TGM1917 Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Ahoj, díky za sobotní údržbu na káře! Auto lítá jak z praku, fakt supr práce. Zátah je famózní! Ještě jednou díky a ať se daří ... Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Děkuji za pochvalu , hlavně jak jsi spokojený . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 co stojívyčištění turba? Včera jsem se bavil s elektrikářem o autech a padá mu to do nouzáku, možná zatuhlé lopatky. Nebo ventil. Odkud jsi, kolik to zabere času? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Vše co potřebuješ vědět je v podpisu a profilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TGM1917 Vloženo 18. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Spokojenost je maximální! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Slash ! Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Cestu do Blavy asi nemáš Mne to tiež každú chvíľku padá do núdzového režimu a už ma to SR.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 19. Březen 2008 Sdílet Vloženo 19. Březen 2008 Tak to fakt nemám, se zastav jak pojedeš kolem OV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Vše co potřebuješ vědět je v podpisu a profilu tak cenu za vyčištění turba a podobně tam nevidím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...