Přejít na obsah

Pouzivanie klimy


SUPKAR

Doporučené příspěvky

Tím dušením jsem myslel, že funguje něco jako vnitřní cirkulace vzduchu resp. dovnitř prostě nejde vzduch - ale to je případ off klimy (i když to si dovolím tvrdit: Na displeji je sice off, ale v reálu mi lehce ofukují levý a pravý ofuk).

Pochopil jsem to podle "navíc máš vyplou klimu" = nefungující nic. Ale pochopil jsem to blbě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO ale i když dám OFF - na displeji OFF, stále z otvorů klimatizace vychází vzduch - aji mi voní vonavka co mám danou na mřízce průduchu..

Nevadí mi to a tak to neřeším :) jediný jak bych se zbavil foukání dovnitř i s off by yblo průduchy uzavřít otočením mřížky.

Takhle jsem myslel to s tím OFF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady je odpověď ze Škoda Auto, a.s.:

Vážený pane inženýre,

velmi nás těší Váš zájem o vozy značky Škoda.

Rozdíl mezi oběma systémy je zhruba tento:

Automatická klimatizace Climatic umožňuje automatické udržování nastavené teploty vzduchu v interiéru, přičemž intenzitu (rychlost ventilátoru) a směr proudění ovlivňuje posádka manuálně. Plně elektronicky řízená dvouzónová klimatizace Climatronic zajišťuje automatické udržování nastavené teploty včetně samočinné regulace intenzity a směru proudění vzduchu. Climatronic má také více teplotních čidel, takže je schopen velmi komfortně a samočinně řídit teplotní pohodu ve interiéru, zatímco u Climaticu je třeba některé funkce (rychlost a směr proudění vzduchu) ovládat ručně.

Velice ráda jsem Vám pomohla.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Dana Šafránková

info@skoda-info.cz

Škoda Info-Line: 800 600 000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,takze je to jak jsem psal,ja jsem totiz okopcil navod k obsl. OII,ktery jsem nasel na netu.Pani to napsala "zhruba".Climatik schladí a reguluje,krome krajnich poloh,ktere jsou max.chlazeni a max topeni a intenzita(vhaneny vzduch) se reguluje rucne.Takze zadna O1 a neudrzovana telp.v inter.Je to OII a ne nejaky ausus

beznzvuddddeb2.png

Editováno: , autor: ITT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mischicko, ITT: Kluci dikec, že jste se o to tak zajimali a dali sem oficiálni informace, já už neměl energii sem pořád psát dokola něco co bylo řečeno už x-krát.... Tak snad teď už i ti kteří nevěřili, že Climatic dokáže udržovat teplotu v interieru věří a ví... Láka mě to znova napsat jaký je teda ten zásadní rozdíl mezi těmi klimačkami, ale nebudu dráždit hada bosou nohou... zas by s toho byl flame o slovíčkaření...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automatická klimatizace Climatic umožňuje automatické udržování nastavené teploty vzduchu v interiéru, přičemž intenzitu (rychlost ventilátoru) a směr proudění ovlivňuje posádka manuálně. Plně elektronicky řízená dvouzónová klimatizace Climatronic zajišťuje automatické udržování nastavené teploty včetně samočinné regulace intenzity a směru proudění vzduchu. Climatronic má také více teplotních čidel, takže je schopen velmi komfortně a samočinně řídit teplotní pohodu ve interiéru, zatímco u Climaticu je třeba některé funkce (rychlost a směr proudění vzduchu) ovládat ručně.

no odpoved je to dobra, az by tomu clovek uveril aky je klimatik skvely ... moje osobne skusenosti su vsak ine (a mozno ma tu presvedcite, ze mam ist do servisu) ... ale teplotu vie udrzat len velmi priblizne, kolko stupnov ma rozkmit nemam este odmerane, ale najblizsie ked pojdem zase do prahy tak si zoberiem do auta teplomer a budem to sledovat ... pri jazde cez vysocinu sa jednoducho nevyhnem tomu, aby som stale upravoval teplotu ... raz mi je zima, potom zase teplo ... povedal by som, ze extra velky rozdiel oproti O1 to nie je ... a je uplne jedno ci je zapnuta klima ... neudrzi to teplotu ani ked je vonku -10C ani ked je vonku +25C ... mozno si vy nevsimate rozdiel +- 2C v teplote v interieri, mne to vsak vadi ...

uplne ine skusenosti mam s climatronikom z passatu (predpokladam, ze prakticky to iste je v O2) ... tento tronik mi plne teplotne vyhovuje, ked tam nastavim 21C, tak to drzi, nech sa deje vonku cokolvek, ci je zamracene, ci svieti slnko, ci je hmla, alebo dazd ... dodnes lutujem, ze som tych 20tisic za climatronik usetril a mam iba taky polovyrobok typu klimatik ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jako myslis,ze tam je spinaci rele,ktere na podnet termostatu sepne jak lednicka v rozmezi +-2 stupne :smich: :smich: :smich:

pepko a nevim o co ti jde,ale nedelej z nas voly,to jako k cemu litujes,ze jsi nepriplatil 20tis,kdyz ani vuz nevlastnis a do toho servisu muzes dat akorat to kolo s ledkama

auto sa zatial tunit nechystam, sef by mi to asi neschvalil ... ale raz ked budem mat vlastne, tak tam rozhodne ledky budu !!!

A pokud nekdo umi cist tak navod jasne rika ,ze obsluha nastavuje smer a intenzitu a ne ze "neustale nastavuje teplotu".

Ale ty vlastne vuz nemas akorat zbytecne z toho delas flame.

Takze pokud nekdo nema relevantni argument,tak myslim ze toto tema bylo objasneno az az

Editováno: , autor: ITT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,takze je to jak jsem psal,ja jsem totiz okopcil navod k obsl. OII,ktery jsem nasel na netu.Pani to napsala "zhruba".Climatik schladí a reguluje,krome krajnich poloh,ktere jsou max.chlazeni a max topeni a intenzita(vhaneny vzduch) se reguluje rucne.Takze zadna O1 a neudrzovana telp.v inter.Je to OII a ne nejaky ausus

ITT: flame tu robis hlavne ty ... ja ta neurazam, tak neurazaj ani ty ...

ta teta z marketingoveho oddelenia skody ti to napisala jasne, climatic "umoznuje" automaticke udrziavanie teploty, climatronic "zajistuje" automaticke udrziavanie teploty vratane vsetky nahlych zmien v interieri aj v exterieri, ktore klimatic nedokaze pokryt ... chybaju mu na to technicke prostriedky ... lenze ti ta teta nenapisala zasadnu vec a to v akom teplotnom rozsahu ti tu teplotu udrzi ... takto je to len obycajny nedoveryhodny reklamny a marketingovy text ... neviem ci mas obe dlhodobo odskusane, ja som par desiatok tisic km absolvoval s obomi typmi, vratane tretieho typy - mechanicka klima v O1 ... a podla mojho nazoru ma naozaj klimatik blizsie k O1 ako ku climatronicu ... ale to uz moze byt na diskusiu a subjektivny pocit kazdeho z nas ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako pro mě je nejzásadnější nevýhoda ta manuální regulace ventilátoru, to by mě fakt sralo

U climatronicu přece taky reguluješ manuálně "sílu" ventilátoru.. tím prostředním kolečkem, jak ti ukazuje čtverečky s intenzitou..

Nebo se mýlím? (pravda umí se to nastavit aji samo, ale můžeš tu intenzitu přece i ručně měnit - obdoba 0,1,2,3,4 u climaticu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam klimu vzdy na minimalne otáčky,vtedy to je príjemné,nakoľko mám alergiu na chlad a ked fúka na max. v tom momente prskám.Klima by mala byť hlavne bezprievanová,čo ziaľ Octavka nemá a preto ju používam minimálne a to by som ocenil určite viac.V znameho XY aute (nebudem robiť reklamu),som jednoducho registroval,že sa postupne ochladzuje interier,ale nebolo vôbec cítiť odkiaľ "ťahá",Ale to bola trochu vyššia trieda.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U climatronicu přece taky reguluješ manuálně "sílu" ventilátoru.. tím prostředním kolečkem, jak ti ukazuje čtverečky s intenzitou..

jasně, ale řekni mi jeden jedinej rozumnej důvod, proč bych to dělal, když se to děje automaticky?

jo a bezprůvanová klima? tak to zapomeňte na tuhle třídu aut...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě to ta ŠLUPKA Climatic prostě neumí regulovat teplotu. Máme jí ve služebním autě a neustále s tím kolem musím točit, chvilku zima, chvilku teplo. Nejvíce mě štve, když změním teplotu třeba z cca 25C na 20C a nic to neudělá. Musím to kormidlo vzít znova a dát ho do krajní (levé) polohy, počkat, až to začne foukat studeně a potom to znova dát na těch 20C. Potom to snad těch 20C fouká.

Vezmu teploměr a změřím to, jestli reguluje teplotu. Nevěřím tomu. Bude to foukat pořád stejně.

Climatronic bych si nechal namontovat i do Ambiente, zas tolik za ní nechtějí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak by som ju mal a neslapala by ako popisuje návod,namiesto pisania na forum by som napisal do Skody a určite by som ju reklamoval.

Ak by som ju nemal vo vybave,tak by som si ju uz nepriplacal,lebo nema tu hodnotu,ako pytaju priplatok.

Na VW Golf stoji z Climatic na climatronic 5900sk a na OII za nu pytaju priplatok 16000sk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...