Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

nevim kde jsi vzal ze 1.6 jezdi za 10l , mam dlouhodobou 7,2 a to jezdi vetsinou moje zena ktera co si budem povidat , misto palub.pc pouziva hodiny (a velice si libuje ve vypraveni typu : ten blbec se mi prilepil na prdel, no ve 160 to vzdal), kratsi streky do 10km jezdim za 6,5 - 7 a delsi v pohode za 5,8 - 6,5, tolik ke spotrebe

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud me pamet o spalinach neklame , tak nejde ani tak o CO2 jako o pevne castice, siru a podobne sracky, kterych TDI proste vyprodukuje neurekom lol

a Jaster tim videem si uz proste prvenstvi v soutezi o nejvetsiho smradocha forka neodpares :D:palec2:

...to nehrozi lol .... a i kdyby, tak me ver ze me je to zcela sumak :p ;; ...jezne silene emise treba u tech benzinovych Porschaku jsou jasny ohledne maji obrovske problemy aby splinili eu5, .. jinak staci me tvoje nesmyslne prizpevky a netreba dal odpovidat... :prc: ...ostatne jako cela tahle diskuze je tak max pro pobaveni.. ;) ;; ...jinak k tve vymere, kdyz beru ze Tdi srovnatelny vykonem je o 50t drazssi pak pri rozdilu 3L (u me vic) i kdyz najedu pouze 2tis km mes. to dela 1800,-/mes rocene 21600,- ..za dva roky se zacne Tdi vyplacet... coz pri bezny lizacce 5let ti to da 50litru k dobru za to je pekna dovolena ....nehlede ze se me s Tdi jezdi mnohem lepe proste to jede samo a treba s 1,8T musim jit do otacek aby to jelo...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim kde jsi vzal ze 1.6 jezdi za 10l , mam dlouhodobou 7,2 a to jezdi vetsinou moje zena ktera co si budem povidat , misto palub.pc pouziva hodiny (a velice si libuje ve vypraveni typu : ten blbec se mi prilepil na prdel, no ve 160 to vzdal), kratsi streky do 10km jezdim za 6,5 - 7 a delsi v pohode za 5,8 - 6,5, tolik ke spotrebe

..a pak ses probudil .... kdyz uz rozhejkam strejdovu linou mrchu - 1,6 na 160 tak je tam hned za 10L+ ....s klimou jeste vice..jinak svyznou jizdou jedu za 8L ale to pri stejny rychl sem u TDi porad o 2,5L mene... proste benzinaci uz toho nechte s tema traparnama jedu s 1,8T za 6L a pritom mam prumernou rychl. 100kmh ...apd snad jen blazen by se dohadoval o spotrebe benzin vs nafta... na to ma benzin jiny prednosti, kdyby to mela byt spotreba tak s tim nikdo nebude jezdit...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...upravu nad tuto mez svedci, ze o tom opravdu, ale opravdu nemas sajn lol ... fuck

...to je zvlastni ja potkavam u nas spise zeslepene zastance srotu typu benzinovych CRX apd. , ktery maj oproti priznivcum TDi kolikrat v hlave vymleto, a komplexu az nad hlavu ...

Nevim do jake skupiny se radsis ty s 136 kW? To je narust nejakych 70% o proti serii...

To urcite bude krasnej projev motoru, prubeh, kour...

Kolikrat do tydne myjes zadek auta aby sla precist SPZ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..a pak ses probudil .... kdyz uz rozhejkam strejdovu linou mrchu - 1,6 na 160 tak je tam hned za 10L+ ....s klimou jeste vice..jinak svyznou jizdou jedu za 8L ale to pri stejny rychl sem u TDi porad o 2,5L mene... proste benzinaci uz toho nechte s tema traparnama jedu s 1,8T za 6L a pritom mam prumernou rychl. 100kmh ...apd snad jen blazen by se dohadoval o spotrebe benzin vs nafta... na to ma benzin jiny prednosti, kdyby to mela byt spotreba tak s tim nikdo nebude jezdit...

Naprosto přesně napsané.Mě se líbi jak majitele 1,6 pochvaluji spotřebu a přitom lžou sami sobě.Já jsem OI 1,6 75kW měl dva roky a tak naprosto přesně vím za kolik jezdí a je to jak píše Jaster mrcha líná.Ve městě se pod 8 litrů nikdy nedostaneš a jen dálky se daji udělat okolo 6,5-7 litrů pokud dotyčný majitel nebrzdí provoz a jede plynule.To je k té spotřebě.Pěkný den.R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto přesně napsané.Mě se líbi jak majitele 1,6 pochvaluji spotřebu a přitom lžou sami sobě.Já jsem OI 1,6 75kW měl dva roky a tak naprosto přesně vím za kolik jezdí a je to jak píše Jaster mrcha líná.Ve městě se pod 8 litrů nikdy nedostaneš a jen dálky se daji udělat okolo 6,5-7 litrů pokud dotyčný majitel nebrzdí provoz a jede plynule.To je k té spotřebě.Pěkný den.R.

no pises ze 1.6 zere na delsi trasu 6,5-7 (dejme tomu) pokud tedy Jaster pise ze mu to zere zhruba o tri litry min tzn. ze s tim TDI jezdi za 3,5 litru

hosi jeste chvilku a ja to fakt prodam, zacinam si myslet ze ty vase auta tu naftu i vyrabi :palec2: (mam dva kamose s TDI, ani jeden z nich se nemuze dostat pod pet litru, ten s tou 81kw pod sest, ale je mu to celkem sumafuk , protoze jezdi s bagrem)

a pak kdo se ma probudit lol

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim do jake skupiny se radsis ty s 136 kW? To je narust nejakych 70% o proti serii...

To urcite bude krasnej projev motoru, prubeh, kour...

Kolikrat do tydne myjes zadek auta aby sla precist SPZ?

Ale u turba to takhle nemuzes brat ;) to samy jde udelat i z 66 kW a tam je narust jeste vetsi a pokud to neni stara serie tak to prezije uplne stejne jako puvodni 81 kW ... prubeh je takovej jakej mu nastavis ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě drobná poznámka k opotřebení. Sice nejsem technik, ale předpokládám, že každý motor je stavěn na nějakou zátěž. Podle mne pokud, nafta dosahuje 70% maxima už polovině svých otáček a benzín tam tlačí jen 50% výkonu, tak je na tom ta nafta co se týče zátěže a opotřebení hůř ...

Plus by som dodal, ze v naftovom motore su trosku ine tlaky ako v benzinovom, pri opotrebeni nejde iba o otacky... V principe ale niesom na ziadnej strane a je mi fuk, kto na com jazdi ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale u turba to takhle nemuzes brat ;) to samy jde udelat i z 66 kW a tam je narust jeste vetsi a pokud to neni stara serie tak to prezije uplne stejne jako puvodni 81 kW ... prubeh je takovej jakej mu nastavis ;)

u 66 kW je to narust dokonce o 110 % ze od MR 2003 jsou stejny turba vim. ale na 136kW to puvodni turbo nenatlaci. turbo musi bejt vetsi jine vstriky, mozna i IC... A nerikej ze si s timhle nastavis linearni prubeh :) Ja bych s tim nechtel jezdit, myslim ze plynula rychla jizda s tim jet nejde. ale proti gustu zadnej...

kdo si chce masirovat krcni obratle at si je masiruje, me jen vadi ze musim dejchat saze kdyz se jedu projet na kole

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 66 kW je to narust dokonce o 110 % ze od MR 2003 jsou stejny turba vim. ale na 136kW to puvodni turbo nenatlaci. turbo musi bejt vetsi jine vstriky, mozna i IC... A nerikej ze si s timhle nastavis linearni prubeh :) Ja bych s tim nechtel jezdit, myslim ze plynula rychla jizda s tim jet nejde. ale proti gustu zadnej...

kdo si chce masirovat krcni obratle at si je masiruje, me jen vadi ze musim dejchat saze kdyz se jedu projet na kole

Já mám 1,9 66KW a čip na 85KW - stačí mi to a nic víc nechci.Je to značkovej čip a nehulí to a smrad z výfuku jde jako u PD.Nic víc nemám a ani po ničem jiném netoužím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, máme služební Fabii 1.9 TDI 74 kW, ani rok stará a jelikož jezdíme většinou po městě, dlouhodobá spotřeba je po 51 hodinách jízdy 7,3 litrů.

IMHO: Všechno je to v nohách, v motoru a taky o trase na kterých se pohybujete.

Jsou to sice jen data z palubáku, ale ty většinou měří míň než víc ;)

Tak a teď babi raďte ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...upravu nad tuto mez svedci, ze o tom opravdu, ale opravdu nemas sajn lol ... fuck

...to je zvlastni ja potkavam u nas spise zeslepene zastance srotu typu benzinovych CRX apd. , ktery maj oproti priznivcum TDi kolikrat v hlave vymleto, a komplexu az nad hlavu ...

Tak to pozor, do CRX mi nedelej, to sem mel a ta by Ti natrhla pozadi kdykoliv by si vzpomela. No teda ne jen tobe, ale vsem co si kdy pamatuju, ze sme byli v Mimoni. A to nemluvim o tom kdyz s tim pojedem nejakej slalom apod, to uz si vubec neskrtnes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zas tema, jejich tady plny forum. Uz bych to oznacil za SPAM. Je to vsude stejny...OI,OII,S,F,

Ja uz bych to neresil, kdo chce at si koupi motor treba na chcanky...

Jen bych to vzal trosku z nadhledem, minulosti kdy zacinaly naftove motory a jejich cena byla nekde kolem 16kc/1l si je lidi velmi rychle oblibily kvuli jejich nizke spotrebe (zaroven nizke cene nafty). Jejich vykonove parametry byly taky velmi uspokojive. Obzvlast na jejich dlouhou zivotnost, a nizke naklady udrzby (viz. treba Golf II,III...) Coz u atmosferickych benzinu se rict nedalo...Takze cesky sporivy narod si rychle zvyknul na motory TDI a to je videt uz od pocatku Octavii I, kde vesmes vedou motory TDI. Jenze ted se doba meni, cena ropy se zvysuje a prerusta cenu benzinu. Meni se technologie a konstrukteri zacinaji cim dal tim casteji konstruovat preplnovane benzinove motory. Nejvetsi automobilky vytvareji dokonce motory s dvema turby. Mercedes ve verzich AMG dokonce se tremi... ;) A tim zvysuji ucinnost benzinovych motoru a jejich hladky narust vykonu bez nutnosti vytaceni motoru do vysokych otacek. Jenze tyto motory se zatim objevuji jen u velmi drahych modelu BMW5,M E, apod. Az ted se zacinaji prosazovat i do mensich modelu jako je Octavia II, Golf V atd. Ale v hlave mnoha lidi porad lezi vzpominka na usporne a dobre motory TDI. Proto taky (v CR!) u OII je v 80% jasnou volbou motor 1,9 TDI. To same je u Audi nove A6 v 3/4 pripadu bude mit motor 3.0 TDI. BMW 5,7 zase vetsinou 3.0d, Mercedes 320CDI. Proste lidi jsou na tyhle motory hodne zvykli... :)

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zas tema, jejich tady plny forum. Uz bych to oznacil za SPAM. Je to vsude stejny...OI,OII,S,F,

Ja uz bych to neresil, kdo chce at si koupi motor treba na chcanky...

Jen bych to vzal trosku z nadhledem, minulosti kdy zacinaly naftove motory a jejich cena byla nekde kolem 16kc/1l si je lidi velmi rychle oblibily kvuli jejich nizke spotrebe (zaroven nizke cene nafty). Jejich vykonove parametry byly taky velmi uspokojive. Obzvlast na jejich dlouhou zivotnost, a nizke naklady udrzby (viz. treba Golf II,III...) Coz u atmosferickych benzinu se rict nedalo...Takze cesky sporivy narod si rychle zvyknul na motory TDI a to je videt uz od pocatku Octavii I, kde vesmes vedou motory TDI. Jenze ted se doba meni, cena ropy se zvysuje a prerusta cenu benzinu. Meni se technologie a konstrukteri zacinaji cim dal tim casteji konstruovat preplnovane benzinove motory. Nejvetsi automobilky vytvareji dokonce motory s dvema turby. Mercedes ve verzich AMG dokonce se tremi... ;) A tim zvysuji ucinnost benzinovych motoru a jejich hladky narust vykonu bez nutnosti vytaceni motoru do vysokych otacek. Jenze tyto motory se zatim objevuji jen u velmi drahych modelu BMW5,M E, apod. Az ted se zacinaji prosazovat i do mensich modelu jako je Octavia II, Golf V atd. Ale v hlave mnoha lidi porad lezi vzpominka na usporne a dobre motory TDI. Proto taky (v CR!) u OII je v 80% jasnou volbou motor 1,9 TDI. To same je u Audi nove A6 v 3/4 pripadu bude mit motor 3.0 TDI. BMW 5,7 zase vetsinou 3.0d, Mercedes 320CDI. Proste lidi jsou na tyhle motory hodne zvykli... :)

ty jsi asi hodně velkej odborník že ???

kolik jsi viděl seriových bmw s benzínovým turbomotorem ???

když už jsme u toho BMW tak jezdil jsi někdy s těmito auty a nebo máš zkušenosti ???

jezdil jsem s M5 (25l/100km) 545i (okolo 20l/100km ) 525i (lehce přes 15 l/100km) 530D 8-9 l/100km, 535D 8-9 l/100km

jestli jsi jezdil ty třeba s tou 3litrovou 525i za 8 litrů tak hned za tebou s jednou dojedu a předvedeš mi to

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty jsi asi hodně velkej odborník že ???

kolik jsi viděl seriových bmw s benzínovým turbomotorem ???

když už jsme u toho BMW tak jezdil jsi někdy s těmito auty a nebo máš zkušenosti ???

jezdil jsem s M5 (25l/100km) 545i (okolo 20l/100km ) 525i (lehce přes 15 l/100km) 530D 8-9 l/100km, 535D 8-9 l/100km

jestli jsi jezdil ty třeba s tou 3litrovou 525i za 8 litrů tak hned za tebou s jednou dojedu a předvedeš mi to

No a myslis, ze kdyz uz mas na M5, tak resis, ze to bere 25l/100km ? Jo mozna to resis a tolik tomu obcas neslapes na krk ;) a pak je ta spotreba taky nekde jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pises ze 1.6 zere na delsi trasu 6,5-7 (dejme tomu) pokud tedy Jaster pise ze mu to zere zhruba o tri litry min tzn. ze s tim TDI jezdi za 3,5 litru

hosi jeste chvilku a ja to fakt prodam, zacinam si myslet ze ty vase auta tu naftu i vyrabi :palec2: (mam dva kamose s TDI, ani jeden z nich se nemuze dostat pod pet litru, ten s tou 81kw pod sest, ale je mu to celkem sumafuk , protoze jezdi s bagrem)

a pak kdo se ma probudit lol

nauc se cist poradne :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a myslis, ze kdyz uz mas na M5, tak resis, ze to bere 25l/100km ? Jo mozna to resis a tolik tomu obcas neslapes na krk ;) a pak je ta spotreba taky nekde jinde.

nejde ani o to jestli řešíš spotřebu M5 (stejně pokud využíváš potenciál M5 tak projetej benzín není jediná investice do provozu)

jde o to že tu každej druhej tlačí nesmysli

když o něčem vím ho..o tak si aspon o tom něco přečtu at nejsu za vola

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nauc se cist poradne :p

ja cist umim a on to presne takhle pise, ja jen mluvim ze zkusenosti, kdyz jedu s kamosem co ma TDI ke me na chajdu a dojedem stejnou trasu a on ma spotrebu u TDI 5,2 a ja 5,9 tak v tom nevidim fakt zadny rozdil , muzete si tu rikat co chcete, on dal za stejne auto 280(ma o pul roku starsi) litru ja 215 , a kdyz kouka na to moje tak jeho slova po peti pivech jsou ze nemit levny prisun nafty jde do benalu

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim do jake skupiny se radsis ty s 136 kW? To je narust nejakych 70% o proti serii...

To urcite bude krasnej projev motoru, prubeh, kour...

Kolikrat do tydne myjes zadek auta aby sla precist SPZ?

..narust je to o vic jak 100% z 90HP :) pokud neberu ze 90/110HP je skoro shodny (jenze podstatna vetsina veci se menila ) ...ale to mas jedno 1,9TDi delalo VW na stejnym zakladu od 90-150HP (jdou stejnou cestou jako ja ) ;;

.... ja se neradim do zadne skupiny....mam rad auta a sem rad kdyz to jede na bezpecne predjizdeni kamionu apd ..komplexy si tim neresim...;;;;

... auto meju z duvodu ze je spinavy asi jednou za 3tejdny ...rozhodne ne ze bych mel ocazenej zadek, spz jde samodrejme precist pokud nejezdim blatem porad ..sel by udelat SW treba o 10HP min uplne bez koure, nebo bych mohl nechat falesnou koncovku a nechat vyfuk dolu jak v serii , ale proc .... jinak projev motoru je uplne stejny.... prubeh jak vidis i z grafu je lepsi nez v serii ( vetsinou seriovy SW neni zadna slava... treba u 1,9TDiPD OII ) ...

... prosimte uz nepis takovehle prispevky je evidentne videt, ze o upravach Tdi vis opravdu malo ... neberu ti ze ses rad ze mas octu v benalu ale tvoje prizpevky o spotrebe me vzdy opravdu dobre pobavi ...uz se prober benzin ma jiny prednosti ne spotrebu !!!

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to pozor, do CRX mi nedelej, to sem mel a ta by Ti natrhla pozadi kdykoliv by si vzpomela. No teda ne jen tobe, ale vsem co si kdy pamatuju, ze sme byli v Mimoni. A to nemluvim o tom kdyz s tim pojedem nejakej slalom apod, to uz si vubec neskrtnes.

..netvrdim, ze by to bylo spatny auto je lehoucky a agilni ..ale vetsinu majitelu u nas proste nemusim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...