Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám oktávku 81kw r.v.2001, toto tema už tu bylo,ale tohle je trošku jiný zdůvodnění,tak na to prosim mrkněte.na diagnostice sem zjistil ze je nejspíš čipovaná na 96 kw, podle tlaku v turbu.Diagnostika taky píše chybný snímač tlaku G91.v servisu ve skodovce mi rikali ze se vymění snímač a bude pohoda, bylo tam že je skratovaný a stalo se mi že mi spadly otáčky.Ale byl sem u typka co ma diagnostiku a servis a ten rikal ze ty otáčky můžou spadnout protože má turbo velký tlak,(2,6) snímač to přeruší a napíše to chybu snímače.Taky říkal že když to nechám přečipovat zpátky na 81kw tak si ničím nepomůžu, že ten tlak v turbu zůstane pořád stejný a může to pořád vypadávat.jedině poštelovat turbo, ale že se to nedá nijak zpravit a nic s tím udělat.A mám 2 verze . prosím poraďte mi, mají pravdu ve skodovce ze se vymění snímač a bude to v pohodě? a nebo on že se s tím nedá nic udělat a že je to turbem? Ale otácky mi nepadají pravidelně, stalo se mi to 2x do mesíce.většinou to můžu točit do plných a drží to. PROSÍM PORAĎTE MI CO S TÍM A KDO MÁ PRAVDU. mockrát děkuju, nechci zbytečně měnit snímač nebo zbytečně vrážet do turba

Koukni na snimac n75

  • Autor
Koukni na snimac n75

jo a prosimte, když mi na diagnostice nepíše žádnou chybu, tak jak to poznám

  • Autor

jo a doplňuju že mám ASV, a pokaždé co mi spadli otáčky tak to bylo na trojku, po prvé když jsem jel ddo mírného kopce a vytočil jsem motor plynule do vysokých otáček, a podruhé na tom samém místě, taky plynule, né tak moc ale měl sem plné auto. jinak když sem to prudce vytočil a jel jako prase tak mi otáčky ještě nespadly. a naposledy co to vypnulo tak když mi pres diagnostiku vymazal chybu snimač tlaku v sacím potrubí G91, to sme to zkoušei a vytočili to na tojku snad uplně naplno mírně z kopečka a vyplo to. tak nevim, je to divne, taky když prudce sešlápnu plyn tak se mi trochu zachvěje asi motor, mechanik říkal že je to tlumič který tlumí ty otřesy motoru a že ten motor má sílu a pracuje, že se tím nemám zabývat.každý říká něco jiného tak nevím

Ja mám tiež ASV, 2002, 81kW... Mám tiež podobné problémy... Minule som obiehal auto, 70 Km rýchlosť... odradil som do trojky, pomalá plynulá akcelerácia, motor bol už dávno zahriaty... obieham auto - mám trojku zaradenú a asi 3100 otáčok a zrazu bum - ťah nikde.... Permanentne sa mi to stáva na trojke.... Tak som vypol a zapol motor a už to zase šlo... POtom som tomu naschváľ nakotloval a už to nevyplo.... Neskôr som sa rozbiehal na štvorke a mal som cca 3200 otáčok a zase to vyplo.... Teraz sa chystám vybrať turbo a pozrieť sa naň - vyčistiť... dúfam že tam nebude iný problém..

mám taky ten samý problém. Něco málo přes 3000 ot a auto najednou přestane táhnout a ztratí výkon. Auto mám měsíc a udělalo to 2x jinak mu vytáčení nevadí :feve:

Co tu resite.Bez poradne diagnostiky a logovani nic nevyresite.Treba i ten chip bude spatny.Prekrocena davka paliva,uz jsem se s tim setkal.. a opravoval takove

  • Autor
Ja mám tiež ASV, 2002, 81kW... Mám tiež podobné problémy... Minule som obiehal auto, 70 Km rýchlosť... odradil som do trojky, pomalá plynulá akcelerácia, motor bol už dávno zahriaty... obieham auto - mám trojku zaradenú a asi 3100 otáčok a zrazu bum - ťah nikde.... Permanentne sa mi to stáva na trojke.... Tak som vypol a zapol motor a už to zase šlo... POtom som tomu naschváľ nakotloval a už to nevyplo.... Neskôr som sa rozbiehal na štvorke a mal som cca 3200 otáčok a zase to vyplo.... Teraz sa chystám vybrať turbo a pozrieť sa naň - vyčistiť... dúfam že tam nebude iný problém..

Prosimtě jak se na to mrkneš a budeš to čistit, mohl by jsi mi pak napsat jak jsi dopadl? ja uz nevim co s tim, kazdy rika neco jineho. diky

  • Autor
Co tu resite.Bez poradne diagnostiky a logovani nic nevyresite.Treba i ten chip bude spatny.Prekrocena davka paliva,uz jsem se s tim setkal.. a opravoval takove

ja to měl na diagnostice, zkoušel a měřil snad všechno a co mi řekl tak že turbo má velký tlak(2,6) , a že s tím nic neudělám, když to čipnu zpátky tak to turbo prý bude mět tlaky furt stejný,že to nepomože,jedině ho poštelovat ale to by pak nemuselo fungovat jak má. chybu snímače vymazal a řekl že snímač bude dobrej, jenom přeruší chod tlaku do turba a napíše chybu. Víš je to těžký, ve škodovce mi nezjistili nic, jenom že snímač píše chybu, všechno ostatní zjistil borec co má servis a rekl ze s tím nemůže nic udělat, tak ja nevim za kým mám jít když ani ve škodovce nejsou schopní nic zjistit. pro info, byl sem u SAMOHÝLA ve zlíně.

ja to měl na diagnostice, zkoušel a měřil snad všechno a co mi řekl tak že turbo má velký tlak(2,6) , a že s tím nic neudělám, když to čipnu zpátky tak to turbo prý bude mět tlaky furt stejný,že to nepomože,jedině ho poštelovat ale to by pak nemuselo fungovat jak má. chybu snímače vymazal a řekl že snímač bude dobrej, jenom přeruší chod tlaku do turba a napíše chybu. Víš je to těžký, ve škodovce mi nezjistili nic, jenom že snímač píše chybu, všechno ostatní zjistil borec co má servis a rekl ze s tím nemůže nic udělat, tak ja nevim za kým mám jít když ani ve škodovce nejsou schopní nic zjistit. pro info, byl sem u SAMOHÝLA ve zlíně.

Mas pridrenou regulaci !!!!! Jedina pomoc je vycisteni. Zustavaj ti viset lopatky a nechcou se vic naklopit.Potom to ukaze maximalni hodnotu co zvlada rj a padne do nouzaku aby se to turbo nerozletelo.Ve znackovem servise necekej ze ti budou cistit turbo.

  • Autor
Mas pridrenou regulaci !!!!! Jedina pomoc je vycisteni. Zustavaj ti viset lopatky a nechcou se vic naklopit.Potom to ukaze maximalni hodnotu co zvlada rj a padne do nouzaku aby se to turbo nerozletelo.Ve znackovem servise necekej ze ti budou cistit turbo.

Diky, zkusim to touhle cestou, slyšel jsem že se to dá poznat zahýbáním klapky nebo lopatky a jestliže jde nějak ztuha tak je přidřená regulace, je to pravda? A turbo se čisti asi v te lazni elektricke že jo, nebo můžu to udělat i jinak?A jinak co si mysliš o tom čipnuti? pry neni 81 dobry čipovat výš.

Diky, zkusim to touhle cestou, slyšel jsem že se to dá poznat zahýbáním klapky nebo lopatky a jestliže jde nějak ztuha tak je přidřená regulace, je to pravda? A turbo se čisti asi v te lazni elektricke že jo, nebo můžu to udělat i jinak?A jinak co si mysliš o tom čipnuti? pry neni 81 dobry čipovat výš.

Turbo radeji sver nekomu kdo to delal a kdo to umi, primo ultrazvukem se to cistit nemusi jde to i mechanickou cestou, kdyz se podivas do temat tak tady bylo posledne podekovani Indimu za cisteni turba, se za nim stav at ti to taky vycisti. Chip na 81kw??? Ten motor si o to zada, sam mam z tohohle motoru udelano 170 koni ale je v nem vice dilu vymeneno..

  • Autor
Turbo radeji sver nekomu kdo to delal a kdo to umi, primo ultrazvukem se to cistit nemusi jde to i mechanickou cestou, kdyz se podivas do temat tak tady bylo posledne podekovani Indimu za cisteni turba, se za nim stav at ti to taky vycisti. Chip na 81kw??? Ten motor si o to zada, sam mam z tohohle motoru udelano 170 koni ale je v nem vice dilu vymeneno..

Diky, zkusim Indyho,

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.