kvaki Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Tlacitko ECON odpoji klimakompresor, tedy chlazeni pod uroven vnejsi teploty. jo jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Já naopak Climatronica nevypínám vůbec - běží celý rok. Hodně lidí si myslí, že je pouze na snižování teploty v autě, to se ale plete. Hlavně jde o větrání a přívod čerstvého vzduchu do auta. Když je vypnutý a je plné auto lidí, tak se špatně dýchá (vydejchanej vzduch) a jsem potom docela unavenej. Fresh air je třeba pro pohodu a bdělost - teda alespoň na mě to tak působí. jo je to o tepelny pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám. Praktikuju to podobně. V kombinaci s audio systémem a patřičnou hudbou může být velmi zajímavá kombinace Ale že by to snižovalo spotřebu jsem si nevšim (climatronic na off). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Nevím jak climatronik, ale Climatik se dá jednoznačnĚ buď zapnout a nebo vypnout, žádné ECON a když je vyplej, tak je spotřeba cac. o 0,5l/100 menší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Climatronic má ECON a spotřeba vážně klesne, zkus to třeba jen na volnoběh - u mě je to z 1.2 na 0.9 - 0.8 litrů za hodinu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Climatronic má ECON a spotřeba vážně klesne, zkus to třeba jen na volnoběh - u mě je to z 1.2 na 0.9 - 0.8 litrů za hodinu... Já to schválně vyzkouším a pak povím co to dělá u mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám. tak když sednu do vyhřátýho auta, tak stejně nejdřív vyvětrám auto... než pustím klimu... a kolikrát jsem už dávno v cíli, než by bylo možné klimu pustit... jinak Climatic a Climatronic se opravdu nedá srovnávat... manuální klima je fajn, ale musíš jí prostě regulovat, u Climatronicu nastavíš teplotu a dál se o to nestaráš... jinak já sem v zimě jezdil na Econ... není potřeba mít zapnutý chladící systém, když je venku -5 st. a já chci 22 st. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 To nie je manualna,ale poloautomaticka a taktiez udrzuje teplotu,su tam aj stupne nastavenia,akurat nie je dvojzonova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Ano, climatic je poloautomatický systém, ale neudržuje teplotu podobně jako climatronic - climatronic automaticky reguluje teplotu a množství přiváděného vzduchu, u climaticu tohle všechno děláš manuálně a teplota kolem kolečka je orientační. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Není pravda. Climatik taky udržuje stejnou teplotu v interieru, jako climatronik, pouze není dualní a neumí automaticky směrovat přivod chladného vzduchu tak aby to bylo nejefektivnější... Pokud vlezu do svého auta, které stalo půl dne na slunku, tak tam je např. 35°C, pustím klimu a ta ze začátku pojede na plno a fouká co možná nejchladnější vzduch aby se teplota v interieru co nejrychlejsi snižila na nastavenou třeba cca. 22°C jakmile se teplota v interieru vyrovná, tak citelně jde poznat, že z výdechů už nefouká tak chladný vzduch a i spotřeba vozu se sníží, aniž bych pohnul s kolečkem nastavení teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Presne tak a má jednu nepísanú výhodu-nekazí sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Tak to se omlouvám za mystifikaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Presne tak a má jednu nepísanú výhodu-nekazí sa tuhle výhodu přebije automatika. o nic se nestaráš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Luke neprebije v podstate to raz nastavis a nestaras sa.Ide to ako automatika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 chceš mi říct, že jezdíš neustále s ventilátorem na poloze 4 (nebo kolik tam je to maximum) a ona si pak sama z ničeho nic ubere třeba na polohu 2 aniž bys sáhnul na ovladač? pochybuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) Nie,jazdím furt s ventilátorom v polohe 1 (neznášam,keď mi ide na 3,alebo 4) a zapínam ju jedine s tlačítkom. Klima si sama reguluje teplotu chladeného vzduchu(ako písal al Marios),ktorá s klesajúcou teplotou v interieri stúpa a ked dosiahne nastavenu teplotu,tak ju udržuje,takže je to príjemnejšie akoby ma mal ofukovať vzduch s ventilátorom "naplno" a hukotom ako pri zapnutom vysavači Editováno: 20. Duben 2008, autor: Scynet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 nj, jenomže to je přesně ono. nevim jak ty, ale já mám ofuky nastavené tak, aby žádnej z nich nefoukal přímo na mě a naplno se ventilátor rozběhne maximálně na 5minut a vychladí auto určitě rychlejc, než když běží jenom na minimální rychlost. holt pro někoho je "manuální" klima lepší než digitální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) Nehovorím,že je lepšia,ale nevídím v tom zásadný rozdiel,ale samozrejme tu možnosť max. ofuku tam máš taktiež Editováno: 5. Květen 2008, autor: Scynet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 jasně, ale je to právě o tom komfortu. u manuálu si to musíš kontrolovat sám...pravda je, že duál nijak moc nevyužívám. občas do toho mladá hrábne, ale nijak moc často Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) Kontrolovať nie,to si na poloautomate kontroluje termostat,akurát kto by chcel vyššie ot ventilatora,tak to robi manualne,čo dokonca považujem za výhodu,predsa ja viem aký prúd vzduchu mi vyhovuje a nie automat Dufam,že aj na climatroniku sa da nastaviť ventilator ručne na male ot aj ked je auto rozpálené,lebo ak nie tak to považujem za obrovskú nevýhodu,stále púštať vysávač. Ja prvotné teplo odvetram oknami,čo je rozhodne najúčinnejšie a potom klimou v polohe 1. Editováno: 20. Duben 2008, autor: Scynet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scynet Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Tu sa používa výraz manuál,ale pozor,manualna klíma je niečo iné ako je climatic.Manuálna klíma je napr. v O1,ale dvojková Octávka manuálnu klímu nepozná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 vždyt v prvním příspěvku jsem to dal do uvozovek to manuální a nejsem tatar, takže chápu, že teplotu si to počítá samo, celou dobu píšu jen o rychlosti ventilátoru a ano, i climatronic dovolí nastavit si ventilátor jak chceš, vyhodí to režim auto a můžeš si naštelovat co chceš. režim auto opravdu nepozná, jaká rychlost ventilátoru vyhovuje tobě, ale řeší situaci, jak nejrychlejc dostat teplotu interiéru na nastavenou. jinak okna samozřejmě používám taky, když je auto rozpálený. už jenom čekám, kdy se začne řešit, že je 1.9TDI je lepší než 5.0 V10 BMW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 dneska jsem jel z jihu, kde bylo docela teplo s klimačkou a nějak to po zimě málo chladí. Co s tím ? Doplnit chladivo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdemar Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 dneska jsem jel z jihu, kde bylo docela teplo s klimačkou a nějak to po zimě málo chladí. Co s tím ? Doplnit chladivo ? No každopádně by to chtělo kontrolu, kolik tam máš náplně. Na starým autě jsem to preventivně dělal každý 2 roky. Vždycky mi tam něco dofoukli a stálo to kolem 300 Kč. Každý 4 roky jsem potom měnil celou náplň plus vyčištění. Vyplatilo se to, nikdy jsem s klimou neměl nejmenší problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Taky bys mohl mít někde netěsnost...možná by se vyplatilo jet do škoda na jarní kontrolu za 299,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.