Publikováno Březen 6, 200817 r Ahoj. OKI II - Kdyz naplno otocim volantem doleva a doprava, tak doprava ma delsi drahu o cca 10 cm na venci. Zkusenosti ? Ma nekdo stejnou vzdalenost doleva a doprava ?
Březen 6, 200817 r Myslíš jako že se Ti zarazí v jiné poloze? Kdyby byl špatně nasazený, tak to poznáš přece když máš kola rovně, volat by měl být také rovně...
Březen 6, 200817 r Autor Presne. Od stredove pozice po zarazeni je draha doprava delsi nez doleva. Myslíš jako že se Ti zarazí v jiné poloze? Kdyby byl špatně nasazený, tak to poznáš přece když máš kola rovně, volat by měl být také rovně...
Březen 6, 200817 r nikdy som si to neuvedomil, pozriem nato keď pôjdem z roboty... Já to taky nikdy nezkoušel, ale napadá mě, nemá to něco společného s tím, že nesedíš a volant není uprostřed auta, ale na levé straně, takže je možné, že k dosažení plného rejdu může být zapotřebí na každé straně vozidla jiné natočení volantu? A i tak, 10 cm se mi nezdá tolik aby to bylo třeba řešit.
Březen 6, 200817 r Autor Ja jen ze pokud se nastavuje snimac rizeni pro nulovou polohu tak to vyznam urcite ma. Já to taky nikdy nezkoušel, ale napadá mě, nemá to něco společného s tím, že nesedíš a volant není uprostřed auta, ale na levé straně, takže je možné, že k dosažení plného rejdu může být zapotřebí na každé straně vozidla jiné natočení volantu? A i tak, 10 cm se mi nezdá tolik aby to bylo třeba řešit.
Březen 6, 200817 r Ja jen ze pokud se nastavuje snimac rizeni pro nulovou polohu tak to vyznam urcite ma. Tak potom jo.
Březen 6, 200817 r schválne som to kontroloval keď som bol v aute ale nič také som nespozoroval, mám na každú stranu rovnako 1 a pol otáčky
Březen 16, 200817 r schválne som to kontroloval keď som bol v aute ale nič také som nespozoroval, mám na každú stranu rovnako 1 a pol otáčky Tak tak, přesně jeden a půl otáčky na obě strany totožně. (taky jsem na to ze zvědavosti hned šel mrknout). nic víc, nic míň. musíš tam mít něco špatně.... nebylo to auto bourané na předek? Upraveno Březen 16, 200817 r od black007
Březen 19, 200817 r Autor Tak tak, přesně jeden a půl otáčky na obě strany totožně. (taky jsem na to ze zvědavosti hned šel mrknout). nic víc, nic míň. musíš tam mít něco špatně.... nebylo to auto bourané na předek? Neee leda ze v servisu v ramci geometrie presadili rizeni o)) Kamarad taky nema presne doleva a doprava stejne. Pokud to mate uplne presne tak gratulace. No doufam ze to nema vliv na posilovac atd...
Březen 20, 200817 r Neee leda ze v servisu v ramci geometrie presadili rizeni o)) Kamarad taky nema presne doleva a doprava stejne. Pokud to mate uplne presne tak gratulace. No doufam ze to nema vliv na posilovac atd... Ale šak keby ti na geometrii presadili volant tak keď ideš rovno mal by si ho vytočený nie?
Březen 20, 200817 r Mně osobně to jde na obě strany stejně..1,5 otáčky a je jedno, jestli mám nasazený volant rovně nebo třeba vzhůru nohama. Jinak z výroby je lehce pootočený..dělá to cca půl zubu na hřídeli, takže když bych ho přesadil, je zas na druhou stranu..každopádně mi jde ryska na volantu s ryskou na hřídeli
Březen 20, 200817 r to Jirik.DC: ale toho pol zuba, nerobí predsa 10cm... To rozhodně ne..já psal, jak je to u mně. Právě i kdyby byl třeba o 1/4 otáčky poposazený, tak pořád by to mělo 1,5 otáčky doprava i doleva..
Březen 28, 200817 r Autor Pokud presadis volant a pak udelas geo tak draha doleva se napr zkrati a doprava prodlouzi z pozice rovneho rizeni. OKI ma od vyroby znaceni jak hridele tak volantu pro nasazeni tak jak bylo ucineno z vyroby ? Napr Fabia tohle nema. Mimochodem toto je casty nesvar servisu. Udelaji geo pricka rizeni se nezadari a tak to jednoduse hodi o zoubek ci dva jinam. Osobni zkusenost. Mně osobně to jde na obě strany stejně..1,5 otáčky a je jedno, jestli mám nasazený volant rovně nebo třeba vzhůru nohama. Jinak z výroby je lehce pootočený..dělá to cca půl zubu na hřídeli, takže když bych ho přesadil, je zas na druhou stranu..každopádně mi jde ryska na volantu s ryskou na hřídeli
Březen 28, 200817 r Pokud presadis volant a pak udelas geo tak draha doleva se napr zkrati a doprava prodlouzi z pozice rovneho rizeni.OKI ma od vyroby znaceni jak hridele tak volantu pro nasazeni tak jak bylo ucineno z vyroby ? Napr Fabia tohle nema. Mimochodem toto je casty nesvar servisu. Udelaji geo pricka rizeni se nezadari a tak to jednoduse hodi o zoubek ci dva jinam. Osobni zkusenost. jasně, ale i když ti to poposadí, tak potom, když to přeženu, budeš mít příčku volantu při jízdě rovně klidně kolmo dolů, ale na rejdy to zas bude stejně doprava i doleva..
Březen 28, 200817 r Autor Vem si provazek a rozdel ho napul. a dej nahoru do ohybu korunu jednickou nahoru. Ted pohni provazkem doprava vcetne koruny. A vem znova korunu a posad ji opet jednickou nahoru. Kolikrat otocis ted korunou doleva nez dojdes konce a kolikrat doprava o))) Urcite ne stejne .... Ufff vice a lepe sem to popsat nemohl. jasně, ale i když ti to poposadí, tak potom, když to přeženu, budeš mít příčku volantu při jízdě rovně klidně kolmo dolů, ale na rejdy to zas bude stejně doprava i doleva..
Březen 28, 200817 r No, nebudu teď nikde štrachat korunu a provázek..asi mluvíme každý o něčem jiném, jinak nevím
Březen 28, 200817 r Logicky vzato je úplně jedno jestli máš volant rovně nebo třeba "vzhůru nohama" pokud nastavíš rovně kola tak by se mělo dosáhnout plného rejdu na obě strany stejným počtem otáček volantu, to chtěl asi Jirik.DC říci nebo ne ??
Březen 28, 200817 r Logicky vzato je úplně jedno jestli máš volant rovně nebo třeba "vzhůru nohama" pokud nastavíš rovně kola tak by se mělo dosáhnout plného rejdu na obě strany stejným počtem otáček volantu, to chtěl asi Jirik.DC říci nebo ne ?? No, snažil jsem se o to, a nenapadá mně, jak to už říct jinak..
Březen 28, 200817 r Je to tak.Pokud se udělá geo s volantem v pozici mimo střed a potom se přesadí volant tak máš na některou stranu víc než jeden a půl otáčky a na druhou míň. Podle mě je to špatně udělaná geo.Někdo to asi p..... K přesazování volantu není důvod. Při geo se volant správně zajišťuje ve středové poloze přípravkem. Když se na jedné straně zkrátí spojovačka a na druhé prodlouží posune se hřeben k jedné straně a zaroveň pootočí volant a když se volant přesadí je problem.
Březen 29, 200817 r Sakra dědku Ty máš pravdu, když se přetočí tyče kola jsou rovně ale hřeben u strany, výsledek je ten že máš pak na jednu stranu i menší rejd... chápu to dobře ??
Březen 29, 200817 r To je sice hezký, ale jestli se nepletu, jde autorovi vlákna o to, jestli to souvisí se špatně nasazeným volantem..a podle mně prostě nesouvisí. Jestli je posunuté řízení v převodce, to je jiná věc
Březen 29, 200817 r To je sice hezký, ale jestli se nepletu, jde autorovi vlákna o to, jestli to souvisí se špatně nasazeným volantem..a podle mně prostě nesouvisí. Jestli je posunuté řízení v převodce, to je jiná věc Jaktože to nesouvisí? Hřeben je posunutej k jedné straně jedna spojovačka je kratší než druhá a volant se přesadí tak aby byl rovně. Výsledek je rozdílný počet otaček do plného vytočení.Doraz plného vytočení je dán koncem ozubení na hřebenu. Je taky na jednu stranu větší(menší) rejd. Jinak to neumím vysvětlit
Březen 29, 200817 r Sakra dědku Ty máš pravdu, když se přetočí tyče kola jsou rovně ale hřeben u strany, výsledek je ten že máš pak na jednu stranu i menší rejd...chápu to dobře ?? myslím že chápeš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.