Maverick Vloženo 9. Březen 2008 Vloženo 9. Březen 2008 Presne tak, mischicka nas tady mystifikuje... Citovat
mischicka Vloženo 9. Březen 2008 Vloženo 9. Březen 2008 Presne tak, mischicka nas tady mystifikuje... To je možný, napsal jsem, že si myslím, že to tak je. Ale to co napsal alesh taky není úplně správně. Citovat
Igor Vloženo 9. Březen 2008 Vloženo 9. Březen 2008 A tohle je to co jsem říkal, ne jak to píše aleshh. První MR bylo 44 kW celé černé a 50 kW s červeným I a později, když se 44 kW přestalo dělat tak černé bylo 50 kW a červené I mělo 55 kW. No, nie je to celkom tak: Prvé značenie pre 1,4 50kw v roku 1999 a 2000 bolo celé čierne "MPI". Neskôr pri nástupe 1,4 44kw zostalo celé čierne MPI pre tento motor a 1.4 50kw dostalo čierny nápis s červeným I "MPI". Po facelfite sa nápis "MPI" vrátil naspať a dával sa pre 2,0 určené niektoré trhy. Citovat
jargoon Vloženo 10. Březen 2008 Vloženo 10. Březen 2008 Páté písmeno VINu: P-50kW H-44kW Já mám TMBPB... Citovat
jendam Vloženo 10. Březen 2008 Vloženo 10. Březen 2008 Páté písmeno VINu: P-50kW H-44kWJá mám TMBPB... Musím tě trochu poopravit 1.4 50kW = B to P znamená Fabia HATCHBACK. TMB = označení výrobce, P = typ karoserie, B = motor. Citovat
jargoon Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 Sorry, páté písmeno... B-50kW H-44kW Píšu bludy. Citovat
Krtek6 Vloženo 29. Červenec 2008 Vloženo 29. Červenec 2008 no my máme v práci služební fabii a na dveřích je napsany 1,4 MPI a červené je jenom "I" a v techničáku je napsané 1,4 MPI 55kw Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.