mirasro Vloženo 8. Únor 2008 Sdílet Vloženo 8. Únor 2008 Zdravím všechny Mám Octavii 1.9 tdi r.v. 2001 66kw, najeto něco přes 200 000 km (ověřeno). Nevím jestli je to normální, ale zdá se mi že když hodně sešlápnu plyn, tak se motor rozvibruje. Dělá to při větším záběru motoru, například při zrychlení během předjíždění. Motor měl měněný komplet setrvačník se spojkou, takže zde by problém být neměl. Jinak šlape jak hodinky. Budu vděčnej za každej typ. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 stimto ti moc nepopmuzu,ale mam taky 1.9tdi 66kw nalitano 117 000 km teda aspon si to myslim a dela mi to to stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1karel1 Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Dělá mi to občas také a můj mechanik říkal že se rozvibruje poloosa. Jestli jsem to dobře pochopil tak nebude v nejlepší kondici ten kloub na straně u převodovky.Mě se to projevuje po prudkem rozjezdu když se vrací do běžného tahu.Píšu jen názor a rád si přečtu další! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Dela to dvouhmotnostni setrvak , vymenit za jednohmotnostni set.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1karel1 Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Dela to dvouhmotnostni setrvak , vymenit za jednohmotnostni set.. neprojevuje se dvouhmota spíše na volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 me jdou autem taky vibrace a duneni na 1ku a 2ku to moc nepozoruju,jedu treba na 1500ot,slapnu na plyn zaduni vibrave sou slabe a kolem 1800ot. to prestane a je klid,ale kdyz pridavam opravdu lehce tak to nedela pouze pri vetsim pridani,docela nekdy mam zalehle usi kdyz se hodne pohybuju v tomhle pasmu otacek,jinak se motor chova normalne,takze by to delal setrvak?mam najeto 183tis.poctivych poradi nekdo dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 11. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 me jdou autem taky vibrace a duneni na 1ku a 2ku to moc nepozoruju,jedu treba na 1500ot,slapnu na plyn zaduni vibrave sou slabe a kolem 1800ot. to prestane a je klid,ale kdyz pridavam opravdu lehce tak to nedela pouze pri vetsim pridani,docela nekdy mam zalehle usi kdyz se hodne pohybuju v tomhle pasmu otacek,jinak se motor chova normalne,takze by to delal setrvak?mam najeto 183tis.poctivych poradi nekdo dik Ano přesně toto mi auto dělá. Znovu opakuji že mám měněný dvouhmotnostní setrvačník, takže setrvačníkem by to být nemělo, samozřejmě pokud odvedli dobrou práci. V servisu mi tvrdili že je to normální, ale u firemní Octavie to nepozoruju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Dělá mi to občas také a můj mechanik říkal že se rozvibruje poloosa. Jestli jsem to dobře pochopil tak nebude v nejlepší kondici ten kloub na straně u převodovky.Mě se to projevuje po prudkem rozjezdu když se vrací do běžného tahu.Píšu jen názor a rád si přečtu další! Ano s největší pravděpodobností je to ten kloub nebo klouby poloos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Ano s největší pravděpodobností je to ten kloub nebo klouby poloos. mozna to bude fakt poloosa,mam totiz spatny homokinetak na prave poloose tak by to mozna mohlo byt tim,uvidime zatim ho menit nebudu,nenapada jeste nekoho neco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 mozna to bude fakt poloosa,mam totiz spatny homokinetak na prave poloose tak by to mozna mohlo byt tim,uvidime zatim ho menit nebudu,nenapada jeste nekoho neco? Ahoj všem, mám O1 TDi 66kw a mám stejný problém, když to sešlápnu tak se mi auto mírně rozvibruje ale jen kolem cca80km, rozvodák mám dělaný cca 30tkm, známý říkal ještě zkontolavát závaží na polose, jestli nění ovolněný, pak by to mohlo mírně házet, jestli ještě něco někdo víte, poraďte, už mě to docela štve:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Ahoj všem, mám O1 TDi 66kw a mám stejný problém, když to sešlápnu tak se mi auto mírně rozvibruje ale jen kolem cca80km, rozvodák mám dělaný cca 30tkm, známý říkal ještě zkontolavát závaží na polose, jestli nění ovolněný, pak by to mohlo mírně házet, jestli ještě něco někdo víte, poraďte, už mě to docela štve:( co sem se dival tak ja tam zadny zavazi nemam,napada me jeste ulozeni vyfuku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 co sem se dival tak ja tam zadny zavazi nemam,napada me jeste ulozeni vyfuku myslím, že špatné "vadné" uložení výfuku by tak nevybrovalo celým autem, a navíc by to dělalo rámus, mě v autě nic nebouchá... Na té delší poloose by mělo být to záváží, je to takový kroužek a měl by být pevně uchycen, u všech aut jsem to měl ale nyní na oktavě jsem to ještě nekontroloval, mám ji nyní cca týden, ale omrknu to a dám vědět, ok:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 9. Březen 2008 Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 co sem se dival tak ja tam zadny zavazi nemam,napada me jeste ulozeni vyfuku tak jsem po tom trochu pátral a co by bylo doporučeeno, pry to dělají na 100% vnitřní klouby, jak jsi na tom ty? Již jsi je někdy měnil? Ptám se abych mohl popř. tuto výměnu vyloučit, nechci zbyzečně měnit "dobré" díly:) Také by mě zajímala cena těchto kloubů + cena práce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. Březen 2008 Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 tak jsem po tom trochu pátral a co by bylo doporučeeno, pry to dělají na 100% vnitřní klouby, jak jsi na tom ty? Již jsi je někdy měnil? Ptám se abych mohl popř. tuto výměnu vyloučit, nechci zbyzečně měnit "dobré" díly:)Také by mě zajímala cena těchto kloubů + cena práce... cau na octe sem je jeste nemenil ale na fabce jo da se to zvladnout akorat potrebujes nastroje,ja mam pozreni na vnejsi kloub ten mam koupeny a zatim ho menit nebudu pockam jestli se to zhorsi porad si myslim ze to tim neni,jinak kloub bud origo nebo SPIDAN vse ostatni stoji za h...o,aspon co mam vyzkousene,pockam jestli to nekdo vymeni a prestane to ale myslim si ze mechanik to musi poznat jestli je ten kloub spatny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor.octavia Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Ano přesně toto mi auto dělá. Znovu opakuji že mám měněný dvouhmotnostní setrvačník, takže setrvačníkem by to být nemělo, samozřejmě pokud odvedli dobrou práci. V servisu mi tvrdili že je to normální, ale u firemní Octavie to nepozoruju. Mam problem podobny..kdyz prudce pridam plyn, tak v motoru zahuci vibrujicim zvukem.... dela to i v zatackach a to obouch...k tomu mam pocit, ze pokud jedu po nerovnostech, auto jakoby plavalo... Mam vymenene predni i zadni silentbloky ramen, spodni i horni cepy, tycky stabilizaoru i zadni ulozeni stabilizatoru. Vymenil jsem tlumice i ulozeni tlumicu.... po dotazu kamaradovi co dela v autodilech mi rekl, ze je to lozisko v prevodovce... druhy co s nim jezdim zavody mi rekl, ze je to hovadina... a v servisu mi bylo receno po dotazu n apocet ujetych kilometru ( 170 tis ), ze je to silentblok n astrane ridice( pod baterkou) + muze byt ten dole co je na prevodovce... Guma je unavena, motor zabere, silentblok je vytahanej a motor rezonuje, pac se krouti a nekde se opira ......na starne u spolujezdce vydrzi vetsinou pry mnooohem dyl, protoze neni tak namahanej Co so myslite Vy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor.octavia Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Mam problem podobny..kdyz prudce pridam plyn, tak v motoru zahuci vibrujicim zvukem.... dela to i v zatackach a to obouch...k tomu mam pocit, ze pokud jedu po nerovnostech, auto jakoby plavalo... Mam vymenene predni i zadni silentbloky ramen, spodni i horni cepy, tycky stabilizaoru i zadni ulozeni stabilizatoru. Vymenil jsem tlumice i ulozeni tlumicu.... po dotazu kamaradovi co dela v autodilech mi rekl, ze je to lozisko v prevodovce... druhy co s nim jezdim zavody mi rekl, ze je to hovadina... a v servisu mi bylo receno po dotazu n apocet ujetych kilometru ( 170 tis ), ze je to silentblok n astrane ridice( pod baterkou) + muze byt ten dole co je na prevodovce... Guma je unavena, motor zabere, silentblok je vytahanej a motor rezonuje, pac se krouti a nekde se opira ......na starne u spolujezdce vydrzi vetsinou pry mnooohem dyl, protoze neni tak namahanejCo so myslite Vy??? Zapomnel jsem dodat, ze mam 1,9 Tdi combi 81 kw, Ty jsou na to pry diky vykonu haklivejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 16. Březen 2008 Sdílet Vloženo 16. Březen 2008 Tak podle kamose to bude u mne na 99% ploosa u spolujezdce,zitra jdu na výměnu, zkusíme dát jinou a pak uvidím,prý to ještě může být posunutý motor nebo převodovka v uchycení na silentblokách, prý to jde srovnat (seřídit).Zítra dám vědět jak jsem dopadnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman.km Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Takze, muze to být čímkoli, ale nejpravděpodobnější a nejobvyklejší je jako by tlumič který tlumí otřesy motoru.Pry to nic neudělá a nemusíte se s tím zabývat, já mám r.v.2001 81kw a mám to čiplý na 96kw, když náhle sešlápnu plyn tak se mi to taky zachvěje, je to tím že ten motor má obrovskou sílu a pracuje, takže nekdo to má způsobené sílou a někdo že prostě to pracuje a je to hlučnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 Takze, muze to být čímkoli, ale nejpravděpodobnější a nejobvyklejší je jako by tlumič který tlumí otřesy motoru.Pry to nic neudělá a nemusíte se s tím zabývat, já mám r.v.2001 81kw a mám to čiplý na 96kw, když náhle sešlápnu plyn tak se mi to taky zachvěje, je to tím že ten motor má obrovskou sílu a pracuje, takže nekdo to má způsobené sílou a někdo že prostě to pracuje a je to hlučnější. myslím že silou to nebude, ve služební (96kw 6ti kvalt) to nedela vůbec, je to úplně klidné a to jí pořádně šlapu na krk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaviernaidoo Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 Moje zkušenost s vibracemi a hlukem v kabině z dneška: zjištěný vadný kloub převodovky u spolujezdce. Je v něm velká vůle a následné vibrace se zřejmě přenášejí do interiéru. Pokud se to po opravě v pondělí nezlepší je možným dalším problémem uložení motoru a převodovky v silentblokách. Zdá se mi, že na straně u řidiče je přece jen velká vůle, když zahejbám s motorem. Další možnosti mě už v souvislosti s hlukem a vibracemi nenapadají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 Příští týden měním vnitřní klouby, tak potom napíšu, jestli vibrace ustaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman.km Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 myslím že silou to nebude, ve služební (96kw 6ti kvalt) to nedela vůbec, je to úplně klidné a to jí pořádně šlapu na krk u tech 81 kw to pry dělává víc , tohle že to nemusím ani řešit mi řekl servisman, ale co tu tak čtu, tak nevim no. A 96 kw 6-tikvalt má myslým trošku jiný uložení motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaviernaidoo Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Příští týden měním vnitřní klouby, tak potom napíšu, jestli vibrace ustaly To buď rád, že máš diesela a ne 1,8T jako já. Mě totiž nezbude nic jiného než vyměnit celou poloosu a to bude "DARDA". Na 1,8T už nikdo extra klouby nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 To buď rád, že máš diesela a ne 1,8T jako já. Mě totiž nezbude nic jiného než vyměnit celou poloosu a to bude "DARDA".Na 1,8T už nikdo extra klouby nedělá. Ploosa se mění i u TDi, je to jednodušší, samotný vnitřní kloub se musí lisovat na poloosu a je to pakárna, a je jedno jestli je to benzin nebo naftmobil:) Já má taky špatný vnitřní kloub a budu měnit celou polosu, co ušetříš na koupi, tak to dáš za práci, při výměně celé osy není co dělat za 30min. Jinak nový samostatný kolub stojí na mou TDi 66kw cca 1800,- polosa komplet starší 2000,- nová komplet 3000,- Ještě mám dotaz, máte někdo ověřený internetový shop: www.skodashop.cz jsou tam dobré ceny až se tomu nedá věřit?! Díky za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Příští týden měním vnitřní klouby, tak potom napíšu, jestli vibrace ustaly ...jj, to mě bude zajímat, napiš co nejdříve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.