Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Panove tak sa mi podarilo pri dotahovani brzdica strhnut cepom zavit v telese loziska kola(hlava loziska cepu kola a ak sa nemylim tiez sa to vola tehlice) ak sa teda nemylim ze sa to tak vola :( mate nejake rady co stym? cep je ok strhol som vnutorny zavit na telese :( nastastie cep je fpoho osadeny takze brzdis sa nepohybuje a jednak je tam este aj prachovka ktora nedovoli aby cep vypadol ale asik to zrovna nie je dobre aby som tam mal nevladnu srouvbu... jo a este ejdna vec stalo sa mi to na hornom cepe a nie na dolnom co je este horsie ;(

budem musiet vymenit ozaj cele teleso kola?

post-2618-1201359543_thumb.jpg

Editováno: , autor: Rudyno
Vloženo

Dobrý den. Nerozumím tomu čep kola. Ale jestliže je strhlý závit, dalo by seto opravit. Nový šroub,zjistit rozměr závitu sehnat si závitník a opatrně jej přeřezat.Většinou se to povede.Zdravím

Vloženo (editace)
Dobrý den. Nerozumím tomu čep kola. Ale jestliže je strhlý závit, dalo by seto opravit. Nový šroub,zjistit rozměr závitu sehnat si závitník a opatrně jej přeřezat.Většinou se to povede.Zdravím

no v to doufam ale nevim jek to bude zrovna s necim co je tak spatne pristupne :( a ak bude musiet rozobrat kompletne vsetko tak to mi uz rovno moze vymenit kotuce,dosticky,siletnty,tlimice proste vseko :( a tu teleso si mozem kupit uz rovno nove :)

sakra!

no tak som sa jukol ze nova tehlica stoji 500-700cz ale vo ma bude stat vymena netusim :(

a mam otazku mozme stym zatial jazidt? myslim ze asik ehj reptoze sroub je vlastne vlozeny a brani aby sa brzdis uvolnil a jedna aj keby tak sa ho druhy nepusti a v konecnom stadiu by ho nemalo pustit ani vnutorny obvod kola.. v najhorsom sa to kusne ne?

Editováno: , autor: Rudyno
Vloženo
Panove tak sa mi podarilo pri dotahovani brzdica strhnut cepom zavit v telese loziska kola(hlava loziska cepu kola a ak sa nemylim tiez sa to vola tehlice) ak sa teda nemylim ze sa to tak vola :( mate nejake rady co stym? cep je ok strhol som vnutorny zavit na telese :( nastastie cep je fpoho osadeny takze brzdis sa nepohybuje a jednak je tam este aj prachovka ktora nedovoli aby cep vypadol ale asik to zrovna nie je dobre aby som tam mal nevladnu srouvbu... jo a este ejdna vec stalo sa mi to na hornom cepe a nie na dolnom co je este horsie ;(

budem musiet vymenit ozaj cele teleso kola?

CAU. Da sa to opravit. existuje opravna sada na zavity. dostat kupit specialny zavitnik + strunky nahrada zavitu. da sa to pouzit vsade hlava motora,prevodovka, atd. :) :)

Vloženo
CAU. Da sa to opravit. existuje opravna sada na zavity. dostat kupit specialny zavitnik + strunky nahrada zavitu. da sa to pouzit vsade hlava motora,prevodovka, atd. :) :)

hmmm a ide to aj na liatinu? ak sa nemylim tak je to liatonove

neviem si sice predstavit kao to funguje ale skusim to tentorkat nechat na servis ze ci byu to tak slo.. pockam si do pondelku a zavolam

inak d.

Vloženo
hmmm a ide to aj na liatinu? ak sa nemylim tak je to liatonove

neviem si sice predstavit kao to funguje ale skusim to tentorkat nechat na servis ze ci byu to tak slo.. pockam si do pondelku a zavolam

inak d.

Jde to i na litinu a je to "helicoil" vložka, už se to tu probíralo a byl to přesně tento problém, tak to zkus najít.

Vloženo
hmmm a ide to aj na liatinu? ak sa nemylim tak je to liatonove

neviem si sice predstavit kao to funguje ale skusim to tentorkat nechat na servis ze ci byu to tak slo.. pockam si do pondelku a zavolam

inak d.

Opravis zavity NA VSETKOM. Pozri stranku: www. bos-bulik.sk Je to na SLOVENSKU- SKALICA pre teba to nieje daleko. SERVIS bude to chciet vymenit cele- zarobit.

Vloženo

Je to prosté, zde v tvém konkrétním případě je to rozdíl v kvalitě - čína (CN)

versus originál, vyber si sám, ale já bych volil raději ložisko od FAG než čínu,

cena práce + geometrie není malá a pokuď ji budeš opakovat v krátké době

cena levného dílu se citelně prodraží

To je samo pouze můj názor, dělej ja myslíš :palec2:

Vloženo
Je to prosté, zde v tvém konkrétním případě je to rozdíl v kvalitě - čína (CN)

versus originál, vyber si sám, ale já bych volil raději ložisko od FAG než čínu,

cena práce + geometrie není malá a pokuď ji budeš opakovat v krátké době

cena levného dílu se citelně prodraží

To je samo pouze můj názor, dělej ja myslíš :palec2:

Jo takhle.. netusil som ze CN znamena cina... ale myslim ze u tehlice samotnej snad to neni taky rozdil a lozisko som stejne chcel brat FAG...

dik za odpoved

  • o 2 týdny později...
Vloženo

To samé se mi stalo na Fabii.Závit se strhnul v těhlici.A jelikož na čepu je závit 9mm a takové vložky se nedělají,tak se tam dala osmička a čep se prořízl na osmičku.Akorát se musí dávat bacha při dotahování ať se to neserve znovu.

  • o 4 roky později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

A neválí se doma nebo na dílně ve šrotu někomu těhlice z Fabie 1,2 HTP 51 kW.

 

Může bejt úplně na šrot zohýbaná, ale aby měla v pořáku to oko o kterýho se strká kulovej čep spodního ramena.

 

Chci s ní dělat takovej pokus.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...