Přejít na obsah

caleb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení caleb

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No. Problém byl v tom, že jsem nevěděl, že tam jsou motorky dva. Ten v předu na nádobce je na světla a v vzadu co není vidět je na okna. Já měl oba dva zadřené. Pojistku to nespálilo a ani to relatko nebylo špatné. Takže oba motorky nové a vše funguje. Boban
  2. Tak jsem ještě zkoušel všelijak hýbat s tou páčkou. No a stalo se toto: Už je večer a já si zapínám světla vypínačem.Jinak mám automatické rožnutí světel,ale při tom nesvítí palubovka. Při pokusu o ostřikovače jsem držel páčku trochu déle při čemž se ostříkly světla.Impuls je krátký a je tak jak to má být. Při vypnutých světlech vypínačem ostřikovače světel nejdou. Ale normální ostřikovače stále nejdou. Ve čtvrtek jedu do servisu,ale nedá mi to a zkouším dál na to přijít.Může to dělat ta páčka ostřikovačů??? Děkuji za odpovědi. Boban
  3. Zdravím. Porucha ostřikovače.Pojostka dobrá,vyndal jsem motor ostřikovače a byl kompletně rezavý a nešel protočit.Promazal jsem ho a rozchodil.Na zkoušku přes baterku fungoval.Při zapojení na svorkovnici nejede.Meřil jsem napětí při stlačené páčce-žadne napětí.Rele necvakalo.Při stlačení páčky ostřiku stěrače fungují,ale ostřikovač né.Koupil jsem nový motorek a nové relé:1J0 955 531 UH2 12V. Stále to neostrikuje.Nejde tam napětí. Ale stěrače a cyklovač fungují. Diagnostiku jsem neprováděl.Nemam. V čem ještě může být problém? Ještě než zajedu do servisu to zkouším se poptat tady na fóru. Poloha té páčky k sobě sepne ostřikovače a zároveň stěrače. Jsou tam na té páčce pro ostřikovače zvlášť kontakty a zvlášť pro stěrač v jedné poloze? Jedná se o Škoda Octavia 1.8T r.v 2001 . Má to i dešťový senzor. Děkuji za pomoc. Boban
  4. Zdravím pánové. Měl bych dotaz. Po výměně motoru mi při jízdě aktuální spotřeba paliva při vyšlápnutém plynu na rychlosti se zařazeným rychlostním stupněm ukazuje spotřeba paliva okolo 1,5-1,8 litrů. Před výměnou to byla nula. Co se tam mohlo odehrát?A nebo,co je správně?Má spotřeba ukazovat nějakou spotřebu a nebo nulu? Děkuju za informaci. Octavie 1.8T 20V r.v.2001
  5. Jakou délku poloosy pravé té delší koupit,dyž SKF má délku 810mm a spidan má 820,5mm.A já nevím jakou délku koupit.Motor je AGU 1.8T 110kW a rok výroby je 11 měsíc 2000.Je to modelová řada 2001. Díky za pomoc
  6. Zdravím. Prosím o radu s výběrem poloos na Octavia 1.8T 110kW r.v.2000.Motorizace AGU. Potřebuju vyměnit kompletní poloosy a nevím od jakého výrobce. Prosím, poraďte jaké pořídit a v jakém obchodě. Děkuji
  7. děkuji,ale co to je?Zalohovatelna sirena?
  8. no,je to nainstalovane k plechu karoserie a je to takové hybné.Směrem dovnitř auta.
  9. Je to připojené 3 vodiči a svazek jde asi k řídicí jednotce.
  10. Dobrý den. prosím o radu.Pod kapotou v prostoru pod oknem vedle řídicí jednotky a motoru stěračů jsem objevil elektro součástku a odpojený kontakt.Ten už byl dost zaoxidovaný,takže to přede mnou musel někdo buď úmyslně a nebo nechtíc,tomu nevěřím odpojit. Nejhorší na tom je,že nevím co to je. Zapojil jsem to a nic se nestalo,zatím. Moc děkuji za odpověď. Bob
  11. Ano.I palivový filtr je vyměněný.
  12. Zdravím. Zkusím se připojit na toto téma a snad dostanu nějakou odpověď. Motor 1,8T 20V typ AGU. Začalo to problémem palivového čerpadla.Nešlo spustit.Až jsem po něm klepnul,rozběhlo se.Koupil jsem nové a vyměnil.Pak se mi stalo,že za jízdy v tahu při zařazeném rychlostním stupni motor prostě přestane běžet.Světla svítí vše funguje,ale motor zhasnul.Jel jsem rychlostí okolo 110km/h a při setrvačnosti motor někdy jakoby naskočil,ale nerozběhnul se.Až po vypnutí klíčku a znovu nastartování to jde.Dělá to většinou při zahřátém motoru na delších trasách.Udělalo mi to i v kopci.Nic příjemného.Zkoušel jsem relé palivového čerpadla,ale nevypadá opálené.Nevím. Diagnostika nejdřív hlásila svorku 3O nízké napětí.Baterka nová.Váha vzduchu nová.Podtlakové hadice,nevím jak zkontrolovat. Má prosím někdo zkušennosti s touto závadou?Řeším to zatím na fóru než se vydám do servisu. Děkuji za odpovědi. Boban
  13. Ahoj. Je nějaký rozdíl mezi prachovkou předního a zadního třmenu Octavie 1,8T r.v.2000?potřebuji měnit na zadním třmenu pr.41mm. Prodejce mi prodal sadu gumiček,ale je to na předek.Tvrdil,že ta prachovka je stejná. Sada je Autofren seinsa D4025. Dík za odpověď.
  14. caleb

    Lambda sonda

    Zdravím. Prosím,potřeboval bych zjistit originál označení lamda sond pro motor AGU 1,8T20V r.v. 2000.Před katem a za ním. Nějak se mi to nedaří na netu najít. Děkuji
  15. Zdravím, potřebuji vyměnit svíčky na uvedeném motoru:1,8T20V 110kW AGU. Poradíte jaké použít? Děkuji Bob
×
×
  • Vytvořit nový...