iviak Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 caves chalani.mam octavu RS 2001.rozsvietila sa mi kontrolka na pristrojovej doske...vag napisal lambda za katalizatorom.problem je ale v tom ze namerane spodiny su ok a nic nenasvecuje aby lambda odysla.auto ani neskube,ani na volnobehu.ked sa chyba vymazala tak sa opet rozsvietila o 1-2 dni...aj vo vagu ukazovalo hodnoty ktore boli v norme...poradte.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iviak Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 to nikto nemal preoblemi s lambdou?hmm..asi mamvynimocne auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Lambda za katam hlídá funkci katalizátoru. Pokud je třeba závada sporadická, což podle toho, že se ti rozsvítila po smazání asi za pár dní tak je sporadická, tak se to nemusí zatím projevit. Když to bylo na emisích, mohlo to fachat dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iviak Vloženo 5. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 to znamena ze pomali odchadza az odidde uplne?nemoze to mat niejaky vpliv na motor alebo ine casti ked mi to stale svieti.mam kupit novu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Asi to tak bude, že bude pomalu odcházet. Pokud víš, že to dělá ta lambda, tak bych jí asi vyměnil a měl by být klid. Je to prostě součástka, která se opotřebovává. Mě taky svítí kontrolka CHECK, někdy zhasne atd., pořád do kola. Já to neřeším, dokud je to sporadický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg.r Vloženo 22. Květen 2010 Sdílet Vloženo 22. Květen 2010 prosím o radu. Vlastním Š Octavia 1.8T 110kw, kód motoru AUM. Na výfukovém potrubí jsou dvě lambda(kyslíkové)sondy, jedna před katalyzátorem a druhá za ním. Jsou k funkci motoru sondy a katalyzátor nutné(když neberu v úvahu plnění emisních limitů), popř. bude motor bez nich fungovat stejně nebo bude vykazovat ř.j. na diagnostice chyby?? díky moc za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 22. Květen 2010 Sdílet Vloženo 22. Květen 2010 no já bych řelk že by tam být měly ale za katalizátorem se obchází, když se vyndává katalizátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 Hochu ty sondy tam musej bejt mám takovej pocit kat se může vyndat ale když vyhodíš sondy tak ti to bude dávat špatně bohatou směs a buď to nepojede a nebo to bude žrát jak tatra, pamatuju si když nám u OCT I 20V 92 KW přestala fungovat tak jsme jezdili kombinovanou 18 litrů. Nejsem automechanik.... snad jsem někdo dá odbornější názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Lambda sonda před katalyzátorem má za funkci řídit dávku paliva/bohatost směsi. Nicméně některé auto se z poruchy tohoto signálu zblázní, nekteré auto dokáže jét obstojně na náhradní program. Lambda sonda za katalyzátorem má funkci podávat ŘJ benzínu v jakém se nachází stavu katalyzátor, nicméně nevím jestli i ona jemně zasahuje do dávkování či nikoliv, to fakt nevím. Nicméně, pokud vymlátíte katalyzátor, ta zadní lambda to pozná a průser je nasvětě. Pokud oblbnete zadní lambdu s vymláceným katalyzátorem, nevím nevím jestli náhodou na to ŘJ benzínu nepřijde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 (editace) Pokud se vyhodí kat, tak to kompletně rozhodí palivovou mapu. Na budíkách se zobrazí chyba a VAG bude hlásit chybu DTC P0420. BTW: nechal sem si změřit auto s chipem 1,8T RS AUQ a díky tomu, že druhá lambda hlásila chybu, tak naměřeno 190koní, což je dost zoufalý na 100oct benzin, komplet od turba výfuk a sportovní filtr. Už sem tu chybu obešel, tak jak bude čas a love, tak to nechám znovu změřit. Jak mi pojedou stránky, tak udělám menší článek, jak to obejít... Editováno: 26. Červen 2010, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 No nevím no, zadní lambda je napěťová, takže žádný problém se lhaním signálu, jenomže její napětí roste v závoslosti na zahřátí a funkci katalyzátoru defakto na výfukové směsi za katem. Není problém udělat napětí takové, aby směs z druhé lambdy vycházela do hodnot u studeného motoru. Není problém totéž udělat pro režim teplého motoru a funkčního katalyzátoru. Ale vidím problém spojit tyto dvě věci. Pakliže naladíš zadní lambdu na funkční a funkční katalyzátor, co na to řekne řídící jednotka u studeného motoru? Nevím, já být řídící jednotkou, která sejme teplotu motoru na 15°C, takže ví, že je chladno, a hned na to zjistí, že už jí vycházejí emise za katalyzátorem, i když třeba běží sekundární vzduch, což je uplná blbost....nevím nevím jak bude šťastná z takových informací.....já bych se na takovou práci vysral , hold...ona si poradit musí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caleb Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 (editace) Zdravím. Prosím,potřeboval bych zjistit originál označení lamda sond pro motor AGU 1,8T20V r.v. 2000.Před katem a za ním. Nějak se mi to nedaří na netu najít. Děkuji Editováno: 17. Duben 2015, autor: caleb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.