Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tlacitko ECON odpoji klimakompresor, tedy chlazeni pod uroven vnejsi teploty.

jo jo

Já naopak Climatronica nevypínám vůbec - běží celý rok. Hodně lidí si myslí, že je pouze na snižování teploty v autě, to se ale plete. Hlavně jde o větrání a přívod čerstvého vzduchu do auta. Když je vypnutý a je plné auto lidí, tak se špatně dýchá (vydejchanej vzduch) a jsem potom docela unavenej. Fresh air je třeba pro pohodu a bdělost - teda alespoň na mě to tak působí.

jo je to o tepelny pohode :palec2:

V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám.

Praktikuju to podobně.

V kombinaci s audio systémem a patřičnou hudbou může být velmi zajímavá kombinace :palec2::prc:

Ale že by to snižovalo spotřebu jsem si nevšim (climatronic na off).

Nevím jak climatronik, ale Climatik se dá jednoznačnĚ buď zapnout a nebo vypnout, žádné ECON a když je vyplej, tak je spotřeba cac. o 0,5l/100 menší

Climatronic má ECON a spotřeba vážně klesne, zkus to třeba jen na volnoběh - u mě je to z 1.2 na 0.9 - 0.8 litrů za hodinu...

Climatronic má ECON a spotřeba vážně klesne, zkus to třeba jen na volnoběh - u mě je to z 1.2 na 0.9 - 0.8 litrů za hodinu...

Já to schválně vyzkouším a pak povím co to dělá u mě.

V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám.

tak když sednu do vyhřátýho auta, tak stejně nejdřív vyvětrám auto... než pustím klimu... a kolikrát jsem už dávno v cíli, než by bylo možné klimu pustit... :)

jinak Climatic a Climatronic se opravdu nedá srovnávat... manuální klima je fajn, ale musíš jí prostě regulovat, u Climatronicu nastavíš teplotu a dál se o to nestaráš... ;) jinak já sem v zimě jezdil na Econ... není potřeba mít zapnutý chladící systém, když je venku -5 st. a já chci 22 st. :)

To nie je manualna,ale poloautomaticka a taktiez udrzuje teplotu,su tam aj stupne nastavenia,akurat nie je dvojzonova

Ano, climatic je poloautomatický systém, ale neudržuje teplotu podobně jako climatronic - climatronic automaticky reguluje teplotu a množství přiváděného vzduchu, u climaticu tohle všechno děláš manuálně a teplota kolem kolečka je orientační.

Není pravda. Climatik taky udržuje stejnou teplotu v interieru, jako climatronik, pouze není dualní a neumí automaticky směrovat přivod chladného vzduchu tak aby to bylo nejefektivnější... Pokud vlezu do svého auta, které stalo půl dne na slunku, tak tam je např. 35°C, pustím klimu a ta ze začátku pojede na plno a fouká co možná nejchladnější vzduch aby se teplota v interieru co nejrychlejsi snižila na nastavenou třeba cca. 22°C jakmile se teplota v interieru vyrovná, tak citelně jde poznat, že z výdechů už nefouká tak chladný vzduch a i spotřeba vozu se sníží, aniž bych pohnul s kolečkem nastavení teploty.

Presne tak a má jednu nepísanú výhodu-nekazí sa

Tak to se omlouvám za mystifikaci.

Presne tak a má jednu nepísanú výhodu-nekazí sa

tuhle výhodu přebije automatika. o nic se nestaráš

Luke neprebije v podstate to raz nastavis a nestaras sa.Ide to ako automatika.

chceš mi říct, že jezdíš neustále s ventilátorem na poloze 4 (nebo kolik tam je to maximum) a ona si pak sama z ničeho nic ubere třeba na polohu 2 aniž bys sáhnul na ovladač? pochybuju

Nie,jazdím furt s ventilátorom v polohe 1 (neznášam,keď mi ide na 3,alebo 4) a zapínam ju jedine s tlačítkom.

Klima si sama reguluje teplotu chladeného vzduchu(ako písal al Marios),ktorá s klesajúcou teplotou v interieri stúpa a ked dosiahne nastavenu teplotu,tak ju udržuje,takže je to príjemnejšie akoby ma mal ofukovať vzduch s ventilátorom "naplno" a hukotom ako pri zapnutom vysavači

Upraveno od Scynet

nj, jenomže to je přesně ono. nevim jak ty, ale já mám ofuky nastavené tak, aby žádnej z nich nefoukal přímo na mě a naplno se ventilátor rozběhne maximálně na 5minut a vychladí auto určitě rychlejc, než když běží jenom na minimální rychlost.

holt pro někoho je "manuální" klima lepší než digitální

Nehovorím,že je lepšia,ale nevídím v tom zásadný rozdiel,ale samozrejme tu možnosť max. ofuku tam máš taktiež

Upraveno od Scynet

jasně, ale je to právě o tom komfortu. u manuálu si to musíš kontrolovat sám...pravda je, že duál nijak moc nevyužívám. občas do toho mladá hrábne, ale nijak moc často

Kontrolovať nie,to si na poloautomate kontroluje termostat,akurát kto by chcel vyššie ot ventilatora,tak to robi manualne,čo dokonca považujem za výhodu,predsa ja viem aký prúd vzduchu mi vyhovuje a nie automat

Dufam,že aj na climatroniku sa da nastaviť ventilator ručne na male ot aj ked je auto rozpálené,lebo ak nie tak to považujem za obrovskú nevýhodu,stále púštať vysávač.

Ja prvotné teplo odvetram oknami,čo je rozhodne najúčinnejšie a potom klimou v polohe 1.

Upraveno od Scynet

Tu sa používa výraz manuál,ale pozor,manualna klíma je niečo iné ako je climatic.Manuálna klíma je napr. v O1,ale dvojková Octávka manuálnu klímu nepozná

vždyt v prvním příspěvku jsem to dal do uvozovek to manuální a nejsem tatar, takže chápu, že teplotu si to počítá samo, celou dobu píšu jen o rychlosti ventilátoru a ano, i climatronic dovolí nastavit si ventilátor jak chceš, vyhodí to režim auto a můžeš si naštelovat co chceš. režim auto opravdu nepozná, jaká rychlost ventilátoru vyhovuje tobě, ale řeší situaci, jak nejrychlejc dostat teplotu interiéru na nastavenou. jinak okna samozřejmě používám taky, když je auto rozpálený.

už jenom čekám, kdy se začne řešit, že je 1.9TDI je lepší než 5.0 V10 BMW

dneska jsem jel z jihu, kde bylo docela teplo s klimačkou a nějak to po zimě málo chladí. Co s tím ? Doplnit chladivo ?

dneska jsem jel z jihu, kde bylo docela teplo s klimačkou a nějak to po zimě málo chladí. Co s tím ? Doplnit chladivo ?

No každopádně by to chtělo kontrolu, kolik tam máš náplně. Na starým autě jsem to preventivně dělal každý 2 roky. Vždycky mi tam něco dofoukli a stálo to kolem 300 Kč. Každý 4 roky jsem potom měnil celou náplň plus vyčištění. Vyplatilo se to, nikdy jsem s klimou neměl nejmenší problémy.

Taky bys mohl mít někde netěsnost...možná by se vyplatilo jet do škoda na jarní kontrolu za 299,- :smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.