Přejít na obsah

Problém s centrální řídící jednotkou


mytrix

Doporučené příspěvky

Zdravím, tak jsem se konečně dostal k demontáží zbytků starého alarmu a natažení vodičů pro tovární, ovšem vznikla jedna neplánovaná potíž.

Zjistil jsem, že nefungují směrová světla (vůbec, ani palubovka nebliká) - výstražná světla fungují ok, další asi s tím související závada, že auto nezhasíná světlo po nastartování. I když nastartuju, tak světlo zhasne až za nějakých těch 30sekund. Poslední věc o které vím, že žádná řídící jednotka nekomunikuje s VAGem, jenom ŘJ motorou. Po nastartování hodí řj motoru následující chyby:

Friday, 18 January 2008, 19:28:15

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 03E 906 023 D

Component and/or Version: SIMOS91 1.2l 4V 9510

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 13765

2 Faults Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 009 - Open or Short to Ground

18045 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Electric Load Controller

P1637 - 009 - Open or Short to Ground

No, můj osobní typ je ten, že zřejmě bsg nedostává informace o tom, že došlo k nastartování. Je toto možné, že by se pak mohlo objevit takovéto chování? Při demontáží starýho alarmu, se odstraňoval diodovej modul, původní vodiče byly opět spojeny. Zde bych chybu neviděl, pač maxik ukazuje korektně otevřené dvěře. No další napojení bylo na XS6 blinkry, ale tama si chyba take není, pač pak by nefungovaly ani výstražná světla. No poslední vodič, na které bylo provedení napojení bylo na černý vodič od spínací skříňky. Ostatní by měly být ok, leda by se nějak poškodily, ale to docela pochybuji, přeci jenom je to svazek, ukroutit to tak jednoduše nelze..

Budu vdečný za rady. Jinak vše zdá se funguje jak má. Zítra plánuji druhou bitvu, tak ať mám nějaké poznatky :)

Editováno: , autor: mytrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blinkry to nejsou 100%, dival jsem se do schematu a ty puvodne prerusene vodice (tusim cernozeleny a cernobilej) jdou uz rovnou k smerovkam a jsou spolecne. Jedinej rozdilnej je vstup (jinej ma tlacitko vystrahy a jinej packa od volantu), ale vsechno to stejne leze do bsg..

a navic by to neopodstanovalo to zvlastni chovani interieroveho svetla..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj zkousel, preci jenom furt tam jeste pacham par veci, takze baterka je odpojena celkem casto..

To ze mohla odejit bsg me uz napadlo taky, ale jakoze by me vubec nepotesilo.. :( bych asi pak musel resit s nekym, asi s tebou :D .. auto je sice v zaruce, ale jelikoz je patrny zasah na elektoinstalaci v oblasti bsg, tak by me v servisu asi pekne zkasli o love..

Jeste jsem si vzpomel, ze mam hlasenou zavadu airbagu, pritom jsem snema nic nedelal.. no a jelikoz nefakci vag, tak se tam nedostanu, ale to uvadim jen tak pro poradek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...