Duben 12, 200817 r Tlacitko ECON odpoji klimakompresor, tedy chlazeni pod uroven vnejsi teploty. jo jo
Duben 12, 200817 r Já naopak Climatronica nevypínám vůbec - běží celý rok. Hodně lidí si myslí, že je pouze na snižování teploty v autě, to se ale plete. Hlavně jde o větrání a přívod čerstvého vzduchu do auta. Když je vypnutý a je plné auto lidí, tak se špatně dýchá (vydejchanej vzduch) a jsem potom docela unavenej. Fresh air je třeba pro pohodu a bdělost - teda alespoň na mě to tak působí. jo je to o tepelny pohode
Duben 14, 200817 r V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám. Praktikuju to podobně. V kombinaci s audio systémem a patřičnou hudbou může být velmi zajímavá kombinace Ale že by to snižovalo spotřebu jsem si nevšim (climatronic na off).
Duben 14, 200817 r Nevím jak climatronik, ale Climatik se dá jednoznačnĚ buď zapnout a nebo vypnout, žádné ECON a když je vyplej, tak je spotřeba cac. o 0,5l/100 menší
Duben 14, 200817 r Climatronic má ECON a spotřeba vážně klesne, zkus to třeba jen na volnoběh - u mě je to z 1.2 na 0.9 - 0.8 litrů za hodinu...
Duben 16, 200817 r Climatronic má ECON a spotřeba vážně klesne, zkus to třeba jen na volnoběh - u mě je to z 1.2 na 0.9 - 0.8 litrů za hodinu... Já to schválně vyzkouším a pak povím co to dělá u mě.
Duben 16, 200817 r V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám. tak když sednu do vyhřátýho auta, tak stejně nejdřív vyvětrám auto... než pustím klimu... a kolikrát jsem už dávno v cíli, než by bylo možné klimu pustit... jinak Climatic a Climatronic se opravdu nedá srovnávat... manuální klima je fajn, ale musíš jí prostě regulovat, u Climatronicu nastavíš teplotu a dál se o to nestaráš... jinak já sem v zimě jezdil na Econ... není potřeba mít zapnutý chladící systém, když je venku -5 st. a já chci 22 st.
Duben 18, 200817 r To nie je manualna,ale poloautomaticka a taktiez udrzuje teplotu,su tam aj stupne nastavenia,akurat nie je dvojzonova
Duben 19, 200817 r Ano, climatic je poloautomatický systém, ale neudržuje teplotu podobně jako climatronic - climatronic automaticky reguluje teplotu a množství přiváděného vzduchu, u climaticu tohle všechno děláš manuálně a teplota kolem kolečka je orientační.
Duben 19, 200817 r Není pravda. Climatik taky udržuje stejnou teplotu v interieru, jako climatronik, pouze není dualní a neumí automaticky směrovat přivod chladného vzduchu tak aby to bylo nejefektivnější... Pokud vlezu do svého auta, které stalo půl dne na slunku, tak tam je např. 35°C, pustím klimu a ta ze začátku pojede na plno a fouká co možná nejchladnější vzduch aby se teplota v interieru co nejrychlejsi snižila na nastavenou třeba cca. 22°C jakmile se teplota v interieru vyrovná, tak citelně jde poznat, že z výdechů už nefouká tak chladný vzduch a i spotřeba vozu se sníží, aniž bych pohnul s kolečkem nastavení teploty.
Duben 19, 200817 r Presne tak a má jednu nepísanú výhodu-nekazí sa tuhle výhodu přebije automatika. o nic se nestaráš
Duben 19, 200817 r chceš mi říct, že jezdíš neustále s ventilátorem na poloze 4 (nebo kolik tam je to maximum) a ona si pak sama z ničeho nic ubere třeba na polohu 2 aniž bys sáhnul na ovladač? pochybuju
Duben 20, 200817 r Nie,jazdím furt s ventilátorom v polohe 1 (neznášam,keď mi ide na 3,alebo 4) a zapínam ju jedine s tlačítkom. Klima si sama reguluje teplotu chladeného vzduchu(ako písal al Marios),ktorá s klesajúcou teplotou v interieri stúpa a ked dosiahne nastavenu teplotu,tak ju udržuje,takže je to príjemnejšie akoby ma mal ofukovať vzduch s ventilátorom "naplno" a hukotom ako pri zapnutom vysavači Upraveno Duben 20, 200817 r od Scynet
Duben 20, 200817 r nj, jenomže to je přesně ono. nevim jak ty, ale já mám ofuky nastavené tak, aby žádnej z nich nefoukal přímo na mě a naplno se ventilátor rozběhne maximálně na 5minut a vychladí auto určitě rychlejc, než když běží jenom na minimální rychlost. holt pro někoho je "manuální" klima lepší než digitální
Duben 20, 200817 r Nehovorím,že je lepšia,ale nevídím v tom zásadný rozdiel,ale samozrejme tu možnosť max. ofuku tam máš taktiež Upraveno Květen 5, 200817 r od Scynet
Duben 20, 200817 r jasně, ale je to právě o tom komfortu. u manuálu si to musíš kontrolovat sám...pravda je, že duál nijak moc nevyužívám. občas do toho mladá hrábne, ale nijak moc často
Duben 20, 200817 r Kontrolovať nie,to si na poloautomate kontroluje termostat,akurát kto by chcel vyššie ot ventilatora,tak to robi manualne,čo dokonca považujem za výhodu,predsa ja viem aký prúd vzduchu mi vyhovuje a nie automat Dufam,že aj na climatroniku sa da nastaviť ventilator ručne na male ot aj ked je auto rozpálené,lebo ak nie tak to považujem za obrovskú nevýhodu,stále púštať vysávač. Ja prvotné teplo odvetram oknami,čo je rozhodne najúčinnejšie a potom klimou v polohe 1. Upraveno Duben 20, 200817 r od Scynet
Duben 20, 200817 r Tu sa používa výraz manuál,ale pozor,manualna klíma je niečo iné ako je climatic.Manuálna klíma je napr. v O1,ale dvojková Octávka manuálnu klímu nepozná
Duben 20, 200817 r vždyt v prvním příspěvku jsem to dal do uvozovek to manuální a nejsem tatar, takže chápu, že teplotu si to počítá samo, celou dobu píšu jen o rychlosti ventilátoru a ano, i climatronic dovolí nastavit si ventilátor jak chceš, vyhodí to režim auto a můžeš si naštelovat co chceš. režim auto opravdu nepozná, jaká rychlost ventilátoru vyhovuje tobě, ale řeší situaci, jak nejrychlejc dostat teplotu interiéru na nastavenou. jinak okna samozřejmě používám taky, když je auto rozpálený. už jenom čekám, kdy se začne řešit, že je 1.9TDI je lepší než 5.0 V10 BMW
Duben 20, 200817 r dneska jsem jel z jihu, kde bylo docela teplo s klimačkou a nějak to po zimě málo chladí. Co s tím ? Doplnit chladivo ?
Duben 20, 200817 r dneska jsem jel z jihu, kde bylo docela teplo s klimačkou a nějak to po zimě málo chladí. Co s tím ? Doplnit chladivo ? No každopádně by to chtělo kontrolu, kolik tam máš náplně. Na starým autě jsem to preventivně dělal každý 2 roky. Vždycky mi tam něco dofoukli a stálo to kolem 300 Kč. Každý 4 roky jsem potom měnil celou náplň plus vyčištění. Vyplatilo se to, nikdy jsem s klimou neměl nejmenší problémy.
Duben 20, 200817 r Taky bys mohl mít někde netěsnost...možná by se vyplatilo jet do škoda na jarní kontrolu za 299,-
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.