Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

30 30 30 ;)

31 ;)

jojo ale znate to neni nad tah od spodu to je pak rozsah :p pro klidnou jizdu petka 60 - 220 kmh lol

jojo ale znate to neni nad tah od spodu to je pak rozsah :p pro klidnou jizdu petka 60 - 220 kmh lol

pro klidnou jízdu jedeš na 5tku od 60ti do 240ti taky s benzínem (teda aspoň s RS, co jsem zkoušel:-))

pro klidnou jízdu jedeš na 5tku od 60ti do 240ti taky s benzínem (teda aspoň s RS, co jsem zkoušel:-))

i mene to jde to myslim jako vazne

bezte s tim cipem uz fakt nekam lol

bezte s tim cipem uz fakt nekam lol

S nemeckym , nebo Cimbu lol

S nemeckym , nebo Cimbu lol

s oběma fuck

jde videt ze tomu hodne rozumis :help:

nafte opravdu nerozumim :) jsem jeste mladej a blbej

nafte opravdu nerozumim :) jsem jeste mladej a blbej

Mas rozum ;)

Mas recht Michale :)

tyvole, benzíňáci, ste úplně pitomý ne, to nevíte, že nafta nečoudí? :D

to, co je tam vidět, to je silně ekologický vzduch .......

:-)

zase to odnese jaster lol

zase to odnese jaster lol

nemá se tím chlubit na youtube :p

beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu.

cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim:

1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti)

2) nizsi inteligenci

3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...)

ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha...

Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku.

Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu.

beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu.

cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim:

1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti)

2) nizsi inteligenci

3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...)

ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha...

Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku.

Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu.

myslim (alespon vetsina lidi to tak bere), ze chip neni na to,aby si lidi dokazovali jaky maj sportovni auto, ale na to, aby jezdili svizneji. Pokud mi ale das par set tisic, ja klidne preziju Lancera EVO bez toho, anizbych ho musel chipovat :-) .... rekl bych, ze u skodovkaru je to dost o penezich, kde si chteji doprat neco, co v zakladu skodovka nema , za pomerne rozumny penize, pri zachovani komfortu a prakticnosti oktavky.....

Upraveno od dastax

beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu.

cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim:

1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti)

2) nizsi inteligenci

3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...)

ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha...

Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku.

Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu.

to je zase blbost :palec2: co mas HTP nebo SDI? lol

  • Autor
tyvole, benzíňáci, ste úplně pitomý ne, to nevíte, že nafta nečoudí? :D

to, co je tam vidět, to je silně ekologický vzduch .......

:-)

WTS levne plynove masky lol

to uz neni prdel , naftaci nas tu udusi :help:

WTS levne plynove masky lol

to uz neni prdel , naftaci nas tu udusi :help:

no mě spíš ještě zaráží, že se nestalo, že by hasiči jeli k požáru (že by byl za horizontem vidět hustej obrovskej černej kouř) a když by přijeli na místo, tak tam sraz TDičkařů lol lol

nemá se tím chlubit na youtube :p

Za prvy to daval Doli, ja mam lepsi :p

..jinak kdybys mel tvoje na brzde, tak ver ze bez zateze pri 7tis ot. taky uvidis trochu koure ... lol ...tohle opravdu nic neni .... ver ze to neni vic CO2 nez ma treba benzinove Porsche Cayenne takze FuckOFF !!!! ;)

Upraveno od JasteR

beznej cip na TDi proc ne 81kW na 100kW a hura na dalnice klidne pres celou evropu.

cipovani nad tuto mez svedci o nasledujicim:

1) zaslepenem milovnikovi TDi (nejlepsi alternativa, sice nechapu TDi je dobrej delnik cipovanim kazim jeho prednosti)

2) nizsi inteligenci

3) nejaky komplexu (jede mi to lip nez RS, nez 3,0 TDi...)

ted muj ideal sportovnosti: vysokootackovy motor, nejlepe atmosfericke plneni, vykon linearne roste od 4 tis spicka v 6500tis, presne razeni, rizeni, podvozek, zadne previsy, idealne rozlozena vaha...

Kdo to chce napodobit nesmyslnym cipovanim a nevycislitelnym poctem zmen na motoru at uz 1.8T nebo 1.9 TDi nema v hlave neco v poradku.

Samozrejme Rally je jinej svet tam to chapu.

...upravu nad tuto mez svedci, ze o tom opravdu, ale opravdu nemas sajn lol ... fuck

...to je zvlastni ja potkavam u nas spise zeslepene zastance srotu typu benzinovych CRX apd. , ktery maj oproti priznivcum TDi kolikrat v hlave vymleto, a komplexu az nad hlavu ...

Upraveno od JasteR

  • Autor
Za prvy to daval Doli, ja mam lepsi :p

..jinak kdybys mel tvoje na brzde, tak ver ze bez zateze pri 7tis ot. taky uvidis trochu koure ... lol ...tohle opravdu nic neni .... ver ze to neni vic CO2 nez ma treba benzinove Porsche Cayenne takze FuckOFF !!!! ;)

pokud me pamet o spalinach neklame , tak nejde ani tak o CO2 jako o pevne castice, siru a podobne sracky, kterych TDI proste vyprodukuje neurekom lol

a Jaster tim videem si uz proste prvenstvi v soutezi o nejvetsiho smradocha forka neodpares :D:palec2:

  • Autor
cituju te: zatim dvakrat zavod s klukama co maji TDI , jeden ma tu silnejsi verzi 81kw a druhy golfa normal TDI 1.9, oba dva cetli muj napis co mam vzadu , jen pro zavodniky

uza zase...? asi prodam tdi a poridim si 1,6ku :help:

no ono uz nazev 1.9TDI ,,66Kw,, a 1.6 ,,75Kw,, asi o necem vypovida ne ?

Pro me je srovnani scela jasne :D diesel stoji o hezkych par tacu vic , coz nikdy proste neusetrim nizsi spotrebou , jen si srovnejte v konfiguratoru dva naprosto stejne vozy jeden benal druhej nafta , vysledna cena skoro o 100 000 vic (co stoji vic asi nemusim rikat)

rozpocteno podrobneji : najedu zhruba 10 000 rocne

uspora zhruba 2l na 100km - 60kc , 1000km - 600kc , 10 000 - 6000kc=rocni uspora

100 000 : 6000 = 16.6 roku a nafta se zacina vyplacet :D

proste pokud nejezdim s liazkou nebo s bagrem , je pro me benal jasna volba, navic kdyz do toho frknes za dvacku LPG , jsi zas uplne nekde jinde (a nebe to doufam neni :D )

100000Kč je dost nadsazené, ale jinak máš pravdu. Pro tebe se to nevyplatí. Ovšem já najedu cca 30tis. ročně a tady už je to docela jednoznačně ve prospěch nafty.

ja mam naftu za dvacku a naftaka sem si poridil hlavne kvuli kroutaku takze dam za 6 a jedu kdyz chcu predjet proste pridam plyn :palec2: a jedu,o spotrebe bych nemluvil protoze kdyz chces jet sportovne tak treba 1,6jezdi nad 10 a 1,8turbo ani nemluve a ti co tvrdi ze jezdi za 6,9 to sou uplny brzdy provozu a meli by se zamyslet nad tim co pisou za kraviny takovou spotrebu maji tak na 200km streku s normalni predpisovou rychlosti

Jen pro zajímavost: Co je to sportovní jízda? Nic jiného než jízda v intencích zákonných norem nemá na silnici co dělat. Zrovna dneska mě v obci v docela nepřehledných zatáčkách na plný čáře jako prase vzala oktávka, kterou honil další kretén v probe. Jen jsem se modlil, abych je za další zatáčkou neviděl rozmlácený o nějakýho jinýho nešťastníka ale maximálně samotné o sebe vzájemně. A věřte mi, že paragraf o poskytnutí první pomoci bych v takovém případě docela rád ignoroval, jako oni ignorovali všechno, co souvisí s bezpečností ostatních lidí na silnici.

ja mam naftu za dvacku a naftaka sem si poridil hlavne kvuli kroutaku takze dam za 6 a jedu kdyz chcu predjet proste pridam plyn :palec2: a jedu,o spotrebe bych nemluvil protoze kdyz chces jet sportovne tak treba 1,6jezdi nad 10 a 1,8turbo ani nemluve a ti co tvrdi ze jezdi za 6,9 to sou uplny brzdy provozu a meli by se zamyslet nad tim co pisou za kraviny takovou spotrebu maji tak na 200km streku s normalni predpisovou rychlosti

Jo a 4,5 jezdím při denním pojíždění na 10km vzdálenosti. Ovšem skutečně maximálně na hranici tolerance bengošů.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.