Přejít na obsah

Pouzivanie klimy


SUPKAR

Doporučené příspěvky

Já naopak Climatronica nevypínám vůbec - běží celý rok. Hodně lidí si myslí, že je pouze na snižování teploty v autě, to se ale plete. Hlavně jde o větrání a přívod čerstvého vzduchu do auta. Když je vypnutý a je plné auto lidí, tak se špatně dýchá (vydejchanej vzduch) a jsem potom docela unavenej. Fresh air je třeba pro pohodu a bdělost - teda alespoň na mě to tak působí.

jo je to o tepelny pohode :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám.

Praktikuju to podobně.

V kombinaci s audio systémem a patřičnou hudbou může být velmi zajímavá kombinace :palec2::prc:

Ale že by to snižovalo spotřebu jsem si nevšim (climatronic na off).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V poslednej dobe v Bratislave v lete registrujem a to dokonca aj u aut ako je Cayene a podobných, namiesto zapnutej klímy otvorené okná.Ja osobne, pokiaľ nie je v aute pekos,klímu nepoužívam,ale radšej "rozumne" vetrám.

tak když sednu do vyhřátýho auta, tak stejně nejdřív vyvětrám auto... než pustím klimu... a kolikrát jsem už dávno v cíli, než by bylo možné klimu pustit... :)

jinak Climatic a Climatronic se opravdu nedá srovnávat... manuální klima je fajn, ale musíš jí prostě regulovat, u Climatronicu nastavíš teplotu a dál se o to nestaráš... ;) jinak já sem v zimě jezdil na Econ... není potřeba mít zapnutý chladící systém, když je venku -5 st. a já chci 22 st. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není pravda. Climatik taky udržuje stejnou teplotu v interieru, jako climatronik, pouze není dualní a neumí automaticky směrovat přivod chladného vzduchu tak aby to bylo nejefektivnější... Pokud vlezu do svého auta, které stalo půl dne na slunku, tak tam je např. 35°C, pustím klimu a ta ze začátku pojede na plno a fouká co možná nejchladnější vzduch aby se teplota v interieru co nejrychlejsi snižila na nastavenou třeba cca. 22°C jakmile se teplota v interieru vyrovná, tak citelně jde poznat, že z výdechů už nefouká tak chladný vzduch a i spotřeba vozu se sníží, aniž bych pohnul s kolečkem nastavení teploty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie,jazdím furt s ventilátorom v polohe 1 (neznášam,keď mi ide na 3,alebo 4) a zapínam ju jedine s tlačítkom.

Klima si sama reguluje teplotu chladeného vzduchu(ako písal al Marios),ktorá s klesajúcou teplotou v interieri stúpa a ked dosiahne nastavenu teplotu,tak ju udržuje,takže je to príjemnejšie akoby ma mal ofukovať vzduch s ventilátorom "naplno" a hukotom ako pri zapnutom vysavači

Editováno: , autor: Scynet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, jenomže to je přesně ono. nevim jak ty, ale já mám ofuky nastavené tak, aby žádnej z nich nefoukal přímo na mě a naplno se ventilátor rozběhne maximálně na 5minut a vychladí auto určitě rychlejc, než když běží jenom na minimální rychlost.

holt pro někoho je "manuální" klima lepší než digitální

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolovať nie,to si na poloautomate kontroluje termostat,akurát kto by chcel vyššie ot ventilatora,tak to robi manualne,čo dokonca považujem za výhodu,predsa ja viem aký prúd vzduchu mi vyhovuje a nie automat

Dufam,že aj na climatroniku sa da nastaviť ventilator ručne na male ot aj ked je auto rozpálené,lebo ak nie tak to považujem za obrovskú nevýhodu,stále púštať vysávač.

Ja prvotné teplo odvetram oknami,čo je rozhodne najúčinnejšie a potom klimou v polohe 1.

Editováno: , autor: Scynet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vždyt v prvním příspěvku jsem to dal do uvozovek to manuální a nejsem tatar, takže chápu, že teplotu si to počítá samo, celou dobu píšu jen o rychlosti ventilátoru a ano, i climatronic dovolí nastavit si ventilátor jak chceš, vyhodí to režim auto a můžeš si naštelovat co chceš. režim auto opravdu nepozná, jaká rychlost ventilátoru vyhovuje tobě, ale řeší situaci, jak nejrychlejc dostat teplotu interiéru na nastavenou. jinak okna samozřejmě používám taky, když je auto rozpálený.

už jenom čekám, kdy se začne řešit, že je 1.9TDI je lepší než 5.0 V10 BMW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem jel z jihu, kde bylo docela teplo s klimačkou a nějak to po zimě málo chladí. Co s tím ? Doplnit chladivo ?

No každopádně by to chtělo kontrolu, kolik tam máš náplně. Na starým autě jsem to preventivně dělal každý 2 roky. Vždycky mi tam něco dofoukli a stálo to kolem 300 Kč. Každý 4 roky jsem potom měnil celou náplň plus vyčištění. Vyplatilo se to, nikdy jsem s klimou neměl nejmenší problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...