Mairek Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 Dneska se mi stala taková úplně divná věc: během jízdy jsem dobržďoval před přechodem a pak se zase chtěl rozjet, ale měl jsem zařazenou vysokou rychlost a jel moc pomalu, takže mi Octávka mírně poskočila...za několik desítek vteřin se podívám na palubku a vidím, že najednou mi ukazatel paliva ukazuje totálně plnou nádrž, když jsem před tím měl přesně půlku. Do cíle mé cesty jsem měl asi 15 minut během kterých se ručička palivoměru pomalu, ale opravdu pomalu posunovala zpátky na původní hodnotu-tedy půlka nádrže...Nevím, jestli to mohlo být tím poskočením... Nevíte co se mohlo stát? Popř. popsat mi, jak vlastně funguje mechanismus, který ukazuje kolik je benálu v nádrži? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 (editace) Dneska se mi stala taková úplně divná věc: během jízdy jsem dobržďoval před přechodem a pak se zase chtěl rozjet, ale měl jsem zařazenou vysokou rychlost a jel moc pomalu, takže mi Octávka mírně poskočila...za několik desítek vteřin se podívám na palubku a vidím, že najednou mi ukazatel paliva ukazuje totálně plnou nádrž, když jsem před tím měl přesně půlku. Do cíle mé cesty jsem měl asi 15 minut během kterých se ručička palivoměru pomalu, ale opravdu pomalu posunovala zpátky na původní hodnotu-tedy půlka nádrže...Nevím, jestli to mohlo být tím poskočením...Nevíte co se mohlo stát? Popř. popsat mi, jak vlastně funguje mechanismus, který ukazuje kolik je benálu v nádrži? Díky moc. toto už jsem taky pozoroval, například mám 3/4 nádrže při delší jízdě, auto odstavím a pak už ručička do 3/4 nevyjede, zůstane níž. ale to už fakt nevíme, co na tom autě pozorovat Editováno: 15. Únor 2008, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 Jo asi tim poskocenim ale to jsi musel opravdu brzdit jak ..... Je tam spozdovaci clen v budikach takze v zatackach nehoupe rucicka nadrze ale az po ujeti kousek cesty - ale zase v te opozdene chvilce dejme tomu kdy se ma opozdene vychylit rucika ( opozdene mereni) si zase sahne do dat k nadrzi a tam zjisti spravnou plnost nadrze takze tedy k velkemu vykyvu nedojde. A mam dojem ze kdyz nacepujes na benzince plnou nadrz se zap. klickama - spousta octavek ma el. otevirani nadrze tak rucika zustane furt dole a az se rozjede vuz tak tepr zacne promerovat spravnou vejsku hladiny, ale zase se spozdenim da se rici minuty a mozna i dele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 toto už jsem taky pozoroval, například mám 3/4 nádrže při delší jízdě, auto odstavím a pak už ručička do 3/4 nevyjede, zůstane níž.ale to už fakt nevíme, co na tom autě pozorovat Jo jo přesně tak pozoruju to samý.Přijedu po delší cestě s půlkou nádrže.Druhý den nastartuju a rafička skončí dva milimetry pod půlkou.Asi to žere i když stojí jináč nevím. Možná to plovák bere jako nějakou střední hodnotu.Během jízdy když se benzín přelévá .Až se auto odstaví a za delší čas nastartuje tak je hladina v klidu a ukazatel ukazuje trochu míň. Jo když už jste nakousli ten palivoměr tak mám dotázeček: Ručička je těsně před červeným polem.Vezmu 31litrů benzínu.Nastartuju a ručička je na plné nádrži.Pokud vím tak okta má nádrž na 55litrů.Takže palivoměr ukazuje plnou i když ve skutečnosti je v nádrži tak 3/4??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr E Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Jo asi tim poskocenim ale to jsi musel opravdu brzdit jak .....Je tam spozdovaci clen v budikach takze v zatackach nehoupe rucicka nadrze ale az po ujeti kousek cesty - ale zase v te opozdene chvilce dejme tomu kdy se ma opozdene vychylit rucika ( opozdene mereni) si zase sahne do dat k nadrzi a tam zjisti spravnou plnost nadrze takze tedy k velkemu vykyvu nedojde. A mam dojem ze kdyz nacepujes na benzince plnou nadrz se zap. klickama - spousta octavek ma el. otevirani nadrze tak rucika zustane furt dole a az se rozjede vuz tak tepr zacne promerovat spravnou vejsku hladiny, ale zase se spozdenim da se rici minuty a mozna i dele Ahoj, já jsem to zkoušel na benzínce ze zvědavosti, tankovat s klíčkem v poloze I, a ručička pomalu stoupala, sice trochu trhaně, ale nahoru šla. A při jízdě mi nijak neblbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmvnitra Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Myslim, ze je tam viac vplyvov, napr. aj tento: termoplasticke materialy (vacsinou HDPE, napr. Paxon 7000 od Exxonu) pouzivane na vyrobu nadrzi nie su uplne nepriepustne- palivo sa vyparuje stenami atd v mg/den (poznatok z navstevy v Toyote a v Nissane). Najnovsie sa pouzivaju viacvrstvove materialy. Pozrel som sa aj velmi rychlo na web a je tam viac zaujimavych clankov: http://wiki.answers.com/Q/Does_a_car_use_m...below_half_full http://www.users.uswest.net/~yasou999/Fuel...t/FuelTest.html - vyzera to tak, ze su tam zhrnute vsetky vyssie uvedene pozorovania pripajam este jeden pomerne dost zaujimavy: http://ririanproject.com/2007/10/07/22-way...fuel-efficient/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 Já když přijedu k benzině s rafikou v červeném a natankuju tak vyjede rafika plynule nahoru hned jak zapnu klíček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 Já když přijedu k benzině s rafikou v červeném a natankuju tak vyjede rafika plynule nahoru hned jak zapnu klíček... to je jasny, tak to ma fungovat, tady ale psali kluci ze kdyz mas zapnuty klicek a tankujes, me se to uz stalo behem tankovani sem ho zapnul skocilo to na pulku a pak se to nehybalo...az sem ujel par kilaku tak to vyjelo pomale az na plnou... co se tyce presnosti, je to jen orientacni mereni, jestli je tam plovak a vice komor + zpozdovaci clen tak to klido muze ukazovat dost casto bludy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 to je jasny, tak to ma fungovat, tady ale psali kluci ze kdyz mas zapnuty klicek a tankujes, me se to uz stalo behem tankovani sem ho zapnul skocilo to na pulku a pak se to nehybalo...az sem ujel par kilaku tak to vyjelo pomale az na plnou...co se tyce presnosti, je to jen orientacni mereni, jestli je tam plovak a vice komor + zpozdovaci clen tak to klido muze ukazovat dost casto bludy Ano blbne to pokud opravdu tankujes se zapnutym zapalovanim - tam je nabeh pomalej. Pokud natankujes s vyp. zapalovanim tak rucicka nabehne normalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boyler Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Dneska se mi stala taková úplně divná věc: ......Nevíte co se mohlo stát? ... Nevím proč se ti to stalo, ale mně se stala úplně stejná věc. Rafička ukazatele benzínu mi najednou vyskočila a pak cca 15min šla zpátky na místo kde měla být. Nechci tě strašit a nevím jestli to má s tím něco společného, ale za 14 dní mi odešla přístrojovka. Ráno jsem prostě nasedl a už to nešlo nastartovat a na budíkách jsem neměl ani hodiny ani kilometry. Přístrojovku jsem musel vyměnit (5000Kč v pi..). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupica Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 achyo, mne to robi zas s ručkou teploty chladiacej kvapaliny.... 10 minut jazdy sedi dole, ked uz motor musi byt zahriaty, potom si vyjde na 5 sekund dostredu, potom zas nadol, niekedy ostane dole, ako sa jej chce.... tiez ked otvorim dvere tak niekedy si kontrolka iba blikne, tak tiez dufam ze neodidu budiky.... ale keby yo tak tam uz hodim maxi dot, a to sa chystam uz dlho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 1. Březen 2008 Sdílet Vloženo 1. Březen 2008 achyo, mne to robi zas s ručkou teploty chladiacej kvapaliny.... 10 minut jazdy sedi dole, ked uz motor musi byt zahriaty, potom si vyjde na 5 sekund dostredu, potom zas nadol, niekedy ostane dole, ako sa jej chce.... tiez ked otvorim dvere tak niekedy si kontrolka iba blikne, tak tiez dufam ze neodidu budiky....ale keby yo tak tam uz hodim maxi dot, a to sa chystam uz dlho za to poskakovanie rucicky chladiacej kvapaliny je zodpovedne cidlo teploty chlad. kvapaliny. skus nieco spravit s konektorom na cidle ak nepomoze tak vymenit cele cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupica Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 za to poskakovanie rucicky chladiacej kvapaliny je zodpovedne cidlo teploty chlad. kvapaliny. skus nieco spravit s konektorom na cidle ak nepomoze tak vymenit cele cidlomozes este povedat kde presne ho najdem? 1,6 75kw, myslim ze BFQ. znamy ma doma VAG ale je velmi zaneprazdneny tak je tazke sa s nim dohodnut kedy by to pozrel. Zatial dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 mozes este povedat kde presne ho najdem? 1,6 75kw, myslim ze BFQ. znamy ma doma VAG ale je velmi zaneprazdneny tak je tazke sa s nim dohodnut kedy by to pozrel. Zatial dik no to sa tazko vysvetluje a okrem toho niesom si isty ci je na tom istom mieste ako na TDI motore. na mojom je dolu pod vzduchovym filtrom a trosku vlavo.ked som ho menil tak som vybral tu hruby ruru co ide od vzduch. filtra aby som mal lepsi pristup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armanny Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 truchu využiji tohle téme.. mám čerstvě koupenou Octavii r.v.2002 a chtěl jsem vzít plnou nádrž. Nechal jsem pistoli samu vypnout, pak jsem ještě zaokrouhlil na 10,-kč. Když nastartuji ukazuje místo plné nádrže o 1,5 políčka méně. Čím to může být? u benzíňáků jsem tento problém nikdy neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Něco málo máš tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...2&hl=plovák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.