Duben 25, 200817 r 3 km ??? Není lepší jít pěšo a nebo na kole? To s autem nejezdíš, ale jen poskakuješ a na 3km se ani benzín nezahřeje... to jo, ale autobus nejde , pěšky, nebo na kole v zimě to by byla moje smrt , v létě to je jiná aspoň, že mám cestu zaplacenou od kolegů
Duben 25, 200817 r Jak už jsem jednou psal, pořádně to protáhni a je po šlemu! minulý víkend Chomutov - Plzeň (90km) a druhý den zpět , šlem byl furt , zatím to řešit nebudu a občas mrknu na chl. kapalinu
Duben 29, 200817 r Ja to mám tam tiež (1,4 mpi 44kw ) ale mne dokonca prí dlhšej jazde vychádza para z kapoty a keď dam dole víčko, kde sa nalieva olej, tak vidím výpari. Neviem či to tak má byť ale v škodováckom servise mi povedali že je to normálne. voda sa mi tratí, ale pravdepodobne je chyba vo výpustnom ventile. Dal som na noc pod auto, tam kde je výpustný ventil misku a ráno tam boli 3-4 kvapky g12.
Prosinec 4, 201410 r Taky se mi "slem" na vicku od oleje, ale po projeti 40km slem je tam stale, voda se netraci nekouri, proste v poradku mam to resit? Nebo pockat az se oteply?
Prosinec 8, 201410 r Mám na své O1 druhý motor 1.6 MPI a obadva v zimě žlutý šlem měly Zmizel vždy až po delší trase 100 km+
Únor 2, 20187 r Řekl bych, že to je normální. Mám O1 1.6MPi 74kW a ten šlem se na víčku dělá. Taky se s ní většinu času jezdí jen 15 km ráno do práce a 15 km večer dom, delší cesty jen občas. Tam, kde bydlíme a auto parkuje, je poměrně vysoká vzdušná vlhkost - jsme vedle lesa. Chladící kapalina neubývá, nikde nic netlakuje, auto topí skvěle, takže lze předpokládat, že těsnění pod hlavou a stav chladícího okruhu je OK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.