Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

pokial viem bol tam nejaky problem s nastavenim pevnych okien zadnych dveri - je ich treba riadne nastavit...ale pokial viem toto sa tykalo typicky sedana a pravych zadnych dveri??? Skus hladat niekde v zaciatku totoho vlakna tusim sa to tam riesilo...

JirkaK: Tu je k tomu nejaké info priamo od zdroja...

---------

Pracovní postup k akci 64B3

Na vozech Škoda Octavia II, jejichž č. karoserie se nachází v příloze, se může během jízdy vyskytnout aerodynamický hluk z oblasti zadních dveří.

Zdrojem hluku je hrana pevného skla zadních bočních dveří.

Z tohoto důvodu proveďte na postižených vozech opravu dle uvedeného pracovního postupu.

Nejprve provést kontrolu lícování, případně seřídit polohu zadních dveří. Pokud opravou lícování nedošlo ke zlepšení, je aerodynamický hluk pravděpodobně způsoben spárou mezi pryžovým těsněním a rámečkem pevného skla zadních bočních dveří v oblasti zakřivení skla – viz Obr.1.

Pracovní postup :

1) Pryžové těsnění a rámeček zadních bočních dveří v zobrazené oblasti důkladně očistit.

2) Do spáry mezi pryžové těsnění a rámeček nanést těsnicí tmel – viz Obr.2.

3) Přebytečný tmel setřít (Obr.3).

4) Okolí tmeleného místa očistit.

Pro opravu je nutno použít těsnicí tmel z Katalogu originálního příslušenství Škoda :

Sili Gasket II černý od firmy KENT (objednací číslo YHK 506 752) nebo

Top Gasket černý od firmy RETECH (objednací číslo YHC 506 752).

---------

děkuju, to je naprosto vyčerpávající. Jediný, co mi na tom vadí je, že to tedˇ musím vytisknout, odnést přejímacímu technikovi atˇ si přečte, co s tím mají dělat. A takhle podobně je to i s jinýma věcma. Už jsem jim i tohle totiž reklamoval a oni mi řekli, že to je prej slyšet výfuk. Co bys tomu řek ? Je to normální ? Pak si tam sedne dcera a řekne mi : tatínku tady to někde pořád od těch dveří fouká. :o:angry:

Jasne, že je to od dverí. Vpredu to nevieš identifikovať, odkiaľ to je, vzadu to ale hneď poznáš. A dokonca to môžeš skúsiť aj rukou, ak pevné sklo pritlačíš smerom von, obvykle sa fukot zmierni.

takže ti musí být jasný, jaký jsou v tom servisu joudové, když ani takovou banalitu neumí identifikovat. Jak mám potom věřit, že si poradí s těma špatnýma startama, že :(

Presne o tom to je - sú servisy a servisy. Záleží od toho, na akého človeka natrafíš. Ak na truhlíka, čo požral všetku múdrosť sveta, tak máš smolu... Ale robia v servisoch aj seriózni a šikovní ľudia - len ich treba hľadať ako ihlu v kope sena!

děkuju, to je naprosto vyčerpávající. Jediný, co mi na tom vadí je, že to tedˇ musím vytisknout, odnést přejímacímu technikovi atˇ si přečte, co s tím mají dělat. A takhle podobně je to i s jinýma věcma. Už jsem jim i tohle totiž reklamoval a oni mi řekli, že to je prej slyšet výfuk. Co bys tomu řek ? Je to normální ? Pak si tam sedne dcera a řekne mi : tatínku tady to někde pořád od těch dveří fouká. :o:angry:

No zazil sem, kdy mi v origo servisu u moji 1,6/74kW tvrdili, ze to co hvizda, je turbo lol

Jasne, to poznám! Mňa zase presviedčali, že sa do Fabie 2,0 MPI nikdy nedávalo a ani keď som im otvoril kapotu, tak to nepomohlo. Argumentovali štítkom na 5. dverách (1,4 MPI) :D

to už snad ani není k smíchu. Spíš bych měl chutˇ někomu jednu vrazit. :angry:

Ja jsem mel se servisem taky problem, nejdriv tam byl typek, co mne porad okradal, nejdrive kalkulace na upravu byla 1000 a vysledna faktura 3000, jednou byl ptacek nemocny a potkal jsem jeho kolegu a to je clovek co ma rad auta a rozumi jim. On je jednim z mala lidi u kterych se netrepu mu dat klice... a kdyz jsem ted menil SW v Streamu, udelal to na pockani, zadny pul den cekacka...

Akorat jsme si museli vyjasnit, ze on i ja mame auta radi a ted si pamatuje i me jmeno, coz je pri provozu jaky tam maji dobry -_-

  • Autor
to už snad ani není k smíchu. Spíš bych měl chutˇ někomu jednu vrazit. :angry:

Není třeba Jirko, mě to dělali asi před rokem, svezl jsem technika, řekl "jasný", vyměnili mi celé to těsnění a usadili okénko. A byl klid, nic nefučelo.

to už snad ani není k smíchu. Spíš bych měl chutˇ někomu jednu vrazit.  :angry:

Není třeba Jirko, mě to dělali asi před rokem, svezl jsem technika, řekl "jasný", vyměnili mi celé to těsnění a usadili okénko. A byl klid, nic nefučelo.

je to o to horší, že to byl ten samej technik. Leda, že by měl zrovna volno a zaskakoval někdo jinej. Ale oba víme, o kom je řeč.

  • Autor
to už snad ani není k smíchu. Spíš bych měl chutˇ někomu jednu vrazit.   :angry:

Není třeba Jirko, mě to dělali asi před rokem, svezl jsem technika, řekl "jasný", vyměnili mi celé to těsnění a usadili okénko. A byl klid, nic nefučelo.

je to o to horší, že to byl ten samej technik. Leda, že by měl zrovna volno a zaskakoval někdo jinej. Ale oba víme, o kom je řeč.

;)

  • 3 týdny později...

rezavý výfuk - pás spolujezdce - klapání pedálu plynu

1.) taky Vám tak hrozně rezaví výfuk..

moje 1,5 roku stará O2 1,9 tDI.. 40tis km..

údajně je to normální.. a není to vada na reklamaci...fakt ?

2.) Je skutečně správně, že u výbavy ambiente u O2 je z držáku zásuvky na pás spolujezdce jen holý černý 2 prutový drát (před tou zásuvkou do které se to strká.. myšleno ten prut na které ta zásuvka drží) ,kdežto u řidiče je přes to černá plastová izolace ? Zdá se mi to divné.. nedodělek.. ale údajně to vada k reklamaci není..

3.) Je normálni, že poud u O2 prudce pustíte sešlápnutý pedál plynu ozve se takové hnusné umělohmotné cvaknutí jak tam cosi umělohmotného narazí na něco pevného - u O1 to nedělá.. opět.. prý to vada k reklamaci není.... no je to divné..

jak se sem dají uploadnout fotky ?

ad1- za dva mesice ji mam 2 roky, 72tis, vyfuk jako novy

ad2- ted mam nahradni vuz asi clasic a ma to presne tak jak popisujes, taky me to zarazilo

ad3- neprojevuje se

ad2) je to normální. U řidiče se snímá zapnutí pásů a v plastové izolaci je schován vodič. U spolujezdce žádný vodič není.

tak to by me v tom pripade zajimala nejaka opravdu overena rekce na vymenu auta po nekolikate oprave te dane jedne veci. stalo se tak uz nekomu nebo ma nekdo zkusenosti?

Zažil jsem pouze jednno vrácené auto,ale to je dlouhá historie a to s velice arogantním zákázníkem.To se snad nedá ani popsat....

to ZB :

výfuk rezaví nemám, mám ho pořád stejně kovově lesklý jako když bylo auto nové

pedál plynu mi necvaká

a tu otazku na pás spolujezdce jsem nějak nepochopil. Mam take Ambiente výbavu, ale zásuvku pásu spolujezdce, mám naprosto identickou se zásuvkou pásu řidiče... Pošli foto co tím myslíš.

Asi sa myslí na to, že zámok pásu je ukotvený na dvoch lankách a tie tvoria v hornej časti niečo ako Y. A u spolujazdca je na tom Y-ne hore diera a pekne vidno to lanko a u vodiča je to obalené a dieru nevidno.

Jo můj táta to vždycky říkal: "Na chudej lid musí bejt přísnost" Hale a oni to nedostanou zaplaceni? Dostanou tak co je to jejich volba. Odejít mohou vždycky...

takze dneska mi na reklamaci vymenili chromovou cast radici paky, dokopal jsem je k vymene elektroniky na vetraku(vyslednoval jsem, ze to zavisi na chodu klimatizace, kdyz pustim Econ, ustane to), sice se kroutili, ze dle diagnostiky je to vsechno v poradku, ale asi sami uznali, ze normalni to neni a jentak by se me nezbavili.

Včera jsem reklamoval u svého prodejce podivnou věc, která se snad u O2 ještě neobjevila. Mám reflektory (xenony HID), ze kterých se na stranách na hranách začala loupat jakoby nějaká ochranná folie (viz foto).

Technik prodejce Škody, který to zkoumal tvrdí, že je to nějaký ochranný lak po celém skle reflektoru, a že to snad bude na kompletní výměnu celých obou reflektorů. Prý to ještě neviděli, a ani v MB o tom nic neví. Inu holt, všechno je jednou vždy poprvé... :)

Mám to samozřejmě ještě v záruce, nicméně by mě zajímalo, jak se s tím vypořádají s lidmi, kteří budou již mít své O2 po záruce, a to vzhledem k ceně celého reflektoru, a vzhledem k tomu, že to je evidetntně nějaká chyba v technologii výroby té přední lampy...

Xenony vyreklamovane, snad tie nove uz budu OK!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.