Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

Mne zatiaľ displej zobrazuje len vtedy, keď treba (tiež Audience) a senzory zatiaľ senzorujú, ako treba. Akurát keď som cúval s mokrým autom a pribrzdil som, tak zrejme z veka bat. priestoru stiekla voda a senzory z toho boli mimo, hneď hlásili prekážku nadoraz. A samozrejme kým som nepriskrutkoval podložku predného čísla, tak aj predok bol mimo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při přezouvání letních DUNLOP 225/45 17 na zimní mi mechanik řekl, že letňáky jsou na odpis. Sjetý a ještě popraskaný. To mě dostal. Tak jsem zkusil reklamovat ty praskliny a reklamaci mi uznali, že je to konstrukční vada. Měli teda výhrady k tomu ojetí hran. Najeto měli asi 20t. Dali mi všechny 4 nové bez doplatku. Přikládám foto.

Tato akce se odehrála už v listopadu, nikoli dnes když napadl sníh.(pro rejpaly)

Všiměte si, jak je sjetá vnitřní hrana až na podklad. V servisu mi řekli že je špatná geometrie. V jiném servisu jsem si ji nechal zkontrolovat a byla OK(mám výpis z PC). Došel jsem k závěru, že jsem to udělal sám tím, že jsem často jezdil rychle do ostrých zatáček(na plný rejd tj. velký záklon svislého čepu) a kolo se smýkalo po vnitřní hraně. No frajeřina.

Teď budu ještě reklamovat oloupaný chrom na pravé klice dveří, bouchání v přední nápravě při odřazení a brždění motorem. A opět mi občas nejde tempomat. Zase mi budou tvrdit že to je páčkou(už mi ji měnili). Ale to by v ní musela být elektronika, protože když vypnu zapalování a zase zapnu tak funguje. Spíš to vypadá na nějaké čidlo. No uvidím.

Foto nějak vypadlo, tak večer dodám

post-65-1169760958.jpg

Editováno: , autor: Zoro55
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zoro55: S tím tempomatem mne zajímá výsledek. Máme s ním problém na 2 autech, na jednom byla pačka měněna 3x a teď když je auto čerstvě po záruce servis MB sdělil ať zkusí vyměnit nějakou jinou řídící jednotku, že to "možná" pomůže, ale musíme si ji zaplatit!! Jelikož auto půjde v červenci do světa, tak jsme to nezaplatili. Na druhém autě ale s reklamací budu pokračovat, i když zrovna teď je už asi měsíc klid, třeba se to umoudřilo.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při přezouvání letních DUNLOP 225/45 17 na zimní mi mechanik řekl, že letňáky jsou na odpis. Sjetý a ještě popraskaný. To mě dostal. Tak jsem zkusil reklamovat ty praskliny a reklamaci mi uznali, že je to konstrukční vada. Měli teda výhrady k tomu ojetí hran. Najeto měli asi 20t. Dali mi všechny 4 nové bez doplatku. Přikládám foto.

Tato akce se odehrála už v listopadu, nikoli dnes když napadl sníh.(pro rejpaly)

Všiměte si, jak je sjetá vnitřní hrana až na podklad. V servisu mi řekli že je špatná geometrie. V jiném servisu jsem si ji nechal zkontrolovat a byla OK(mám výpis z PC). Došel jsem k závěru, že jsem to udělal sám tím, že jsem často jezdil rychle do ostrých zatáček(na plný rejd tj. velký záklon svislého čepu) a kolo se smýkalo po vnitřní hraně. No frajeřina.

Teď budu ještě reklamovat oloupaný chrom na pravé klice dveří, bouchání v přední nápravě při odřazení a brždění motorem. A opět mi občas nejde tempomat. Zase mi budou tvrdit že to je páčkou(už mi ji měnili). Ale to by v ní musela být elektronika, protože když vypnu zapalování a zase zapnu tak funguje. Spíš to vypadá na nějaké čidlo. No uvidím.

no to mě teda pos.r !!! S historkou o sjetých hranách gum jsem tu všechny bavil před víc jak rokem. Bylo to úplně stejný, jak píšeš ty. Dunlop SP01 225/45/17. Byla prokazatelně špatná geometrie zadku, (jsem přesvědčen, že už z fabriky)vnitřky se sjely až na plátno po cca 20 t. km. Reklamoval jsem to v servisu, kde krčili ramenama, tak jsem psal do Bolky a vysr... se na mně taky. Kde se ti to podařilo vyreklamovat a jak to komentovali. Napiš mi prosím všechny podrobnosti. Mně končí 31.1. záruka a zkusil bych to možná ještě na základě tvých zkušeností oprášit. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chystám se na nějaké reklamace a tak mě zajímá zkušenost těch, co si nechali měnit těsnění kolem dveří. Už se to tu probíralo, tak s odstupem času: Vrže vám těsnění po výměně? Popřípadě vymyslel někdo způsob jak to odstranit? Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak jsem dneska byl ve škodovce, konečně dostali flashovací cd na stream radio, ale nepovedlo se jim to flashnout. Po 10 sekundách to napsalo spojení ukončeno a ani boha. Nevědí si rady, prý budou kontaktovat Boleslav. Měli jste někdo problém s flashováním rádia Stream ? Co vymysleli pak ? Výměna rádia ?

Měli jsme úplně ten samý problém. V 1. servisu se s tím drbali půl dne a nic. Vrátili to se slovy, že si mám najít jiný servis. V 2. to po hodině zablokovali tak, že se vůbec nazapínalo. Po konzultaci s Boleslaví přišli na to, že pro flashnutí Streamu potřebují lepší VAS. Tak mě poslali do sv¨é pobobočky a po 10 minutách vše O.K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stream a komunikace s MaxiDot. - Zatím nedořešeno.

Opět v autorizovaném servisu (Samohýl Zlín opět) neschopnost cokoliv vyřešit, jen výmluva, že to souvisí s ostatní výbavou vozu (taková blbost u CanBusu..) a trvalo dost dlouho dostat ze Škody vyjádření že jde opravdu o vadu. Takže nás čeká druhý pokus..Chápu proč se v aut. servisech zákazník nepouští k opravě. Asi by se divil jak neznalí jsou jejich technici a vše dělají pokus-chyba. Ale nechci globalizovat. Možná je to jinde jinak, jen mne se takový autor. servis najít nepodařilo.

Jo jo Samohýl. Ten je k tobě hodný jen když to auto chceš u něho koupit. Dříve jsme jezdili do Autocentra v Kvítkovicích. Patřil sice také pod Samohýla, ale jednání na rozdíl od toho v Loukách naprosto suprovní. Bohužel to minulý rok prodali. Zkus ještě Araver v UH nebo Dobe Car v Holešově.

Jinak služeb fy.Samohýl v Loukách jsem bohužel musel nedávno využít - odešel mi jeden ze zapalovacích bloků na 2,0 TFSI a byl jsem zrovna cca 500 m od nich, tak jsem si říkal, že to risknu. No naštěstí to vyměnili, ale auto jsem tam musel nechat 3 dny. Prý je problém ten blok sehnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska byl ve škodovce, konečně dostali flashovací cd na stream radio, ale nepovedlo se jim to flashnout. Po 10 sekundách to napsalo spojení ukončeno a ani boha. Nevědí si rady, prý budou kontaktovat Boleslav. Měli jste někdo problém s flashováním rádia Stream ? Co vymysleli pak ? Výměna rádia ?

Měli jsme úplně ten samý problém. V 1. servisu se s tím drbali půl dne a nic. Vrátili to se slovy, že si mám najít jiný servis. V 2. to po hodině zablokovali tak, že se vůbec nazapínalo. Po konzultaci s Boleslaví přišli na to, že pro flashnutí Streamu potřebují lepší VAS. Tak mě poslali do sv¨é pobobočky a po 10 minutách vše O.K.

Banda :blbec: Člověk by z toho brečel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Ahojte

nesetkali jste se nekdo s vrzajicim spojkovým pedalem? Rano kdyz je motor studeny, tak pri seslapnuti spojky to je OK, ale po ujeti cca 30km a vypnuti motoru a seslapnuti spojky, jde slyset mirne vrzani, pri seslapovani. Jde to slyset jen pri vyplem motoru, kdyz bezi, tak se to v tom hluku uplne ztraci... Nevite cim by to mohlo byt?

A druha vec, dneska jsem zaregistroval pri prejizdeni vytluku a zalepovanych der na silnici, ze mi od predni napravy jakoby neco boucha, ale vubec nevim co... Jak jste doapdli vy co jste resili vrzani predni napravy?

Jinak za mesic a pul mi konci zaruka, tak chci jeste vymenit tesneni kolem oken, pac jak se karoserie krouti, tak to neprijemne vrze. Kdyz to sice namazu silikonem, tak to prestane, ale za 14 dni to je zpatky znova. Je na to prosim vydane nejake sdělení s MB na vymenu tech tesnicich gum? Cetl jsem ze to pry hodne lidem uz vymenili tak chci vedet jak jste to udelali.

Jinak jeste mi vrze palubovka na na krajich jak je A sloupek. Kdyz v rozich zatlacim na palubovku (tedka tam mam dane umove podlozky, ktere se opiraji o predni sklo a tlaci na palubku) tak vrzani prestane, ale to si asi budu muset nejak vyresit sam, nechci aby mi to v servisu dojebali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lol lol lol

Já jsem reklamoval chromované kliky(popraskaný chrom) u řidiče a spolujezdce a to piskání zezadu taky-zpusobuje to aerodynamika zadnich dveři a servisák mi řikal,že to dělaji auta vyrobená v roce 2004-2006.Jinak v pohodě a bez problému mi to vyměnili.Chtěl jsem se zeptat kde Vám popraskal chrom na řadičce?V jakém místě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios wrote:

Ahojte

nesetkali jste se nekdo s vrzajicim spojkovým pedalem? Rano kdyz je motor studeny, tak pri seslapnuti spojky to je OK, ale po ujeti cca 30km a vypnuti motoru a seslapnuti spojky, jde slyset mirne vrzani, pri seslapovani. Jde to slyset jen pri vyplem motoru, kdyz bezi, tak se to v tom hluku uplne ztraci... Nevite cim by to mohlo byt?

>>>>>>>>>>>>

Tiez mi to robi.....zatial neviem co to je. Ak budete vediet ...sem s tym.

Dik

Editováno: , autor: Carlito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios wrote:

Ahojte

nesetkali jste se nekdo s vrzajicim spojkovým pedalem? Rano kdyz je motor studeny, tak pri seslapnuti spojky to je OK, ale po ujeti cca 30km a vypnuti motoru a seslapnuti spojky, jde slyset mirne vrzani, pri seslapovani. Jde to slyset jen pri vyplem motoru, kdyz bezi, tak se to v tom hluku uplne ztraci... Nevite cim by to mohlo byt?

>>>>>>>>>>>>

Tiez mi to robi.....zatial neviem co to je. Ak budete vediet ...sem s tym.

Dik

Hele, nevržou Vám náhodou boty, podrážky, nezdá se mi, že by na spojkovém pedálu bylo něco, co by vrzalo i v klidu motoru a jen při ohřátém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lollollol

Já jsem reklamoval chromované kliky(popraskaný chrom) u řidiče a spolujezdce a to piskání zezadu taky-zpusobuje to aerodynamika zadnich dveři a servisák mi řikal,že to dělaji auta vyrobená v roce 2004-2006.Jinak v pohodě a bez problému mi to vyměnili.Chtěl jsem se zeptat kde Vám popraskal chrom na řadičce?V jakém místě?

já mám řadičku GUMovou, no faakt taky nekecááám... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Carlito: 7. kvetna jdu do servisu s tim, tak ti pak reknu jak jsem dopadl. Ale uz se mi to stalo cca pred 10 000km a to mi spravili tim, ze tam byl nejakej spatnej sroub, z kterehe se nejak (nevim jak) vytlacila vazelina a tim to pak lehce vrzalo.

Jinak s tou klepajici napravou byl problem uplne nekde jinde, zjistil jsem ze mi klepe rucka heveru o telo zvedaku a to vydavalo ten klepavej zvuk :rolleyes:

Jeste se chci optat jestli teda je oficialne vydane nejake sdeleni Skodovky servisum na výmenu tech vnejsich tesnicich gum z duvodu skripani tesneni pri prejezdu nerovnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...