Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Taky bys mohl mít někde netěsnost...možná by se vyplatilo jet do škoda na jarní kontrolu za 299,- :smich:

Aby mu řekli: "pane máte netěsnost na klimatizaci a byla by vhodná oprava, napřed ale zaplaťte 299,- Kč a potom vám za 1500,- spravíme tu klimu" lol

Jinak já si nechal před týdnem udělat komplet dezinfekci a výměnu chladícího media klimy a k tomu ještě výměnu brzdovky, chladící kapaliny, prachového a pylového filtru a vyšlo mě to na 2000,- Kč takže jsem byl celkem mile překvapen. Čekal jsem tak 3 a více...

Vloženo

asi jsem úplnej tatar... ale když se nad tím tak zamyslím... tak:

Climatronic - automaticky reguluje množstí a teplotu vháněného vzduchu tak, aby co nejefektivněji a nejrychleji docílil požadované teploty, která je nastavena na digitálním displeji... u climatronicu je též možnost manuálně nastavit množství vháněného vzduchu... v režimu AUTO se však řidič nestará o nic...

Climatic - automaticky reguluje teplotu vháněného vzduchu tak, aby co nejrychleji docílil požadované teploty, která je nastaven otočným ovladačem, dovoluji ci říct, že orientačně... a množství vháněného vzduchu musí regulovat obsluha...

no, zdá se to být celkem jasné... avšak, podle toho co tu někteří píšou, jsou vlasntně obě klimačky stejné... chtěl bych požádat majitele Climaticu, aby si vyzkoušeli Climatronic a pak sem napsali, jaký je v tom rozdíl... díky

Vloženo

vorlajz to napsal spravne, nicmene jak pise scynet, tak ZASADNI rozdil mezi Climaticem a climatronikem není. U Climaticu je tlacitko pro zapnuti/vypnuti klimy (on/off) u Climatroniku je AUTO a ECON. Climatronik umi navic oproti climaticu regulovat mnozstvi privadeneho vzduchu, nicmene teplotu si obe klimy reguluji stejne, pouze zase climatronik umi tu fičuru, ze v kazde pulce auta je trochu jina teplota (Dual clima) Zadni jiny rozdil v tom uz neni a tedka mi reknete ktery z tech rozdilu co jsem napsal je zasadni? Ja bych rekl ani jeden....

Vloženo

tak záasadní rozdíly jsou 2:

1) jednozónová a dvouzónová

2) plná automatika u Climatronicu

dál bych se o tom nebavil, když by mezi těm klimoškama nebyl rodíl, tak by se do Okty montovala jenom jedna a ne dvě...!!! nemyslíte? :blbec:

Vloženo
Musím se trochu zastat slovenského kolegy, je evidentně vidět, že každý člověk si pod slovem ZÁSADNÍ představí a hlavně CHCE trochu něco jiného než druhý...

ve své podstatě máš pravdu, ale na druhou stranu si přiznejme... Climatronic je prostě LEPŠÍ jak Climatic... :p

Vloženo
ve své podstatě máš pravdu, ale na druhou stranu si přiznejme... Climatronic je prostě LEPŠÍ jak Climatic... :p

Ale ano, ja nikdy netvrdil, že Climatic je lepší než Climatronik, tady šlo o slovo ZÁSADNÍ a jak Scynet tak já jsme samozřejmě mohli mít klidně Climatronik, ale prostě asi ani jeden znás v něm neviděl TEN JEDEN JEDINEJ ZÁSADNÍ důvod proč do něj investovat a radší každej peníze zainvestoval do auta jinak nebo ušetřil...

Vloženo

Zásadní rozdíl:

Climatronik: reguluje teplotu tzn. sám si přidá a sám si ubere

Climatic: neumí regulovat teplotu, drží jen tu, která je nastavena

Vloženo (editace)

Proč Climatronik a né Climatic.

Climatic:

Jak jsem psal výše Climatic neumí regulovat teplotu tzn. neumí reagovat na klimatické podmínky při jízdě. Řidič neustále šteluje teplotu, chvilku je zima, chvilku teplo. Mohu posoudit máme ji ve FII.

- zastaralý vzhled

Climatronik – plně automatická klimatizace. Sama vyhodnocuje teplotu v autě a automaticky jí reguluje. Řidič se o nic starat nemusí.

+ dvou zónová ,používám při delší cestě ,nastavím si menší teplotu, než má posádka.

+ lepší ovládáni oproti Climaticu

+ moderní vzhled oproti Climaticu

+ při prodeji se auto s Climatronikem prodává lépe

Editováno: , autor: Fan!s
Vloženo

no sláva... konečně někdo rozumnej...!!! :)

to Marios... ale já to beru, když ti stačí Climatic, no problemo amigo! :) mě jenom vadí, když mi tu slovenský bratr tvrdí, že v tom není rozdíl!!! a ty vlastně taky! :D vemte rozum do hrsti a uznejte, že v tom je rozdíl a VELKÝ, neřku-li ZÁSADNÍ! :kol-98:

Vloženo

No právě o to jde, že já neuznávám, že je v tom zasadní rozdíl... U mě slovo zásadní znamená, že to je opravdu "vo něčem úúplně jiném" a ne to, že je hezčí vzhled (IMHO to je absurdní) nebo hezčí vzhled - to se na mě nezlob, ale to není ZÁSADNÍ rozdíl

Nehledě na to, že Climatic si upravuje teplotu vzduchu, takže sám si ubere a nebo přidá teplotu... Nevímco máš ve Fábii, ale zjevně je Climatic v OII jinej než ve Fábce. Jak už bylo řečeno výše, tak jedinej rozdíly jsou, že Climatronik ma navíc dvouzónovku a upravuje si automatiš množství (rychlost) přiváděného vzduchu.

Vloženo (editace)
No právě o to jde, že já neuznávám, že je v tom zasadní rozdíl... U mě slovo zásadní znamená, že to je opravdu "vo něčem úúplně jiném" a ne to, že je hezčí vzhled (IMHO to je absurdní) nebo hezčí vzhled - to se na mě nezlob, ale to není ZÁSADNÍ rozdíl

Nehledě na to, že Climatic si upravuje teplotu vzduchu, takže sám si ubere a nebo přidá teplotu... Nevímco máš ve Fábii, ale zjevně je Climatic v OII jinej než ve Fábce. Jak už bylo řečeno výše, tak jedinej rozdíly jsou, že Climatronik ma navíc dvouzónovku a upravuje si automatiš množství (rychlost) přiváděného vzduchu.

Marios, přestaň hovořit hlouposti. Na co si myslíš, že tam máš ty tři kola. Jedno je na nastavování teploty ,DRUHÉ je na nastavení foukáni a třetí je na nastavení pozice. Vše se dělá manuálně a nic není automatické.

Climatic ve Fabii II:

"CLIMATIC" - klimatizace s automatickou regulací a kombifiltremKlimatizace Climatic zajistí příjemnou teplotu uvnitř Vašeho vozu i v letních měsících, umožňuje totiž nastavení teploty vháněného vzduchu a její samočinné udržování.

Climatic v Octavii II:

"CLIMATIC" - klimatizace s automatickou regulací a kombifiltrem

Za teplého počasí slouží k zajištění tepelné pohody uvnitř vozu klimatizace. Automatická klimatizace Climatic umožňuje nastavení teploty vháněného vzduchu a její samočinné udržování.

Marios, v čem je to jiné ve Fabii II, než v Octavii II?

Editováno: , autor: Fan!s
Vloženo (editace)

"CLIMATRONIC" - dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací a kombifiltrem a "JUMBO BOX"

Elektronicky řízená dvouzónová klimatizace zajišťuje optimální tepelnou pohodu ve voze s minimálními nároky na ovládání. Stačí pouze nastavit požadovanou teplotu. Systém poté již sám určuje potřebné parametry teploty, směru i množství vháněného vzduchu. Navíc je možno nastavit různé hodnoty pro levou a pravou polovinu interiéru (rozdíl teplot může být až 6C). Součástí klimatizace je také pachový filtr. Získáte také pohodlnou loketní opěru Jumbo box mezi předními sedadly s úložným prostorem pro nejrůznější maličkosti, které tak zůstanou po ruce.

"CLIMATIC" - klimatizace s automatickou regulací a kombifiltrem

Za teplého počasí slouží k zajištění tepelné pohody uvnitř vozu klimatizace. Automatická klimatizace Climatic umožňuje nastavení teploty vháněného vzduchu a její samočinné udržování.

samočinné udržování :doh To Marios: tzn. Nastavíš teplotu a Climatic jen udržuje nastavenou teplotu. Nic víc prostě ten ošklivej krám neumí !!!!!!!

post-1987-1208889626_thumb.jpg

post-1987-1208889634_thumb.jpg

Editováno: , autor: Fan!s
Vloženo

lidi, já si fakt nemůžu pomoc, ale já fakt vidím ZÁSADNÍ rozdíl v tom, že si sednu do auta a o nic se nestarám, MAXIMÁLNĚ jedním kolečkem nastavím teplotu... a na druhé straně že si sednu do auta a 3, slovy TŘEMI, otočnými "knoflíky" nastavuju klimatizaci a v průběhu jízdy jí musím kontrolovat, protože chvíli je mi zima a chvíli teplo!!!!! ufff...

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10... uff... už je mi líp!!!

:kol-98:

Vloženo
ve své podstatě máš pravdu, ale na druhou stranu si přiznejme... Climatronic je prostě LEPŠÍ jak Climatic... :p

je lepší ! pohodlnější ! Ale má žena to nechápe a pak mi v tom hrabe a nadává že je stejně na HO_NO

Vloženo

OMG, už nemám náladu nova dokolečka vysvětlovat něco co bylo už aspoň 5x tady řečeno, tak jen stručně. CLIMAATIC taky udržuje teplotu v INTERIERU a ne pouze vháněného vzduchu, ale umí jen v celé kabině udržet stejnou teplotu, ne pro každou stranu auta jinou jako to má C-tronik, takže za jízdy není vůbec potřeba na klimu, šahat. Když si nastavím na otočném kolečku 22°C tak taky v kabině bude 22°C a ne, že teplota vháněného vzduchu bude 22°C. Jamile se interier vychladí tak jde citelně poznat, že už nefouká tak studený vzduch jak na začátku kdy to foukalo co nejvíce chladnej aby se intoš rychle vychladil.

Samozřejmě je C-tronik lepší a nezlobil bych se kdybych ho měl a byl bych rád, ale prostě za 40 000,- Kč (rozdil verzí Amb. a Eleg.) mi to nestojí, respektive ten rozdil neni tak ZÁSADNÍ abych za něj dal 4é papíru.

Vloženo
respektive ten rozdil neni tak ZÁSADNÍ abych za něj dal 40 papíru.

:kol-98:

v podstatě nemáš pravdu... :D ten rozdíl je víc ZÁSADNÍ, než si myslíš... nehledě na to, že těch 40 k není jenom za klimu... bavíme-li se o rozdílu Ambiente x Elegance.. ale to už sem nepatří... :)

:smich: :smich: :smich:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...