Přejít na obsah

Nestartuje po skratu na kostru


sware

Doporučené příspěvky

Ahoj všem.

Před 3mi měsíci jsem koupil Octavii 1U2 1,6 55 KW r.v. 1997 motor AEE.

Bohužel má najeto 260t. Km.

Při jízdě po dálnici mi vylítl píst a prošel blokem motoru, tak sem motor nechal v Origo servisu vyměnit za jiný který sem koupil za 5t.

Motor byl ze stejného typu a stejného roku, po výměně vše ok, až na to že klepaly hydroštely. Zjistil sem že bylo špatné těsnění pod víkem tak jsem ho sundal, dal nové ale ejhle při utahování sem neodhadl jak moc utahnout tak sem ukroutil jeden ten šroub co drží víko. Tak sem sundal víko, a sundal ten bazmecht v kterém byl ukroucený ten šroub jednalo se zrovna o ten díl co drží zároveň vačku a zároveň rozdělovač. Vyměnil sem ho za jiný , složil a ejhle!!!

Motor točí jak divý ale nenastartuje,při zapnutí klíčku mi při připojení kabelu a svíčky přímo na cívku jiskru dá, ale když startuji tak mi to nedává jiskru na svíčky. Nemám VAG ani nevím jestli ho někdo v mém okolí a to Havlíčkův Brod popř. Humpolec má. Tak sem skusil dát druhý rozdělovač který je z toho původního motoru, vše sem zapojil a stejný problém.

Stalo se mi že sem nechtěně skratoval z baterky + na rozdělovač (golou na šrouby co se s nimy nastavuje rozdělovač).

Tak se chci zeptat jestli je možné že jsem nějak tím skratem zablokoval řídící jednotku, nebo jestli je nějaká pojistka která by to mohla být.

Skoušel sem jestli do té patice co jde do rozdělovače de napájení a do jednoho drátu mi při starování jde + do ostatních 2 drátu nic.

Nenapadá vás co by tomu mohlo být ???

Předem díky za jakýkoliv nápad¨.

P.s.: kolik stojí nějaký základní vag jen na načtení chybových kódů motoru a není nějaká možnost diagnostiky třeba pomocí led diody ?

(nejde doma udělat nějakým spůsobem ta diagnostika )

Prosím prosím poraďte, a ne pls odkazy na stránky o wagu prostě mi to jen vysvětlete díky..

Editováno: , autor: sware
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš tam ten rozdělovač dobře daný? chce to hodit na VAG, třeba to něco ukáže, kabel na diagnostiku stojí cca 1500,- ;)

No jak ho muzu nandat spatne ? dal sem ho tak aby tam sedel, tzn, dal sem ho tam taky aby dobre zasedl ten vystupek na vacku jineho nic tam neni jak dat spatne nebo je ?? se musi nejak nastavovat ? nemyslim predstih ale myslim nstavovat pozice nebo tak ?? Kazdopadne i se spatnym predstihem by to melo alespon obcas dat jiskru na svicku ne ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pojistky na boku palubky jsi zkontroloval?

JJ vytisknul jsem si to schema a podle nej prosel vsechny pojistky co tam sou, nejsou nekde nejake relatka nebo nejake velke pojistky ? resp. vim jen o tech na boku palubky a na baterii ale o jinych nevim... jsou jeste nejake nekde ??

Jinak sem skousel i druhy origo klic (oba sou origo) a ani jednim nejde :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nikoho nic jineho nenapada ?? celkem dost nutne to potrebuju dat do kupy, musel sem mlade pujcit myho milacka a nechci aby mi ho oddelala :(

Když tě nejde jiskra zkontroluj jestli tě při startování sepne čerpadlo v nádrži a jestli trysky dávaj benzín pokuť ne tak je vadnej snímač otáček v rozdělovači

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice moc nechápu "při zapnutí klíčku mi při připojení kabelu a svíčky přímo na cívku jiskru dá", ale neodešlo ti zapalovací trafo?

Je to u tohoto motoru dost častá závada. Už mě taky potkala. To trafo se dá nějak změřit přes LED zkoušečku. Bohužel si už nemamatuji jak. Musel bych se podívat.

nikoho nic jineho nenapada ?? celkem dost nutne to potrebuju dat do kupy, musel sem mlade pujcit myho milacka a nechci aby mi ho oddelala :(
Editováno: , autor: Franta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To trafo by mohla být odpověď.Jestli se to zkratovalo, tak se asi nějaký bludný proud mohl projít přes sekundární vinutí trafa a ten drátek je hodně tenoučkej, takže se přepálí snadno.A baterka ve skratu bez pojistek dá no mysím že 200A v pohodě.

Takže od trafa bych začal :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou se tu množí utržené písty a to nejenom u tohoto motoru.

Docela by mě zajímalo, při jakých otáčkách motoru se to stalo?

Utržený píst u AEE... bojím-bojím. kol102 Ale myslím že to budou většinou odlítané služebáky, které nikdo nešetřil.Studené či teplé-pořád otáčkoměr u červeného pole ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...