warhead Vloženo 14. Duben 2008 Vloženo 14. Duben 2008 jojo ale znate to neni nad tah od spodu to je pak rozsah pro klidnou jizdu petka 60 - 220 kmh Citovat
dastax Vloženo 14. Duben 2008 Vloženo 14. Duben 2008 jojo ale znate to neni nad tah od spodu to je pak rozsah pro klidnou jizdu petka 60 - 220 kmh pro klidnou jízdu jedeš na 5tku od 60ti do 240ti taky s benzínem (teda aspoň s RS, co jsem zkoušel:-)) Citovat
Návštěvník Vloženo 14. Duben 2008 Vloženo 14. Duben 2008 pro klidnou jízdu jedeš na 5tku od 60ti do 240ti taky s benzínem (teda aspoň s RS, co jsem zkoušel:-)) i mene to jde to myslim jako vazne Citovat
JasteR Vloženo 14. Duben 2008 Vloženo 14. Duben 2008 bezte s tim cipem uz fakt nekam S nemeckym , nebo Cimbu Citovat
silarm Vloženo 14. Duben 2008 Vloženo 14. Duben 2008 jde videt ze tomu hodne rozumis nafte opravdu nerozumim jsem jeste mladej a blbej Citovat
MichalF Vloženo 14. Duben 2008 Vloženo 14. Duben 2008 nafte opravdu nerozumim jsem jeste mladej a blbej Mas rozum Citovat
dastax Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 tyvole, benzíňáci, ste úplně pitomý ne, to nevíte, že nafta nečoudí? to, co je tam vidět, to je silně ekologický vzduch ....... :-) Citovat
dastax Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 zase to odnese jaster nemá se tím chlubit na youtube Citovat
silarm Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu. cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim: 1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti) 2) nizsi inteligenci 3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...) ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha... Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku. Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu. Citovat
dastax Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 (editace) beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu.cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim: 1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti) 2) nizsi inteligenci 3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...) ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha... Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku. Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu. myslim (alespon vetsina lidi to tak bere), ze chip neni na to,aby si lidi dokazovali jaky maj sportovni auto, ale na to, aby jezdili svizneji. Pokud mi ale das par set tisic, ja klidne preziju Lancera EVO bez toho, anizbych ho musel chipovat :-) .... rekl bych, ze u skodovkaru je to dost o penezich, kde si chteji doprat neco, co v zakladu skodovka nema , za pomerne rozumny penize, pri zachovani komfortu a prakticnosti oktavky..... Editováno: 15. Duben 2008, autor: dastax Citovat
foxdivemaster Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu.cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim: 1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti) 2) nizsi inteligenci 3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...) ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha... Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku. Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu. to je zase blbost co mas HTP nebo SDI? Citovat
creck Vloženo 15. Duben 2008 Autor Vloženo 15. Duben 2008 tyvole, benzíňáci, ste úplně pitomý ne, to nevíte, že nafta nečoudí? to, co je tam vidět, to je silně ekologický vzduch ....... :-) WTS levne plynove masky to uz neni prdel , naftaci nas tu udusi Citovat
dastax Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 WTS levne plynove masky to uz neni prdel , naftaci nas tu udusi no mě spíš ještě zaráží, že se nestalo, že by hasiči jeli k požáru (že by byl za horizontem vidět hustej obrovskej černej kouř) a když by přijeli na místo, tak tam sraz TDičkařů lol Citovat
JasteR Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 (editace) nemá se tím chlubit na youtube Za prvy to daval Doli, ja mam lepsi ..jinak kdybys mel tvoje na brzde, tak ver ze bez zateze pri 7tis ot. taky uvidis trochu koure ... ...tohle opravdu nic neni .... ver ze to neni vic CO2 nez ma treba benzinove Porsche Cayenne takze FuckOFF !!!! Editováno: 15. Duben 2008, autor: JasteR Citovat
JasteR Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 (editace) beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu.cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim: 1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti) 2) nizsi inteligenci 3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...) ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha... Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku. Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu. ...upravu nad tuto mez svedci, ze o tom opravdu, ale opravdu nemas sajn ... ...to je zvlastni ja potkavam u nas spise zeslepene zastance srotu typu benzinovych CRX apd. , ktery maj oproti priznivcum TDi kolikrat v hlave vymleto, a komplexu az nad hlavu ... Editováno: 15. Duben 2008, autor: JasteR Citovat
creck Vloženo 15. Duben 2008 Autor Vloženo 15. Duben 2008 Za prvy to daval Doli, ja mam lepsi ..jinak kdybys mel tvoje na brzde, tak ver ze bez zateze pri 7tis ot. taky uvidis trochu koure ... ...tohle opravdu nic neni .... ver ze to neni vic CO2 nez ma treba benzinove Porsche Cayenne takze FuckOFF !!!! pokud me pamet o spalinach neklame , tak nejde ani tak o CO2 jako o pevne castice, siru a podobne sracky, kterych TDI proste vyprodukuje neurekom a Jaster tim videem si uz proste prvenstvi v soutezi o nejvetsiho smradocha forka neodpares Citovat
creck Vloženo 15. Duben 2008 Autor Vloženo 15. Duben 2008 cituju te: zatim dvakrat zavod s klukama co maji TDI , jeden ma tu silnejsi verzi 81kw a druhy golfa normal TDI 1.9, oba dva cetli muj napis co mam vzadu , jen pro zavodnikyuza zase...? asi prodam tdi a poridim si 1,6ku no ono uz nazev 1.9TDI ,,66Kw,, a 1.6 ,,75Kw,, asi o necem vypovida ne ? Citovat
Ott6 Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 Pro me je srovnani scela jasne diesel stoji o hezkych par tacu vic , coz nikdy proste neusetrim nizsi spotrebou , jen si srovnejte v konfiguratoru dva naprosto stejne vozy jeden benal druhej nafta , vysledna cena skoro o 100 000 vic (co stoji vic asi nemusim rikat)rozpocteno podrobneji : najedu zhruba 10 000 rocne uspora zhruba 2l na 100km - 60kc , 1000km - 600kc , 10 000 - 6000kc=rocni uspora 100 000 : 6000 = 16.6 roku a nafta se zacina vyplacet proste pokud nejezdim s liazkou nebo s bagrem , je pro me benal jasna volba, navic kdyz do toho frknes za dvacku LPG , jsi zas uplne nekde jinde (a nebe to doufam neni ) 100000Kč je dost nadsazené, ale jinak máš pravdu. Pro tebe se to nevyplatí. Ovšem já najedu cca 30tis. ročně a tady už je to docela jednoznačně ve prospěch nafty. Citovat
Ott6 Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 ja mam naftu za dvacku a naftaka sem si poridil hlavne kvuli kroutaku takze dam za 6 a jedu kdyz chcu predjet proste pridam plyn a jedu,o spotrebe bych nemluvil protoze kdyz chces jet sportovne tak treba 1,6jezdi nad 10 a 1,8turbo ani nemluve a ti co tvrdi ze jezdi za 6,9 to sou uplny brzdy provozu a meli by se zamyslet nad tim co pisou za kraviny takovou spotrebu maji tak na 200km streku s normalni predpisovou rychlosti Jen pro zajímavost: Co je to sportovní jízda? Nic jiného než jízda v intencích zákonných norem nemá na silnici co dělat. Zrovna dneska mě v obci v docela nepřehledných zatáčkách na plný čáře jako prase vzala oktávka, kterou honil další kretén v probe. Jen jsem se modlil, abych je za další zatáčkou neviděl rozmlácený o nějakýho jinýho nešťastníka ale maximálně samotné o sebe vzájemně. A věřte mi, že paragraf o poskytnutí první pomoci bych v takovém případě docela rád ignoroval, jako oni ignorovali všechno, co souvisí s bezpečností ostatních lidí na silnici. Citovat
Ott6 Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 ja mam naftu za dvacku a naftaka sem si poridil hlavne kvuli kroutaku takze dam za 6 a jedu kdyz chcu predjet proste pridam plyn a jedu,o spotrebe bych nemluvil protoze kdyz chces jet sportovne tak treba 1,6jezdi nad 10 a 1,8turbo ani nemluve a ti co tvrdi ze jezdi za 6,9 to sou uplny brzdy provozu a meli by se zamyslet nad tim co pisou za kraviny takovou spotrebu maji tak na 200km streku s normalni predpisovou rychlosti Jo a 4,5 jezdím při denním pojíždění na 10km vzdálenosti. Ovšem skutečně maximálně na hranici tolerance bengošů. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.