Martin Krejčíř Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Ahoj všichni, předem bych se rád omluvil adminům za případné opakování tématu ale jaksi jsem ho zde nikde nenašel nobo jsem se přehlídl..... Jedná se mi o moje středy kol.......V létě když jsem měl liťáky tak po takové spotovnější jízdě jsem měl liťáky docela teplý(hlavně u středů)...sem si říkal: no dobrá,dělaj to ty brzdy to teplo z nich,ale když jsem přezul na plecháče tak to byl nářez jako svi***.......Tak horký koola,že by se na nic daly smažit vajíčka.....fakt nemoh sem na nich udržet ruku......Přední náprava je strašně horká a zadní(bubnová) ta je teplá tak akorát.....Prostě jedu v dešti a když přijedu tak mám kola suchý zadní jsou tak jakš takš mokrý ale přece.... Ze začátku sem si myslel,že to je tou kotoučovou nápravou a tím žárem od ní,ale nejsem si vůbec jistý......a newím,jestli se od toho neodvíjí s ten pověstný zápuch spálené gumy v podbězích... Můžete mi tu někdo pls poradit???? Je to moje vůbec první auto,tak jsem z toho tak trochu nanervy jestli se mi něco nestane při jízdě Díky všeM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Zdvihni auto a skús či sa točia kola bez väčšieho odporu alebo zadrhania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Krejčíř Vloženo 2. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 No to sem osobně dělal,když sem to měl v servisu na rampě já opravdu newím co s tím může bejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendam Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Podle mě je to od brzd. Poslechni si jestli neslyšíš drhnutí, nebo pištění od brzd. Můžeš mít skřivený kotouč, který ti drhne a tim se to pěkně zahřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Krejčíř Vloženo 2. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Já si to taky myslím ale zpochybňuje mně to ta zadní bubnová náprava .....já mám hlavně strach,aby to nebylo třeba v ložiskách nebo tak něco.....se tam náhodou něco podělá a je průser(student a finance moc nejdou dohromady a proto se snažím problémy řešit v počátečním stádium a nebo jim uplně předcházet) .......Stejně jsem s moji fabulí už na 50 000km tak zachvilku ji čeká výměna kotoučů a destiček(koupím něco kvalitnějšího)....tak uvidíme Jen jednou sem asi cca.20km pri jízdě cítil ve volantu takový mírné pravidelné drhnutí tak to byly určo kotouče...(ale brzí to jako vzteklý....nemžu si stěžovat) Ta moje fabule je stějně nějaká plná záhad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 ty ložiska to můžou taky dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Krejčíř Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 No toho se bojím nejvíc,sem to měl několikrát v srvisu na různejch prohlídkách a stav OK....sem byl jednou taky kvůli těm kolům a taky OK...Tak je to pro mě záhada...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Já si to taky myslím ale zpochybňuje mně to ta zadní bubnová náprava .....já mám hlavně strach,aby to nebylo třeba v ložiskách nebo tak něco.....se tam náhodou něco podělá a je průser(student a finance moc nejdou dohromady a proto se snažím problémy řešit v počátečním stádium a nebo jim uplně předcházet) .......Stejně jsem s moji fabulí už na 50 000km tak zachvilku ji čeká výměna kotoučů a destiček(koupím něco kvalitnějšího)....tak uvidíme Jen jednou sem asi cca.20km pri jízdě cítil ve volantu takový mírné pravidelné drhnutí tak to byly určo kotouče...(ale brzí to jako vzteklý....nemžu si stěžovat) Ta moje fabule je stějně nějaká plná záhad... 50 t km a výměna kotoučů a desek??? nejezdíš tak náhodou brzda plyn a od toho máš vše vyhřáté? Promiň já mám najeto 118t km a mám kotouče a desky původní. Netvrdím že jsou jak nové, ale taky nejsou pod limitem, ale chystám se je teď měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Krejčíř Vloženo 5. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 no tak brzda plyn určo nejezdím(teda občas:) ),nedivil bych se těm vyhřátým kolům z nějaký rychlý jízdy..to je přece logický,ale divým se,že jedu normal předpisově a mám je teplý....a ještě k tomu mám teplý i bubnáče..(nejsou teplý celý kola,ale spíš ty středy)....zkoušel jsem to i u známýho na ranaultu a nic...prostě normal teplota..Já jen jestli s tím nemáte někdo nějaký zkušenosti,páč tady na tomhle forum se najdou rady lépe než ve specializovaným servise S těma kotoučema ti teda závidím,to asi brzdíš,že vytáhneš nějaký brzdící klapky ne??? Tak s tou výměnou taky nespěchám,ale nebudu čekat až mi selžou brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 jen se snažím více předvídat. Také nečekám až mi selžou. Už rok a čtvrt je pravidelně kontroluji a přeměřuji, takový hazardér zas nejsem. Jinak tvůj problém je fakt divný, páč po normální jízdě mám oboje plecháče naprosto studené, přední maximálně vlažné pokud chvíli před tím někde brzdím. No na středy mě nikdy nenapdlo sahat, ale to asi proto že se mi nechce sundávat poklice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 pri prudké jizdě mám taky teplé kola ale ruku tam udržím není problém - nemáš ABS - zda nemuže stále trochu přibržďovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Krejčíř Vloženo 6. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 jn...já jsem dříve jezdil v zimě s poklicema,tak jsem neměl možnost jak si tu teplotu zkusit...tuhle zimu teda jezdím bez poklic a to mám vždy uplně mokrý kola,ale směrem ke středům jsou uplně suchý .... liťáky v létě byly jen teplý,tak sem si myslel že je to od brzd Možná i těma brzdama to bude,páč jak mám ty plecháče více uzavřenější než liťáky tak se to asi dost nechladí Dřív sem si myslel,že ten smrad spálený gumy v podbězích je právě od těch mejch teplejch kol,ale později sem přišel na to,že je to problém celkově u fabulí. Já mám fabku uplně snad v tý nejzákladnější verzi bez ABS a různejch takovejch vychytávek a ostatní jako je centrál a alarm sem si tam dodělal sám Je to nějaký zapeklitý... (a to se o to moje autíško starám...ach ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Tak včera problem s jednim přednim kolem - ani puklici sem nemohl sundat jak bylo horke. Dneska se na to kouklo a problem byl těsnění - pistek rezavý a tak se zadrhaval až se zadrhnul - vyměna těsnění v ceně cca 700kč a už vše v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Krejčíř Vloženo 13. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 áááááááááááááá.......že by????mrknu na to...dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daworis Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 cus , tak co jak si dopad ??? Neco podobneho jem mel take horke predni kolo, ze nesla udrzet ruka. Tim teplem mi obcas spatne brzdilo a piskalo pri brzdeni. Vymena prednich lozisek kol a vse bylo OK , snizil se i hluk auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.