TomasB Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 dobře vám tak, že jste šli do rozežraného benzínu, já s AGR nemám problém NORMÁLNÍ jízdou jezdit do 4,5. Ekonomy run mám 2,8/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Pomooooc... Tomas se tak strasne rad cte, omluvte ho s tou spotrebou, ono to da praci vsugerovat si to az k uvereni!!! :D Ja mam u benzinu economy run 12,8/100, coz taky jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 mam pocit ze max. v tomto pripade radi ctete vy ty svoje tlachy, proste v tomto ma tomas pravdu(ostatni prispevky nekomentuju ). vcera jsem jel brno pardubky zpatky pres zdar nad saz a jel jsem za 4,9l, prum rychl. 69. pohodicka jizda. kecio o 30 nebo 40 jsou out.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 (editace) rtg61 : myslim, ze tlachas tu tak ty. Neni to tak davno co sem tu nabizel, ze s nekym pojedem normalni jizdu a chci videt jak tam bude spotreba do 4,5ti litru. S tim ze kdo nebude mit pravdu plati benzin + naftu pro obe auta a k tomu peknej obidek. Vis kolik Vas utlachanejch co jezdi za 4,5l/100km se prihlasilo ? Jo ja myslim, ze to vis presne. Takze az najdes odvahu, tak rekni pojedes za mnou a ja se tesim na obed !!! Editováno: 20. Červen 2008, autor: MichalF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 to michalF: nerikam ze tam budu mit 4,5l. To akorat myslim davon napsal, ze tato spotreba je pri 40km/h. O tom pisu ze je tlach a nesmysl. I kdyz vim ze to napsal v nadsazce. Ja mam prumernou spotrebu 5,5l asi za poslednich 8000km. A nejezdim "slusne" Mam porovanni s O2, s kterou jezdim taky denne. To je FSI2.0. Jezdim stejne s obema autama a z FSI za 9,0l . Jen fakt nemuzu pochopit ty tlachy o 4,5l pri 40kmh z kopce. Furd dokola jak mali deti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Tak ze to neni 40kmh to souhlas. Jezdim ted firemni 1,9Tdi 66kw a mam tam tusim 5,9, ale je tam hodne dalnice. Kazdopadne se zas zopaknu pokud clovek najezdi hodne je tdi jasnou volbou, ale rikat, ze to jezdi u nekterych pomalu za nic je hodne prehnany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 MichalF: naprosto souhlasim. proste pri 30000kma vic bych benal nevzal. prehani oba tabory, to je jasny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 MichalF: Co to tady zkoušíš chlape. Všichni víme. že jsi prodal auto benzína, aby sis mohl vychutnávat jízdu ve služební TDi za 4,5l/100Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 20. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 tohle jsou fakt pohadky Bozeny Nemcove kamosi co maji TDI maji dlouhodobou kolem sesti litru, ja mam u 1.6 - 7,1l , kdyz vidim kolik je stoji kraviny jako rozvody , zhavici svicky ,pojistka tak si benzina nemuzu vynachvalit , uz jen to kdyz vedle sebe nastartujem , to si pak rikam ze usetrit pajdu na 100km je fakt dobry kauf (nehlede k tomu ze oba dali za auto v horsim stavu o zhruba 40 000 vic) a taky fakt ze az me sejci nastvou , muzu kdykoliv prejit na rusky plyn je proste k nezaplaceni kdo chce kam pomozme mu tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 MichalF: Co to tady zkoušíš chlape. Všichni víme. že jsi prodal auto benzína, aby sis mohl vychutnávat jízdu ve služební TDi za 4,5l/100Km Asi Te zklamu Me je uplne jedno jestli to jede za 4,5l nebo za 15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 MichalF Z toho se už nevymluvíš. Už tu budeš na vždy ten kdo prodal rsbenzín, aby si mohl vozit prdel v TDi . A takhle dopadnete všici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 To tezko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 crack: zase tvoji kamosi? nemuzes jednou mluvit za sebe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Nafta, je tak skvělé palivo že jeho cena neustále roste. Černé zlato . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 zabiaku , neprud, nebo zase crack napise, ze ho naftaky dusí ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 (editace) Kdo nejezdí na naftu jezdí proti nám rtg61: To je taky jeho jediněj argument proti naftě Pro trošku kouře se svět nezboří Editováno: 20. Červen 2008, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Ja bych rekl ze jedinej argument pro naftu je ze je uspornejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 taky není TDI jako TDI. Třeba s OII jsem se pod 5l nedostal. Je teda pravda, že jsem s OII TDI najel jen pár stovek km, ale nikdy pod 5. A ty OI TDI s naklápěním lopatek si taky tuším vemou o něco víc. Ale je mi to srdečně u prdele co si kdo o tom myslí, vím za co jezdím a jsem spokojen. Kdysi jsem tvrdil, že naftu nikdy. Jednou jsem zkusil a už snad benzín nechci ani do služebního. A když srovnám třeba 2,0 benzín, kde jsem byl furt nasuchu, protože to žralo průměrně k 10 litrům, tak není o čem. A že to bralo oleje pomalu jak benzínu a sralo se na tom furt něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 A co tohle? Konzistence názoru během téměř dvou měsíců doznala za své... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 A když srovnám třeba 2,0 benzín, kde jsem byl furt nasuchu, protože to žralo průměrně k 10 litrům, tak není o čem. A že to bralo oleje pomalu jak benzínu a sralo se na tom furt něco. Jeste si nam nerekl co to bylo za auto ! Opel Astra r.v. 88 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Ja bych rekl ze jedinej argument pro naftu je ze je uspornejsi to ne, o krouťáku nafty si benzín může nechat jen zdát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 A co tohle? Konzistence názoru během téměř dvou měsíců doznala za své... a kde vidíš rozpor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 to ne, o krouťáku nafty si benzín může nechat jen zdát. Ach jo ... zopakni si trochu fyziku, aby si zjistil, ze kroutak bez vykonu Ti je uplne na hovno ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Jeste si nam nerekl co to bylo za auto ! Opel Astra r.v. 88 ? samozřejmě Octavia z roku 2000 či 2001, teď už nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 (editace) Mala ukazka jak je ten kroutak neskutecne uzasnej a jak atmosferickej motor s mensim zdvihovym objemem je neskutecne horsi nez preplnovane TDi s mnohem vetsim krouticim momentem : http://automix.centrum.cz/prakticke/clanek.phtml?id=5512 Editováno: 20. Červen 2008, autor: MichalF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.