acek Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 Kolik má najeto km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laurin&Klement Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 najeto 103tis, 102tis delany rozvody oleje atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Ty rozvody sem tušil.Kdo je dělal?Nedělá to od tý doby po výměně?Je dost důležitý aby byl motor správně nastavenej i po použití aretovacích přípravků.Kdy byl dělanej palivovej filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laurin&Klement Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 filtr dělany při rozvodech, no to mně ani nenapadlo, no všimnul jsem si toho nedavno tak je možne že to děla od doby kdy by dělany ty rozvody, dělali to v autorizovanem škoda servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Zkus reklamaci třeba uspěješ řekni že ti to do výměny nedělalo a po výměně jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laurin&Klement Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 Tak problem vyřešen, bylo to netěsnosti palivoveho potrubí od filtru k čerpadlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 Tak apoň že tak.Alespoň víš že se máš zaměřit na to, co se rozebíralo a nebo s čím se hejbalo. A porovnat funkčnost před a po opravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laurin&Klement Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 Jo radějí jsem překontroloval všechno jestli je dotažené jak ma byt, jinak diky moc za rady, zitra se vrhnu na dorazy zadnich tlumiču a ložiska kol, tak doufam že nenarazím na nějaky problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spacino Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 (editace) Ahoj, mám podobný problém se stejným motorem (2.0 TDI 103KW, typ BKD). Najeto cca 170 000km. Stává se mi to samé ,že "studený" motor nechce naskočit. Musím zkusit několik startů po sobě , každý řádově o cca 5-6 vteřinách. Pak se zdá chytnou 2 válce a motor jakoby popobíhá...přidá se třetí , a pak teprve i čtvrtý. Poté už problémy nejsou, při jízdě se motor chová normálně a i když jízdu přeruším, motor pak chytá prakticky bez problémů (někdy tedy chytne třeba až po 3 vteřinách, ale to je jak jsem zjistil známá bolest teplých startů u těchto motorů). Bohužel tenhle problém se vyskytuje dost nepravidelně. Faktory, které byly při všech (cca 6) výskytech jsou: Auto vždy není v provozu den a více, venku je teplota víc jak cca 25 stupnu a zatím se mi to vždy stalo, když auto stálo zaparkované mírně z kopce s drobným náklonem na pravou stranu. Je ale možné ,že některé z uvedených faktorů vůbec nemají souvislost s problémem, jen píšu, čeho jsem si všiml. V diagnostice řídící jednotky není uveden žádný problém vyjma žhavení prvního válce, který se tam vyskytuje už delší dobu (sporadicky). díky, spacino. Editováno: 22. Červenec 2010, autor: spacino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spacino Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 (editace) Ještě přikládám snad trochu čitelnější log, zpracovaný do excelu. LOG.zip Log byl zapnutý právě ve chvíli, kdy se problém vyskytl. Tj. Zapnul jsem log, otočil klíčkem a pokusil se nastartovat. Bohužel motor jsem nenatočil. Takto asi třikrát. Na počtvrté se motor chytnul, začal popobíhat na 2 válce , pak na tři a pak se chytil. Zbylé 2/3 logu už motor bežel. Dovedl by jste z toho prosím někdo něco rozumného vykoukat ? Díky, Spacino. Editováno: 22. Červenec 2010, autor: spacino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medicek007 Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 Ahoj, mám podobný problém se stejným motorem (2.0 TDI 103KW, typ BKD). Najeto cca 170 000km. Stává se mi to samé ,že "studený" motor nechce naskočit. Musím zkusit několik startů po sobě , každý řádově o cca 5-6 vteřinách. Pak se zdá chytnou 2 válce a motor jakoby popobíhá...přidá se třetí , a pak teprve i čtvrtý. Poté už problémy nejsou, při jízdě se motor chová normálně a i když jízdu přeruším, motor pak chytá prakticky bez problémů (někdy tedy chytne třeba až po 3 vteřinách, ale to je jak jsem zjistil známá bolest teplých startů u těchto motorů). Bohužel tenhle problém se vyskytuje dost nepravidelně. Faktory, které byly při všech (cca 6) výskytech jsou: Auto vždy není v provozu den a více, venku je teplota víc jak cca 25 stupnu a zatím se mi to vždy stalo, když auto stálo zaparkované mírně z kopce s drobným náklonem na pravou stranu. Je ale možné ,že některé z uvedených faktorů vůbec nemají souvislost s problémem, jen píšu, čeho jsem si všiml. V diagnostice řídící jednotky není uveden žádný problém vyjma žhavení prvního válce, který se tam vyskytuje už delší dobu (sporadicky). díky, spacino. Zdravím, mam taky OII 2,0 TDI 103kW, typ BKD,naj. 135tis.,r.v. 2005 taky se stejným výše popsaným problemem, měl jsem to na 3 diagnostikách a všechny napsaly 0 zavad. Mě to třeba uděla, když přijedu domu a na druhy den chci nastartovat tak to nechce chytit, když auto stoji 2 a více dnu startne bez problemu, problem se objevi 1x do měsice. Ted auto stalo 2 tydny a chytlo hned. Diky za případne rady a poznatky. Medicek007 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira335 Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 V letních měsících pří prvním studeném startu auto špatně chytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 žhaviče?? inak by sa zišlo aspoň napísať kolko máš nabehaných km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira335 Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Mám najeto 60 000 km. Žhavící svíčky se mi nezdají, protože při poklesu teploty auto bezproblému chytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.kubik Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 V letních měsících pří prvním studeném startu auto špatně chytá. Já bych to viděl spíše na teplotní čidlo - mi to dělalo to samé - ale odladil jsem to na VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira335 Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 (editace) Já bych to viděl spíše na teplotní čidlo - mi to dělalo to samé - ale odladil jsem to na VAG Na VAGU je auto bez závad, ale i přesto jsem teplotní čidlo vyměnil. Zatím to startuje bez problému, uvidím jak se to bude chovat dál. Děkuji za radu Editováno: 30. Červen 2011, autor: Mira335 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Čau všichni, nevíte někdo proč mám v zimně problém nastartovat? Nevím se mají vyčistit nějaké filtry... Většinou dopadnu tak že vymlátím baterku a pak musím volat asistenci. Letos se s tím nechci trápit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Vyčistit? Snad vyměnit - minimálně palivový a v sání motoru. Máš ponětí,kdy byly měněny naposled? A také tankovat v zimě pořádnou zimní naftu,případně přidávat nějaká aditiva,jako zimní VIF. Ale o tom jsou tady na foru celé statě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Díky za reakci, palivový cca 2,5 roku najeto asi 35tisíc a v sání motoru taky tak. Aditiva kupuji jen jednou přibližně v půlce zimního období... Jo a tankuji v Globusu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 O palivovém filtru se píše tady: http://forum.skodahome.cz/topic/55067-palivov%C3%BD-filtr-20-tdi-pd/To co jsem napsal,je obecná rada = vyměnit filtry + kvalitní palivo. Je to základ. Ještě to samozřejmě nic nezaručuje. Problém může být i jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 a nemáš špatné žhaviče? ty většinou se nahlásí přes VCDS(diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas72 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Ahojky všem škodovakum ja ma taky takovy problem a po diagnostice mi řekli že mam slaby starter že ma male otačky tak nevim po přečteni vašich přispěvku jsme z toho jelen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TsunamiJ Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 (editace) Zdravim pánové, nedávno se mi do ruky dostala Octavia RS II Combi 2.0TDi 125KW r.v.:2008.Najeto 160 tis. Km.Na první pohled se zdálo vše v pořádku.Nechal jsem tam pro jistotu vymenit olej.olej filtr,vzduch filtr a palivový filtr.No a tím to začalo po tomto zásahu jsem zkusil auto nastartovat a bída děs motor točil asi 5 vteřin než to vůbec chytlo.Říkám oká nějakou dobu to stálo tak počkám až si to sedne.No nic po zahřátí motoru jízda dobrá odezva plynu parádní záběr i na šestku vše celkem v klidu až na menší vybrace při vetší zátěži.No a pak do toho sednu druhej den ráno a chci nastartovat a to samé v bledě modrém.Říkám si dám tomu čas ale pak už mě to doslova nas... a tak sem to vzal do servisu na diagnostiku.Tam my zjistili rozdíly na tryská/vstřikách.Když mi ten hodný pán se zeleným pruhem na bílém triku s logem škoda oznámil že cena jednoho nového vstřiku se pohybuje kolem 11.tis bez DPH tak sem myslel že mě omejou.Zaplatil jsem peníze za diagnostiku a šel jsem pryč.Druhý den jsem se pídil jak to bylo v minulosti s bezplatnou výměnou vstřiků a tam mi podle VIN zjistili že se tam měnily v roce 2013 a to je skoro rok a vstřiky zase zlobí?No není to nejak divný?No a tak se ptám vás zkušní přátelé co s tim?Předem děkuji za jakoukoliv radu :-) Editováno: 7. Březen 2014, autor: TsunamiJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt_CZE Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Dobrý den, Přečetl jsem si víceméně celé vlákno o studených startech a tak přidám svou zkušenost. Mám Octavii II 2.0TDI 103kW BMM, která startuje velice zvláštně (buď vůbec nebo na 3 válce) a to v momentě, kdy stojí přes noc v garáži. Můj mechanik měl podezření na vstřikovače paliva, které jsme vytáhli ven a zjistili, že je vydřená hlava. Hlavu jsme vyměnili za novou, vstřikovače poslali do servisu BOSH, kde se nechali otestovat a vyčistit, udělali se komplet filtry a rozvody. Včera jsem auto dostal po nemalé investici zpátky, ráno jsem k němu přišel a pro velké překvapení startuje (jak jinak) na tři válce. Má cenu to vůbec ještě nějak řešit, nebo se s tím mám (po přečtení tohoto vlákna) prostě smířit?? Auto má najetí necelých 160tkm. Díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 a nemas spatnou el.listu? a co diagnostika?jinak taky mam BMM o stotis vic a uplny cajk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.