Přejít na obsah

Prasklý blok motoru 1,4Mpi


vevodap

Doporučené příspěvky

Nejsem zrovna mechanik, to podotykam.

Kazdopadne motorjsem si nakonec rozdelal. Mrknul na to. Jakto bylo v realu? - Obcas mi zkricela a pak chvili blikala kontrolka mazani. Vzdy po zhruba 10 sekundach zhasla. Vetsinou se to stavalo pri rozjezdech, sem tam i pri delsi jizde. Pri jizde po dalnici pri otackach kolem 3 tis v motoru (kdyz byl pod zaberem) zacalo rychle tise klapat (jakoby zprava). Pri pusteni nohy z plynu se klapot ztracel. Po vyjezdu na horizont jsem vyradil, pustil nohu z plynu a motor "zdechnul". Vzhledm k tomu, ze se mi to jiz nekdy stalo (zdechnuti pri rychlym pusteni plyn. pedalu), klasicky jsem to znovu rozjel, potom pri zaberu zacalo klapat hlasiteji, trvalo to zhruba 15-20 sekund a motor si klapnul jednou jeste hlasiteji a zhasnul. vyslapl jsem spojku a nechal to vykvaltovany se spojkou dojet. Mrknul jsem pod kapotu, nic, vytahl jsem merku oleje a zakourilo se od ni. Motor nesel naskocit. Po delsi dobe (15 min?) a par konzultacich (byl jsem anie 1000 metru od sjezdu a dite v aute, jsem to normalne nastartoval a skoro krokem (do mirneho kopce) jsem se pokousel dojet z dalnice ke sjezdu. Trvalo to zhruba 200 m se stalym klapotem, pak se ozvala kovova rana z motoru a skoro me to zastavilo. Byl konec.

Ted samozrejme vim zesi za polovinu muzu sam. Mozna stacilo jenom dotahnout matici a bylo to OK.

Kazdopadne po celou dobu pred udalosti jsem kontroloval hladinu oleje, byla naprosto v poradku. Pote se jsem si odvezl poskozeny motor ze servisu jsem si ho doma rozebral. A samozrejme se potvrdilo to co mi v servisu rekli. Problem se stal na prvnim valci, povolila se mi jedna matka na ojnici, zacalo to tedy klepat a nakonec ta matka uletela uplne. Uvolnilase cast ojnice (ten kus co je sesroubovan na klikovce) na jedne strane a jak byl volny a vysunuty , chytnul se pri otaceni o zebro bloku motoru a pak jeste ten polouvolneny kus udelal diru do bloku. Klika na prvnim valci poskrabana, na druhem taktez (kluzny prilozky, loziska) speceny. Maticku jsem nasel ve vane, zbrousena zesikma asi o blok.

Mrknul jsem na olejovy cerpadlo, v poradku, sitko ciste. Vodni pumpa taktez OK. Jestli to nekde nemazalo? nevim z toho co jsem videl nemam tuseni jestli duvod bylo nemazani a nasledne uvolneni matky ojnice a nebo ty skrabance vznikly az na zaklade uvolnene matice............

Kazdopadne, jak vam zacne delat motor neplechu, anejste v tom zbehli, doporucuju nechat byt jak je a sup nekomu zkusenemu........

Kdyby nekdo chtel nejake soucastky z motoru tak na SZ.

Prihazuju foto diry:

post-2300-1207465666_thumb.jpg

Editováno: , autor: vevodap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...