Přejít na obsah

Pouzivanie klimy


SUPKAR

Doporučené příspěvky

Pro oživení tohoto topicu. Chtěl bych se zeptat, jestli po nastavení teploty na Climaticu (jedno jestli 18°C,22°C nebo 26°C) a nezapnutí tlačítka AC, bude stejně udržovaná teplota v autě???

Samozřejmě pokud je venku 20°C tak při vypnuté klimatizaci asi v autě 16°C nebude to je mi jasné. ;) Ale pokud bude venku 15 a já budu mít nastaveno 22 tak čistě teoreticky by v autě mělo být 22°C. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no sláva... konečně někdo rozumnej...!!! :)

to Marios... ale já to beru, když ti stačí Climatic, no problemo amigo! :) mě jenom vadí, když mi tu slovenský bratr tvrdí, že v tom není rozdíl!!! a ty vlastně taky! :D vemte rozum do hrsti a uznejte, že v tom je rozdíl a VELKÝ, neřku-li ZÁSADNÍ! :kol-98:

Máš úplnú pravdu v OI som mal manuálnu klímu a stačilo sa ti trocha pozabudnúť a mal si na nose lad a momentálne mam OII s Climatronikom a je to fakt rozdiel.

Ja osobne si tiež myslím keby bol len zanedbateľný rozdiel medzi Climaticom a Climatronicom tak Škoda ani nevymýšľa a dáva všade Climatic !!!

To si myslím ja. Nazdárek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám skúsenosť s manual klímou v O1, aj klimatikom v O2, preto som si objednal auto s Climatronikom. Ako tu vravelo kopec ludí je v tom (podla mňa dosť veľký , čo sa týka pohodlia)rozdiel. Pokial klimatic vie sám regulovať teplotu prudenia vzduchu, može vám to byť jedno, keď vám v lete slnko svieti do kabíny, stále budete musieť manuálne teplotu znižovať. Nechcem nikoho odsudzovať kto ma Climatik, je to každého osobná volba a niekomu je jedno či tam bude mať riadenú klímu alebo len ventilátor, ale Climatronik je proste výbava naviac, a teda lepšie pohodlie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nevíte někdo, co by mohlo tak motat šišku mýmu climatronicu u Octy 2? Mám ho dvouokruhový a někdy (druhý den to zase funguje) na pravé půlce nechce topit. Ať s teplotou kroutím, jak chci, tak z toho jde stále jen studený vzduch. Výsledek je ten, že na mě - řidiče to příjemně hřeje a mamina mi mnrzne... Průšvih, jak vyšitej :-)

Editováno: , autor: Honza9999
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže můžu si odpovědět sám.

Pokud netopí jen pravá půlka, tak by to mělo být servo, které je u spolujezdce na levé straně vedle šuplíku. Když se ten šuplík sundá (stačí opatrně svěsit na dráty od airbagu-radši prázdný šuplík), tak na třech šroubkách je to servo, které hýbe páčkou a tedy klapkou, která míchá studený a teplý vzduch. Pokud se to táhlo vysmekne a odpojí od klapky, tak je klapka spadlá a zůstane přepnutá na studený vzduch. Pokud vše pracuje, jak má, tak podle natočení knoflíku pro nastavování teploty se klapka zvedá a pouští teplý vzduch. Problém může být i v servu, které se dá jednoduše rozdělat. Drží to jen na umělohmotných packách a stačí na to plochý šroubováček. Uvnitř je motorek a převod na šnek. U mě to stačilo vyčistit a promazat silikonovou vazelínou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...