creck Vloženo 15. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) nevim kde jsi vzal ze 1.6 jezdi za 10l , mam dlouhodobou 7,2 a to jezdi vetsinou moje zena ktera co si budem povidat , misto palub.pc pouziva hodiny (a velice si libuje ve vypraveni typu : ten blbec se mi prilepil na prdel, no ve 160 to vzdal), kratsi streky do 10km jezdim za 6,5 - 7 a delsi v pohode za 5,8 - 6,5, tolik ke spotrebe Editováno: 15. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) pokud me pamet o spalinach neklame , tak nejde ani tak o CO2 jako o pevne castice, siru a podobne sracky, kterych TDI proste vyprodukuje neurekom a Jaster tim videem si uz proste prvenstvi v soutezi o nejvetsiho smradocha forka neodpares ...to nehrozi .... a i kdyby, tak me ver ze me je to zcela sumak ;; ...jezne silene emise treba u tech benzinovych Porschaku jsou jasny ohledne maji obrovske problemy aby splinili eu5, .. jinak staci me tvoje nesmyslne prizpevky a netreba dal odpovidat... ...ostatne jako cela tahle diskuze je tak max pro pobaveni.. ;; ...jinak k tve vymere, kdyz beru ze Tdi srovnatelny vykonem je o 50t drazssi pak pri rozdilu 3L (u me vic) i kdyz najedu pouze 2tis km mes. to dela 1800,-/mes rocene 21600,- ..za dva roky se zacne Tdi vyplacet... coz pri bezny lizacce 5let ti to da 50litru k dobru za to je pekna dovolena ....nehlede ze se me s Tdi jezdi mnohem lepe proste to jede samo a treba s 1,8T musim jit do otacek aby to jelo... Editováno: 15. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) nevim kde jsi vzal ze 1.6 jezdi za 10l , mam dlouhodobou 7,2 a to jezdi vetsinou moje zena ktera co si budem povidat , misto palub.pc pouziva hodiny (a velice si libuje ve vypraveni typu : ten blbec se mi prilepil na prdel, no ve 160 to vzdal), kratsi streky do 10km jezdim za 6,5 - 7 a delsi v pohode za 5,8 - 6,5, tolik ke spotrebe ..a pak ses probudil .... kdyz uz rozhejkam strejdovu linou mrchu - 1,6 na 160 tak je tam hned za 10L+ ....s klimou jeste vice..jinak svyznou jizdou jedu za 8L ale to pri stejny rychl sem u TDi porad o 2,5L mene... proste benzinaci uz toho nechte s tema traparnama jedu s 1,8T za 6L a pritom mam prumernou rychl. 100kmh ...apd snad jen blazen by se dohadoval o spotrebe benzin vs nafta... na to ma benzin jiny prednosti, kdyby to mela byt spotreba tak s tim nikdo nebude jezdit... Editováno: 15. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 to je zase blbost co mas HTP nebo SDI? 1.8T AUM Powered by sportmotor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 ...upravu nad tuto mez svedci, ze o tom opravdu, ale opravdu nemas sajn ... ...to je zvlastni ja potkavam u nas spise zeslepene zastance srotu typu benzinovych CRX apd. , ktery maj oproti priznivcum TDi kolikrat v hlave vymleto, a komplexu az nad hlavu ... Nevim do jake skupiny se radsis ty s 136 kW? To je narust nejakych 70% o proti serii... To urcite bude krasnej projev motoru, prubeh, kour... Kolikrat do tydne myjes zadek auta aby sla precist SPZ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 ..a pak ses probudil .... kdyz uz rozhejkam strejdovu linou mrchu - 1,6 na 160 tak je tam hned za 10L+ ....s klimou jeste vice..jinak svyznou jizdou jedu za 8L ale to pri stejny rychl sem u TDi porad o 2,5L mene... proste benzinaci uz toho nechte s tema traparnama jedu s 1,8T za 6L a pritom mam prumernou rychl. 100kmh ...apd snad jen blazen by se dohadoval o spotrebe benzin vs nafta... na to ma benzin jiny prednosti, kdyby to mela byt spotreba tak s tim nikdo nebude jezdit... Naprosto přesně napsané.Mě se líbi jak majitele 1,6 pochvaluji spotřebu a přitom lžou sami sobě.Já jsem OI 1,6 75kW měl dva roky a tak naprosto přesně vím za kolik jezdí a je to jak píše Jaster mrcha líná.Ve městě se pod 8 litrů nikdy nedostaneš a jen dálky se daji udělat okolo 6,5-7 litrů pokud dotyčný majitel nebrzdí provoz a jede plynule.To je k té spotřebě.Pěkný den.R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 (editace) Naprosto přesně napsané.Mě se líbi jak majitele 1,6 pochvaluji spotřebu a přitom lžou sami sobě.Já jsem OI 1,6 75kW měl dva roky a tak naprosto přesně vím za kolik jezdí a je to jak píše Jaster mrcha líná.Ve městě se pod 8 litrů nikdy nedostaneš a jen dálky se daji udělat okolo 6,5-7 litrů pokud dotyčný majitel nebrzdí provoz a jede plynule.To je k té spotřebě.Pěkný den.R. no pises ze 1.6 zere na delsi trasu 6,5-7 (dejme tomu) pokud tedy Jaster pise ze mu to zere zhruba o tri litry min tzn. ze s tim TDI jezdi za 3,5 litru hosi jeste chvilku a ja to fakt prodam, zacinam si myslet ze ty vase auta tu naftu i vyrabi (mam dva kamose s TDI, ani jeden z nich se nemuze dostat pod pet litru, ten s tou 81kw pod sest, ale je mu to celkem sumafuk , protoze jezdi s bagrem) a pak kdo se ma probudit Editováno: 16. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Nevim do jake skupiny se radsis ty s 136 kW? To je narust nejakych 70% o proti serii... To urcite bude krasnej projev motoru, prubeh, kour... Kolikrat do tydne myjes zadek auta aby sla precist SPZ? Ale u turba to takhle nemuzes brat to samy jde udelat i z 66 kW a tam je narust jeste vetsi a pokud to neni stara serie tak to prezije uplne stejne jako puvodni 81 kW ... prubeh je takovej jakej mu nastavis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Ještě drobná poznámka k opotřebení. Sice nejsem technik, ale předpokládám, že každý motor je stavěn na nějakou zátěž. Podle mne pokud, nafta dosahuje 70% maxima už polovině svých otáček a benzín tam tlačí jen 50% výkonu, tak je na tom ta nafta co se týče zátěže a opotřebení hůř ... Plus by som dodal, ze v naftovom motore su trosku ine tlaky ako v benzinovom, pri opotrebeni nejde iba o otacky... V principe ale niesom na ziadnej strane a je mi fuk, kto na com jazdi ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Plus by som dodal, ze v naftovom motore su trosku ine tlaky ako v benzinovom, pri opotrebeni nejde iba o otacky... V principe ale niesom na ziadnej strane a je mi fuk, kto na com jazdi ;-) no me v principu taky, ale neni mi jedno co dycham Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Ale u turba to takhle nemuzes brat to samy jde udelat i z 66 kW a tam je narust jeste vetsi a pokud to neni stara serie tak to prezije uplne stejne jako puvodni 81 kW ... prubeh je takovej jakej mu nastavis u 66 kW je to narust dokonce o 110 % ze od MR 2003 jsou stejny turba vim. ale na 136kW to puvodni turbo nenatlaci. turbo musi bejt vetsi jine vstriky, mozna i IC... A nerikej ze si s timhle nastavis linearni prubeh Ja bych s tim nechtel jezdit, myslim ze plynula rychla jizda s tim jet nejde. ale proti gustu zadnej... kdo si chce masirovat krcni obratle at si je masiruje, me jen vadi ze musim dejchat saze kdyz se jedu projet na kole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 u 66 kW je to narust dokonce o 110 % ze od MR 2003 jsou stejny turba vim. ale na 136kW to puvodni turbo nenatlaci. turbo musi bejt vetsi jine vstriky, mozna i IC... A nerikej ze si s timhle nastavis linearni prubeh Ja bych s tim nechtel jezdit, myslim ze plynula rychla jizda s tim jet nejde. ale proti gustu zadnej... kdo si chce masirovat krcni obratle at si je masiruje, me jen vadi ze musim dejchat saze kdyz se jedu projet na kole Já mám 1,9 66KW a čip na 85KW - stačí mi to a nic víc nechci.Je to značkovej čip a nehulí to a smrad z výfuku jde jako u PD.Nic víc nemám a ani po ničem jiném netoužím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Chlapci, máme služební Fabii 1.9 TDI 74 kW, ani rok stará a jelikož jezdíme většinou po městě, dlouhodobá spotřeba je po 51 hodinách jízdy 7,3 litrů. IMHO: Všechno je to v nohách, v motoru a taky o trase na kterých se pohybujete. Jsou to sice jen data z palubáku, ale ty většinou měří míň než víc Tak a teď babi raďte ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 ...upravu nad tuto mez svedci, ze o tom opravdu, ale opravdu nemas sajn ... ...to je zvlastni ja potkavam u nas spise zeslepene zastance srotu typu benzinovych CRX apd. , ktery maj oproti priznivcum TDi kolikrat v hlave vymleto, a komplexu az nad hlavu ... Tak to pozor, do CRX mi nedelej, to sem mel a ta by Ti natrhla pozadi kdykoliv by si vzpomela. No teda ne jen tobe, ale vsem co si kdy pamatuju, ze sme byli v Mimoni. A to nemluvim o tom kdyz s tim pojedem nejakej slalom apod, to uz si vubec neskrtnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 a treba s 1,8T musim jit do otacek aby to jelo... Ja bych poupravil, ze s 1,8T muzes na rozdil od nafty jit do otacek, ale nemusis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 (editace) To je zas tema, jejich tady plny forum. Uz bych to oznacil za SPAM. Je to vsude stejny...OI,OII,S,F, Ja uz bych to neresil, kdo chce at si koupi motor treba na chcanky... Jen bych to vzal trosku z nadhledem, minulosti kdy zacinaly naftove motory a jejich cena byla nekde kolem 16kc/1l si je lidi velmi rychle oblibily kvuli jejich nizke spotrebe (zaroven nizke cene nafty). Jejich vykonove parametry byly taky velmi uspokojive. Obzvlast na jejich dlouhou zivotnost, a nizke naklady udrzby (viz. treba Golf II,III...) Coz u atmosferickych benzinu se rict nedalo...Takze cesky sporivy narod si rychle zvyknul na motory TDI a to je videt uz od pocatku Octavii I, kde vesmes vedou motory TDI. Jenze ted se doba meni, cena ropy se zvysuje a prerusta cenu benzinu. Meni se technologie a konstrukteri zacinaji cim dal tim casteji konstruovat preplnovane benzinove motory. Nejvetsi automobilky vytvareji dokonce motory s dvema turby. Mercedes ve verzich AMG dokonce se tremi... A tim zvysuji ucinnost benzinovych motoru a jejich hladky narust vykonu bez nutnosti vytaceni motoru do vysokych otacek. Jenze tyto motory se zatim objevuji jen u velmi drahych modelu BMW5,M E, apod. Az ted se zacinaji prosazovat i do mensich modelu jako je Octavia II, Golf V atd. Ale v hlave mnoha lidi porad lezi vzpominka na usporne a dobre motory TDI. Proto taky (v CR!) u OII je v 80% jasnou volbou motor 1,9 TDI. To same je u Audi nove A6 v 3/4 pripadu bude mit motor 3.0 TDI. BMW 5,7 zase vetsinou 3.0d, Mercedes 320CDI. Proste lidi jsou na tyhle motory hodne zvykli... Editováno: 16. Duben 2008, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 (editace) To je zas tema, jejich tady plny forum. Uz bych to oznacil za SPAM. Je to vsude stejny...OI,OII,S,F,Ja uz bych to neresil, kdo chce at si koupi motor treba na chcanky... Jen bych to vzal trosku z nadhledem, minulosti kdy zacinaly naftove motory a jejich cena byla nekde kolem 16kc/1l si je lidi velmi rychle oblibily kvuli jejich nizke spotrebe (zaroven nizke cene nafty). Jejich vykonove parametry byly taky velmi uspokojive. Obzvlast na jejich dlouhou zivotnost, a nizke naklady udrzby (viz. treba Golf II,III...) Coz u atmosferickych benzinu se rict nedalo...Takze cesky sporivy narod si rychle zvyknul na motory TDI a to je videt uz od pocatku Octavii I, kde vesmes vedou motory TDI. Jenze ted se doba meni, cena ropy se zvysuje a prerusta cenu benzinu. Meni se technologie a konstrukteri zacinaji cim dal tim casteji konstruovat preplnovane benzinove motory. Nejvetsi automobilky vytvareji dokonce motory s dvema turby. Mercedes ve verzich AMG dokonce se tremi... A tim zvysuji ucinnost benzinovych motoru a jejich hladky narust vykonu bez nutnosti vytaceni motoru do vysokych otacek. Jenze tyto motory se zatim objevuji jen u velmi drahych modelu BMW5,M E, apod. Az ted se zacinaji prosazovat i do mensich modelu jako je Octavia II, Golf V atd. Ale v hlave mnoha lidi porad lezi vzpominka na usporne a dobre motory TDI. Proto taky (v CR!) u OII je v 80% jasnou volbou motor 1,9 TDI. To same je u Audi nove A6 v 3/4 pripadu bude mit motor 3.0 TDI. BMW 5,7 zase vetsinou 3.0d, Mercedes 320CDI. Proste lidi jsou na tyhle motory hodne zvykli... ty jsi asi hodně velkej odborník že ??? kolik jsi viděl seriových bmw s benzínovým turbomotorem ??? když už jsme u toho BMW tak jezdil jsi někdy s těmito auty a nebo máš zkušenosti ??? jezdil jsem s M5 (25l/100km) 545i (okolo 20l/100km ) 525i (lehce přes 15 l/100km) 530D 8-9 l/100km, 535D 8-9 l/100km jestli jsi jezdil ty třeba s tou 3litrovou 525i za 8 litrů tak hned za tebou s jednou dojedu a předvedeš mi to Editováno: 16. Duben 2008, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 ty jsi asi hodně velkej odborník že ???kolik jsi viděl seriových bmw s benzínovým turbomotorem ??? když už jsme u toho BMW tak jezdil jsi někdy s těmito auty a nebo máš zkušenosti ??? jezdil jsem s M5 (25l/100km) 545i (okolo 20l/100km ) 525i (lehce přes 15 l/100km) 530D 8-9 l/100km, 535D 8-9 l/100km jestli jsi jezdil ty třeba s tou 3litrovou 525i za 8 litrů tak hned za tebou s jednou dojedu a předvedeš mi to No a myslis, ze kdyz uz mas na M5, tak resis, ze to bere 25l/100km ? Jo mozna to resis a tolik tomu obcas neslapes na krk a pak je ta spotreba taky nekde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 no pises ze 1.6 zere na delsi trasu 6,5-7 (dejme tomu) pokud tedy Jaster pise ze mu to zere zhruba o tri litry min tzn. ze s tim TDI jezdi za 3,5 litru hosi jeste chvilku a ja to fakt prodam, zacinam si myslet ze ty vase auta tu naftu i vyrabi (mam dva kamose s TDI, ani jeden z nich se nemuze dostat pod pet litru, ten s tou 81kw pod sest, ale je mu to celkem sumafuk , protoze jezdi s bagrem) a pak kdo se ma probudit nauc se cist poradne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 No a myslis, ze kdyz uz mas na M5, tak resis, ze to bere 25l/100km ? Jo mozna to resis a tolik tomu obcas neslapes na krk a pak je ta spotreba taky nekde jinde. nejde ani o to jestli řešíš spotřebu M5 (stejně pokud využíváš potenciál M5 tak projetej benzín není jediná investice do provozu) jde o to že tu každej druhej tlačí nesmysli když o něčem vím ho..o tak si aspon o tom něco přečtu at nejsu za vola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 (editace) nauc se cist poradne ja cist umim a on to presne takhle pise, ja jen mluvim ze zkusenosti, kdyz jedu s kamosem co ma TDI ke me na chajdu a dojedem stejnou trasu a on ma spotrebu u TDI 5,2 a ja 5,9 tak v tom nevidim fakt zadny rozdil , muzete si tu rikat co chcete, on dal za stejne auto 280(ma o pul roku starsi) litru ja 215 , a kdyz kouka na to moje tak jeho slova po peti pivech jsou ze nemit levny prisun nafty jde do benalu Editováno: 16. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 (editace) Nevim do jake skupiny se radsis ty s 136 kW? To je narust nejakych 70% o proti serii... To urcite bude krasnej projev motoru, prubeh, kour... Kolikrat do tydne myjes zadek auta aby sla precist SPZ? ..narust je to o vic jak 100% z 90HP pokud neberu ze 90/110HP je skoro shodny (jenze podstatna vetsina veci se menila ) ...ale to mas jedno 1,9TDi delalo VW na stejnym zakladu od 90-150HP (jdou stejnou cestou jako ja ) ;; .... ja se neradim do zadne skupiny....mam rad auta a sem rad kdyz to jede na bezpecne predjizdeni kamionu apd ..komplexy si tim neresim...;;;; ... auto meju z duvodu ze je spinavy asi jednou za 3tejdny ...rozhodne ne ze bych mel ocazenej zadek, spz jde samodrejme precist pokud nejezdim blatem porad ..sel by udelat SW treba o 10HP min uplne bez koure, nebo bych mohl nechat falesnou koncovku a nechat vyfuk dolu jak v serii , ale proc .... jinak projev motoru je uplne stejny.... prubeh jak vidis i z grafu je lepsi nez v serii ( vetsinou seriovy SW neni zadna slava... treba u 1,9TDiPD OII ) ... ... prosimte uz nepis takovehle prispevky je evidentne videt, ze o upravach Tdi vis opravdu malo ... neberu ti ze ses rad ze mas octu v benalu ale tvoje prizpevky o spotrebe me vzdy opravdu dobre pobavi ...uz se prober benzin ma jiny prednosti ne spotrebu !!! Editováno: 17. Duben 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 Tak to pozor, do CRX mi nedelej, to sem mel a ta by Ti natrhla pozadi kdykoliv by si vzpomela. No teda ne jen tobe, ale vsem co si kdy pamatuju, ze sme byli v Mimoni. A to nemluvim o tom kdyz s tim pojedem nejakej slalom apod, to uz si vubec neskrtnes. ..netvrdim, ze by to bylo spatny auto je lehoucky a agilni ..ale vetsinu majitelu u nas proste nemusim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 to je zajmavy že se s 81 kw nemůže dostat pod 6, já mám 81 kw a ještě čiplu na 100kw a když jedu normální jízdou tak je to za 5,2, tak kde to bereš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 po městě s tím můžeš mět klidně 9, tak jak s benzinem klidně 12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.