Přejít na obsah

Octavianus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    146
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

837 zobrazení profilu

Oznámení Octavianus

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Magnet na zloděje. Když to bude prase, tak ti rozbije okno, vypáčí šroubovákem z palubky, takže jí zničí a vyrve ti dráty až někam dozadu. To mi za to nestojí. Chtěl jsem dřív Rhapsody nebo 2DIN Clarion, ale je mi jasný, že bych v tom autě pak musel spát. Koupil jsem si 1DIN Alpinu s vyndavacím panelem a mám klid
  2. Já jsem s tím kdysi koupil Favorita. Nechal jsem to tam, ale na jiný auto bych to nechtěl. Na Octavii bych to nikdy nedal. Okýnko spouštím jen když potřebuju zaplatit obsluze za parkovné, nebo když mě zastaví strážník. Jinak v létě i zimě jsou všechna okna pořád nahoře. Tudíž nevidím žádnou užitnou hodnotu, jen další plastovej cirkus na autě. Prostě tuzing.
  3. Octavianus

    Nosic kol

    My jsme taková sportovní rodina a tak jezdím s koly na střeše docela dost. Nosiče jsem měl různé, ale nejvíc se mi osvědčili nosiče kol od firmy THULE. Je to švédská firma a oproti nosičům z marketu je to nebe a dudy. Kola v nich sedí pevně, dobře se s nimi manipuluje. Dílenské zpracování od nýtů až po zámky pro zabezpečení kol je na vynikající úrovni. Na dovolenou jsem měl půjčenou od této firmy i rakev na střechu a taky jen chvála. Rozhodně doporučuji Thule. Mám je 4 roky velice častého používání a pořád jako nové. Nikde se nic nekejvá a nikde není žádná nadbytečná vůle. Prostě švédská kvalita
  4. No já nevím. Prostě mi to tak bylo řečeno. Už se ale delší dobu chystám na brzdu. Samotného mne zajímá kolik koníků tam přesně je. Pak Ti schválně napíšu SZ, kolik jich tam bylo. Jinak všem tady na vláknu o letních pneu se omlouvám za OT příspěvek.
  5. Octavianus

    spojler

    to 02rk: Já jsem ten dotaz špatně pochopil. Myslel jsem že se ptáš, jak uchytit ten spoiler na předek auta, proto jsem Ti napsal něco jiného než si chtěl. Sorry
  6. Přesně tak, je to fantomový zapojení a s instalací není problém. Ten kablík dáš mezi kabel z antény a konektor u rádia. Koncovky jsou na to uzpůsobeny, takže jen pohodově propojíš - práce cca na 3 sekundy Budeš mít ale trošku problém s tím, tam to rádio narvat. S rádiem se dodává docela dlouhej svazek, kterej sem nechtěl krátit kvůli záruce. Navíc tam přijde ještě ten fantom. Vzadu máš kabely ještě na iPod a na flash. Ty jsem vyvedl do kaslíku pod rádiem. V Oktávce je ale za rádiem málo místa, takže jsem musel vyndat kaslík před spolujezdcem a všechno to rukou upravovat, než docvaklo. Chvilku jsem se s tím mořil, ale nakonec se to chytlo a výsledek určitě stojí za to.
  7. Já bych řekl, že pro bude asi většina lidí tady na fóru. Zajímá mne ale, jak to vidí moderátoři tohohle fóra. Takže pánové moderátoři, bude se to dělat nebo ne?
  8. Jo, vybral sis dobře. Mám taky rádio Alpine 9880R a je to bomba rádio. Přešel jsem taky od Sony a zvukový rozdíl je hodně znát. Ty jestli to tam dáš po sériovce, tak budeš taky valit oči a to i s na origo repro. Pokud dáš ještě lepší repro tak to bude vůbec bomba. Jen nezapomeň, že origo rádio má v sobě zesilovač a ta Alpina ne, takže za to musíš ještě hodit zesík signálu. Je to takovej krátkej kablík. Jinak příjem rádia nebude nic moc.
  9. Mám tam ještě lepší trysky. Ten chip i trysky byla práce předchozího majitele. Na brzdě jsem s tím nebyl, ale tvrdil, že to má 145 koní a nevidím důvod mu nevěřit, protože věděl, že větší auto kupuju kvůli rodině a ne kvůli výkonu (kdyby to byla 66 kW, bylo by mi to jedno). Je pravda, že to jede podstatně líp než běžná 81 kW. Já jsem tam dal pak ještě jinej vzduchovej filtřík což by mohlo 1 koníka přidat. No a na těch 150 jsem to prostě zaokrouhlil. No teď vymýšlím co ještě, abych se došplhal regulérně na těch magických 150 PS, ale abych v tom nenechal roční domácí rozpočet.
  10. Octavianus

    spojler

    Sundej předek, dej si ho v dílně na zem a ukotvi. Očisti pořádně ten kus co byl na autě. Pak obě plochy, které budou u sebe spojené zdrsni jemným smirkem a odmasti technickým benzínem. Spoj to lepidlem, které si dostal ke spoileru (asi Betalink) a zafixuj to pevně u sebe. Nech to takhle 48 hodin, pak zpět na auto a hurá ne cesty PS: Tohle je jen zběžný návod pro tvoji orientaci. Výrazně doporučuji se držet hlavně návodu k montáži, který byl dodán se spoilerem.
  11. Hele přispěju trošku OT protože nejsem RSák ale TDičkař. Taky jsem ze začátku laboroval s naftou u Shellu. Výsledek byl, že jsem absolutně na ničem nepoznal, jestli jsem natankoval Diesel Extra nebo Diesel V-Power. Možná že u benzínu je to jiné, ale u toho dieselu jsem to fakt nepoznal. Jinak ohledně rozvodů bych vůbec nekoukal na to, kolik to má najeto, protože to vůbec nemusí být (a nejspíš ani nebude) pravda. Já po koupi hned vyměnil komplet rozvody, olej, vodní pumpu a všechny filtry. Ona Ti ta vynaložená částka možná přijde zbytečná, ale když se ti to někde podělá na silnici, tak si budeš rvát vlasy, žes to neudělal hned.
  12. A to já zase jo. Pneumatiky jsou jedna z nejdůležitějších věcí co jsou na autě. Pneu spojují tvé auto s vozovkou. Můžeš mít sebelepší Bremba nebo naladěnej podvozek, ale jak jsou špatný gumy tak je to v háji. Mám v Oktě 150PS, takže to není taky žádnej závodní stroj, ale vím, že na gumách sakra záleží co kde ubrzdíš, nebo kde ti uletí p*r*d*e*l. Hlavně za mokra jsou rozdíly mezi pneu dost markantní.
  13. No já u své Octy nic takového nepozoruji. Na páku můžu postavit vajíčko a když nevjedu do kanálu, tak tam vydrží stát V práci máme ale Renault Kangoo a tam jsou při každém zařazení a puštění spojky velice silné údery do páky. Ptali jsem se na to v autoservisu Renault a tam nám řekli, že je to normální. Konstrukce je prý tak udělaná, že se veškeré vibrace do páky přenáší. Jestli to není třeba u té Tvé motorizace uděláno obdobně?
  14. Octavianus

    slabne svetlo

    No prostě to dělá všem
  15. Přesně to jsem chtěl napsat. Většina zamlžených oken je důkazem zaneřáděného pylového filtru.
×
×
  • Vytvořit nový...