Přejít na obsah

Snimac teploty


honzik

Doporučené příspěvky

Tak moje (ne)oblibena kontrolka motoru opet sviti,zavada 16 502 cidlo G62 signal prilis vysoky.

stalo se mi ze se jiz jednou rozsvitla ze stejnych pricin a tak jsem letmo zkontroloval konektor (piny ciste,suche) zdalo se mi to OK tak jsem smaznul chybu a vse cca 2 mesice fungovalo OK.Dnes se opet rozsvitila a tak jsem se mrknul merakem na odpor cidla = cca 7 kOhm pri teplote kolem 0 se mi zdalo OK opet konektor v pohode,zkontroloval jsem kabel nez zmizi do svazku ,taky se mi zda OK.

Zajimave se mi zda ze chyba nastala v obou pripadech kdyz bylo venku cca 0 st a ja jsem prijel s teplym motorem (ujeto cca 25km) vypnul motor a zhruba za 15 min opet nastartoval a to uz kontrolka nezhasla.Provedl jsem vymaz Vagem, udelal jsem log teploty od 0 st do 85 st = je to krasna cara bez nejakych skoku,tak jsem si rikal tak to nema rado takove male prestavky a odpojil Vag.Bohuzel po dalsim nastartovani kdyz jsem uz nemel cas pripojovat vagouse zase sviti.

Protoze jsem to tu trosku prohledal a k cidlu jsem toho moc nenasel tak se ptam jestli to cidlo je bezna zavada nebo ja zase musim mit neco extra vypeceneho...

dik za reakce,treba jen spatne hledam.

motor viz podpis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Takze kontrolka se opet rozsvitila - cidlo se odporoucelo definitivne.

pouceni (alespon pro me) je : pokud neco povazuje Vag za OK tak tomu never !!!

protoze se mi zavada opakovala asi 3x a Vag vzdy ukazal cidlo v poradku (mozna ze v danou chvili bylo treba OK),usuzoval jsem na konektor ,kabelaz apod,ale ta nejednodussi moznost -Vadne cidlo,me nejak nedochazela (strasne nerad menim dily co se jevi spatne a nejsem o tom presvedcen,uz nekolikrat me to ochranilo pred vymenou drahych dilu,co se potom ukazaly OK).

Nekolikrat jsem provedl Vagem logovani zahrivani motoru - nekdy se cidlo rozhodne nepracovat pri nejake teplote- vse OK

orientacne jsem cidlo promeril Ohmetrem - vse se jevilo OK (kdo vi jak se da zmerit verohodne cidlo na motoru 16V,tak si dokaze predstavit jake je merit pri - 10st...) - taky se mi zdalo OK

Po poslednim rozsviceni kontrolky s chybou cidla jsem uz mel pripojeny Vag trvale a kontroloval merenou teplotu (merene hodnoty) - taky vse OK

az jsem uz v zoufalstvi pojal podezreni ze si "snad" RJ teplotu "vymysli" . A opravdu po odpojeni konektoru na cidle sice pribyla chyba 16 502,ale Vag se nadale domnival ze teplota je OK,hodnota krasne stoupala a klesala........(To ze na palubovce teplomer ukazuje vypocitanou hodnotu snad vi vsichni..)

Takze nasledovala vymena cidla (je to celkem pohoda,na chladici dole je vypustny ventil- staci nasadit hadici,ja pouzil kousek gumove hadicky a 2m kus 10mm vzducharske hadicky koncici v kanystru,otevrit zatku na nadobce a pockat az vytece cca 3 L kapaliny,potom vyrvat cidlo,vrazit nove ,nalit kapalinu,nastartovat ...)

Fotky jsem ani nestihl udelat neb to cele trvalo cca 10 min (nic jsem nerozdelaval,krome strhnuti plastoveho krytu z motoru,hadici jsem prostrcil pod autem a za kolem vyvedl mimo auto)

sry ze jsem se rozepsal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...