VlastaBrno Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 zdravíčko. u O1 1.6 74kW 1997 když je motor v záběru a položím ruku na řadičku, tak cítím jak řadička citelně pulsuje dopředu dozadu jako by měla tendenci vyskočit rychlost. u žádnýho jinýho auta jsem to nezažil a po přečtení různých příspěvků a tom jak u tohoto modelu odcházejí převodovky mě to nenechává v klidu. proto vás prosím o zamyšlení případně radu čím by to mohlo být. díky všem Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 zdravíčko. u O1 1.6 74kW 1997 když je motor v záběru a položím ruku na řadičku, tak cítím jak řadička citelně pulsuje dopředu dozadu jako by měla tendenci vyskočit rychlost. u žádnýho jinýho auta jsem to nezažil a po přečtení různých příspěvků a tom jak u tohoto modelu odcházejí převodovky mě to nenechává v klidu. proto vás prosím o zamyšlení případně radu čím by to mohlo být. díky všem Vlasta Ahoj, myslím že s převodovkou to nemá nic společnýho. U tvého auta je myslím řazení řešené táhly, ne jako novějších nebo TDi lanovody, a ty prostě přenášejí pohyb motoru při akceleraci na řadící páku. Jedíné v čem může být chyba je ruplý silentblok držící motor a převodovku. Zkus tak že zatáhneš ruční brzdu, pomocník se bude pomalu rozjíždět a koukej pod kapotu na motor jak moc a kde se hýbe. Lehký pohyb řadící páky ( +/-1cm ) je ale myslím normální a je daný těmi táhly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VlastaBrno Vloženo 12. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 dík. mrknu na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 (editace) Nevim to jistě ale nemohla by to být předloha převodovky ? - už sem se s tím potkal ale u fabie 1.4MPI btw stála cca 3500,-Kč Editováno: 12. Únor 2008, autor: spici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hijolem Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Zdravim ja mam octu 1,9sdi a mam ten isty problem vsetky silentbloky mam nove a stale sa pohibuje .Tiez mam tiahlovy prevod.Nahodou si to uz niejak nevyriesil?? Ak ano tak porad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavianus Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 No já u své Octy nic takového nepozoruji. Na páku můžu postavit vajíčko a když nevjedu do kanálu, tak tam vydrží stát V práci máme ale Renault Kangoo a tam jsou při každém zařazení a puštění spojky velice silné údery do páky. Ptali jsem se na to v autoservisu Renault a tam nám řekli, že je to normální. Konstrukce je prý tak udělaná, že se veškeré vibrace do páky přenáší. Jestli to není třeba u té Tvé motorizace uděláno obdobně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 9. Březen 2008 Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 taky mi to občas zahýbe s řadičkou, ale jsou to rázy motoru při záběru, jak už bylo psáno, jestli s tím nemáš jiný problém neřešil bych to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Taky to pozoruju.Při záběru to ťukne do řadičky a při prudké deceleraci taky, ale není to nic co by se nedalo přežít.Myslím že je to dáno konstrukcí řazení.Přes bovdeny už se to nepřenáší.Něco podobného jsem pozoroval i u Felicie 1.3 MPi která má taky táhla. Ale rozhodně to není taková šlupka, aby to vyhodilo rychlost a aby řadička lítala o +- 1cm.Kdybych neměl položenou ruku na řadičce, tak to pouhým okem ani nepoznám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaza01 Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Mám ten samej problém ale jezdím s tím už 2,5 roku a vše funguje jak má, neřeším to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VlastaBrno Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 diky všem za účast a rozhodl jsem se přiklonit se k názoru většiny a nebudu to řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Mám to samé, když mám ruku na řadičce tak při akceleraci nebo při odstavení plynu jde cítit jak ta řadička lehce škubne, ale pouhým okem to nejde skoro poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hijolem Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Nevie niekto ci sa neda vymenit tiahlove radenie za lankove mam octavia 1.9SDi. r.v 2001. Inac zaujimave je to ze kolega ma tiez SDI a r.v 99 a on ma lankovy prevod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Nevie niekto ci sa neda vymenit tiahlove radenie za lankove mam octavia 1.9SDi. r.v 2001. Inac zaujimave je to ze kolega ma tiez SDI a r.v 99 a on ma lankovy prevod. 1.9 SDi s lankovým řezením to slyším poprvé.Přece 1.9 SDi má taky převodovku 02K.A vyměnit???To asi nepůjde-ty bovdeny se dávali k druhému typu převodovky( 02J) a přebastlit to půjde asi hodně težko.Dneska jsem koukal na mechanizmus řezení té mojí a je to teda pěkně složitý.Bojim bojim až nějaký táhlo upadne-to budu mít oči až na vrch hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 (editace) Kope vam moc motor pri zatezi - je to vykyvna vzpera ktera omezuje prave tyto razy. Asi uz bude na vymenu Editováno: 21. Březen 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hijolem Vloženo 22. Březen 2008 Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 Tuto vzperu mam uplne novu aj vsetky silenbloky tak tym asi nie je pravda ze ten tiahlovy prevod je dost zlozity povedal by som az velmy mal som to uz rozobrane a je to riadna piplacka viacmenej stym uz nic nespravim jedine sa stym naucit zit a to mam nabehane 60000km.Ale je pravda ze to auto predomnou mal riadny runtos.Menil som vsetky silenbloky ten nad prevodovkou bol rozbyti na sracku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 22. Březen 2008 Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 Tuto vzperu mam uplne novu aj vsetky silenbloky tak tym asi nie je pravda ze ten tiahlovy prevod je dost zlozity povedal by som az velmy mal som to uz rozobrane a je to riadna piplacka viacmenej stym uz nic nespravim jedine sa stym naucit zit a to mam nabehane 60000km.Ale je pravda ze to auto predomnou mal riadny runtos.Menil som vsetky silenbloky ten nad prevodovkou bol rozbyti na sracku. Ty plast. kloubky se daji koupit na radicim ustroji - dost casto se vyvlikne razeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 22. Březen 2008 Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 Ty plast. kloubky se daji koupit na radicim ustroji - dost casto se vyvlikne razeni Da se nejak objektivne zjistit, jestli je ta kyvna vzpera v haji, nebo je nacata ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Trošku se spožděním ale zkusím odpovědět... zjistit se to dá, vem pomocníka, posaď ho za volant a ať zatáhne ruční brtzdu a snaží se pomaličku skoro bez plynu rozjíždět. Ty koukej na motor a sleduj jak se hodně kroutí. Pokud hodně je v háji, pokud jen neznatelně a hned to se pohybuje celá kastle mělo by to být OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 Tiez mam podozrenie na vadnu reakcnu vzperu - ked idem bez plynu so zaradenou rychlostou a prudko pridam plyn, tak pocut take cinknutie, ako keby sa dve kovove casti dotkly + ked idem pomalicky do 90 stupnovej zakruty (krizovatka) a pridam plyn, tak pocujem take jemne tukanie, resp. ako keby nieco drelo, ked mam kolesa rovno, alebo odbocujem vpravo, nerobi to - moze toto sposobovat vycvachtana vzpera? Inak auto ma nabehane cca 130000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.