Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den,

Občas se mi stane že po nastartování motoru mi poblikuje (nezhasíná) palubní deska, ale i veškeré ostatní osvětlení ve voze stejnou frekvencí (přední i zadní světlomety atd.). Celá věc trvá cca. 5 minut po nastartování a pak je vše vpořádku. Nemáte s tímto problémem někdo zkušenosti? Baterii mám poměrně novou. Stávalo se i starou baterií.

Vloženo (editace)

je to čidlem úhlu natočení kol, nebo tak nějak se tomu nadává. Oprava cca do 3000kč v autorizovaným servise, když budeš šikovnější můžeš se dostat i na poloviční cenu ;)

Editováno: , autor: Gumák
Návštěvník
Vloženo (editace)

Kdyz das ucho ke kapote - tak uslysis jak se spina a zase vypina cerpadlo hydrauliky - 30A

Ten snimac bud mas navlhlej nebo je fakt KO

Editováno: , autor: Návštěvník
Vloženo

Jo je to snímač serva nebo jak přesně se to jmenuje... Dělá mi to taky, ale občas tak na to zatím dlabu, ale není nic horšího než, když parkuju a pak najednou jde volant ztuha...

Vloženo

Díky za rady, už jsem objednán v servisu tak uvidíme co oni na to (nenápadně je na to upozorním). Radši si to nechám opravit páč jedu za čtrnáct dní do Itálie na hory a nechtěl bych aby odešel posilovač.

Vloženo

sice nevím čím to je-ale na snímač bych to viděl až na posledním místě-já ho měnil nedávno a problikává stále-kabelový svazek je taky OK-zatím nevyřešeno :(

Vloženo
sice nevím čím to je-ale na snímač bych to viděl až na posledním místě-já ho měnil nedávno a problikává stále-kabelový svazek je taky OK-zatím nevyřešeno :(

a kdybys cetl, tak uz pisu asi po x te, ze snimac jde ruku v ruce s alternatorem...

Vloženo

mISHA-čtu půl hodiny-jediný co jsem našel je to,že jsi vyměnil kousky kabelů od čidla teploty a k servu-hoď mě navi na ten popisující problém-díky

Vloženo

tak uz jen to znamena, ze fakt ctes spatne, protoze ja kousky kabelu od cidla teploty fakt nikdy nemenil.

vymenil jsem cidlo uhlu natoceni a nechal si opravit alternator. tot vse.

Vloženo

Mám dotaz, rovněž mi poblikává palubka, ale jen když běží stěrače a to v momentě kdy sepne motorek stěračů tak budíky výrazně pohasnou. Netušíte čím by to mohlo být?

Vloženo
tak uz jen to znamena, ze fakt ctes spatne, protoze ja kousky kabelu od cidla teploty fakt nikdy nemenil.

vymenil jsem cidlo uhlu natoceni a nechal si opravit alternator. tot vse.

:palec2: melbyto byt z vetci urcitosti senzor uhlu naklonu kol je umisten u mlhovky,a stoji asi 3000 vyplatise vymena,,

Vloženo
Mám dotaz, rovněž mi poblikává palubka, ale jen když běží stěrače a to v momentě kdy sepne motorek stěračů tak budíky výrazně pohasnou. Netušíte čím by to mohlo být?

mam naprosto stejny problem. Tak by me zajimalo sim to.

Vloženo (editace)

Tady to řeší asi každý. Dělá mi to sporadicky za jízdy, že dojde k poklesu napětí a probliknou světla a ostatní osvětlení. Byl jsem u elek..... a příklání se k servu. Zrovna mi moc nefunguje a pri zatočení volantu je pokles napětí až 1volt, což říkal že je to dost. Ty fabie :kol-36:

Editováno: , autor: martikk
Vloženo (editace)
je to ten snímač serva.....!!!!!!!!!!!!!!

Myslíš snímač natočení úhlu volantu? Mám TRW a podkovu jsem zkoušel a ta je ok. Mě to delá to nešťastný servo. Až bude čas tak bude rozborka.

Editováno: , autor: martikk
Vloženo

Myslíte "snímač momentu otáčania volantom" ktorý je pripojený na riadení v motorovom priestore alebo "snímač natočenia volantu" ktorý je pod volantom???

Vloženo
Myslíte "snímač momentu otáčania volantom" ktorý je pripojený na riadení v motorovom priestore alebo "snímač natočenia volantu" ktorý je pod volantom???

Ten první.

Vloženo (editace)

Mě ale řízení funguje naprosto normálně, a palubka pohasínala už když to bylo nové - je to dáno náhlým zvýšením odběru.

Ale to s těmi stěrači nemá s odběrem nic společného, neb to dělá v otáčkách kde alternátor už normálně dobijí.

Napadá mně, jestli by to třeba nemohl dělat regulátor napětí.

Editováno: , autor: Lancelot
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Taky mi to blbne,problikne přistrojovka i xenony,dokonce je to častější když běží stěrače,ale dělá to i bez nich.Jednou mě to dokonce vyresetovalo kilometry,ve Vagu bez závad. S řízením nemám sebemenší problémy,baterka je nová...ale je fakt že stav altíku nevím,má to 170tis.km .Dobíjí to ale normálně. Tak mě teda poradtě....

Vloženo

Už jsem to tady taky psal - já měl všechno v pořádku a problikávalo mi to pořád. Zkontrolovali ukostření, spoje, vyměnili motorek na stěrače, zkontrolovali ty snímače a altík, ale problikávalo to stále. Do té doby, než po poradě s inženýrama ve škodovce vyměnili centrální řídící jednotku. Od té doby všechno OK a neproblikává to. U všech oprav a kontrol jsem byl osobně, takže jsem viděl, že všechno co mi řekli, to udělali a nevybodli se na to. :palec2:

Vloženo
Už jsem to tady taky psal - já měl všechno v pořádku a problikávalo mi to pořád. Zkontrolovali ukostření, spoje, vyměnili motorek na stěrače, zkontrolovali ty snímače a altík, ale problikávalo to stále. Do té doby, než po poradě s inženýrama ve škodovce vyměnili centrální řídící jednotku. Od té doby všechno OK a neproblikává to. U všech oprav a kontrol jsem byl osobně, takže jsem viděl, že všechno co mi řekli, to udělali a nevybodli se na to. :palec2:

Ta centrální jednotka mě napadla už dávno,zkuím se po nějaký mrknout :palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...