neexistuje, abys jezdil po vsech certech a hledal, kde maji nejakou lupu. To je jejich problem. Pokud to chteji, tak at si to zaridi sami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 to je sice pravda, ale ze zákona na to zase mají 30 dní.... Předpokládám, že v této lhůtě by si nějak poradili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Imho se s nimi zbytecne mazes. Oni musi byt schopni reklamaci vyridit kdekoliv. Neexistuje, abys jezdil po vsech certech a hledal, kde maji nejakou lupu. To je jejich problem. Pokud to chteji, tak at si to zaridi sami. To myslíš servis nebo Škodovku? Servis je naštěstí na mojí straně, jen to dokazování vady se nám nedaří Dneska jsem volal zas na Škoda Auto, že "jejich" lupu nikde v okolí neseženu, vzal to jiný borec a že lupa není potřeba, že stačí několik dalších fotek z různých úhlů... Zřejmě si docela slušně vymýšlí, mě řeknou, že to má servis líp prokázat, servisu řeknou, že to podle zkušeností udělal vír kamínků za autem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 těžko soudit, otázka, co ten servis do Škodovky vůbec poslal. Ale je fakt, že s tímhle vůbec nemusíš ztrácet čas, to je jejich byznys... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Byznys je to jejich, měli by si to vyřešit mezi sebou. Ale nemohl jsem se do toho nevložit, protože servis už to vzdával. Tak snad se to příští týden nějak rozlouskne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 (editace) Servis to nema co vzdavat, ten je v tom pripade jen preposilacem fotek a lejster. O uznani ci neuznani vubec nerozhoduje. Bohuzel dost casto to odflaknou nebo se jim nechce a zakaznikovi pak tvrdi, ze zaruka nebyla uznana. Pokud by to tak skoncilo, tak chtej urcite pisemne vyjadreni. Poskozeni 5tych dveri od sutru to je opravdu hodne bizarni tvrzeni. To bych opravdu chtel videt tu trajektorii sutru, ktery by toto dokazal. Editováno: 12. Červen 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 tak ty ďubky nemusejí být nutně od šutrů. Já měl na fabi schodou okolností v okolí znaku dvě, netuším, co je způsobilo, ale byly tam - velikost 1 - 2 mm až na "černý plech"... Je ale pravda, že to za ta léta nemělo nejmenší tendenci reznout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 13. Červen 2015 Sdílet Vloženo 13. Červen 2015 To je druha vec. Oderku od sutru mam na aute treba na predni kapote mraky a nikdy zadny nezacal reznout ani po mnoha letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Hurta Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Zdravím, pískání z motorového prostoru při zahřátém motoru a na volnoběh se u mé Octavie II 1,4 TSI projevilo už 2x a 2x provedli výměnu vodní pumpy. Pokaždé byl po opravě klid cca měsíc a teď se pískání ozvalo už potřetí, tzn. po provedené druhé opravě. Vozidlo vyrobeno 11/2012, najeto 24.500 km, prodloužená záruka na 4 roky. Zvažuji odstoupení od kupní smlouvy, protože se potřetí objevila stejná závada máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Vrátit auto kvůli pumpě, to je výzva. Ale proč ne... Jen bych tipoval, že po tobě budou chtít uhradit "spotřebovanou" část vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Hurta Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Vrátit kvůli pumpě není podstatné - důležité je, že je to třetí opakující se stejná závada, tudíž podle občanského zákoníku jeden z důvodů k odstoupení od kupní smlouvy. A taky je otravné a zdržující stále řešit opravy. Samozřejmě si sjednám právní pomoc při vyřizování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.