viewer Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 To uz tak byva sikovni kluci maji tdi není to spíš tak že kdo má tdi je prostě šikovnej, a kdo nemá je jen chytrej.. Hoši čau, jdu domu, nehodlám dneska dělat přesčas... Creku založil si fakt super téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 promin viewere mozna jsem na tebe sel moc hrr to vis my kluci od TDI mame rychlost proste v krvi jj, nejsem prostě tak bystrej jako ty a všechno mi dýl trvá, tak se nezlob na ubohého benzínistu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 uz se tesim az prijde creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Creck na hrad ! ! ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 25. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 (editace) - raketa s úžasným výkonem- spotřeba 4,5 - 6 - Audi 3,0 tdi má co dělat aby tomu stačila -vydrží bez problémů 1 000 000 km jen bych k tomu dodal ze umet jeste TDI varit a mit nekde na kapote vlhky otvor , je to podle me i idealni zivotni partner s tou vydrzi 1 000 000 km mam jednu uzasnou historku z bazaru, prodejce mi rika : na moji namitku ze to TDI ma najete 210 000 km, pane TDI to je drzak, to vas prezije , jsem jen nevericne kroutic hlavou odchazel z bazaru s pocitem ze do toho snad montuji i jiny podvozek, rizeni, napravy atd..... Editováno: 25. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Stejnak melete hovna. I Porsche pochopila co je budoucnost. http://www.novinky.cz/clanek/143387-porsch...et-diesely.html Pochopila v čem je síla. Vítej Porsche s tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Zabiak : jezis ... uz vidim jak s tim 3.0TDi budou valcovat ty benziny ... opet je to to same co tu pisu celou dobu a to ze jedina vyhoda dieselu je spotreba, jinak by po nem nestek ani pes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 zabiáku máš pravdu : Motor, který dostane Cayenne, pochází původně z Audi Q7. Jde o přeplňovaný šestiválec 3,0 TDI s výkonem 240 koní a 550 Nm točivého momentu. Sakra neni to ten motor se kterým si vy 1,9tkový tédéíčkáři běžně vytíráte vejfuk a v lepším případě má co dělat aby vám stačil ? V porshe asi udělali chybu a použili nesprávnej motor, měli dát načipovanou 81-tku, to by byl teprve hukot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 viewer : Mas bod panacku !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 25. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 stejne ,ale ted beze srandy , trosku nechapu vyrobce automobilu a jejich strategii pri vyzkumu motoru, je plno clanku jak chteji vytvorit cisty diesel pro Kalifornii a Japonsko, snad kazdemu je jasne ze diesel cmoudi ze se proste hur spaluje a vznika pri jeho spaleni daleko vice skodlivin nez pri spalovani benzinu, tak vzivote nepochopim proc se nevrhne vyzkum na maloobjemove turbo benzinove motory, kdyby udelali motor s vydrzi dejme tomu 10 let , s obsahem 1.0 s perfektnim vyvojem a samozrejme nejakym dvojitym turbem nebo podobnym udelatkem, jsme okamzite na vykonu a spotrebe dejme tomu dvoulitroveho diesla s minimalnim podilem emisi, nechapu proc vyvijet diesel ktery nijak neresi nedostatek ropy ve svete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Crecku bez si radsi koupit treba subarko Boxerek v dieslu to je teprve paradicka ne jako ty sustitka ohledne toho 3.0TDi je treba si uvedomit co je cayenne za hovado oproti okte ze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 No on ani maloobjemovej benzin neresi problem s nedostatkem ropy Budoucnost bude v elektromotorech bych tipl pripadne nejake hybridy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 25. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 tjn, prave proto nechapu ten vyvoj, ropa jde proste do sra.... tak proc vyvijet neco co za par let bude k nicemu, proc treba skoro zadna automobilka nenabizi auto ciste jen na plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 (editace) Elektromobili možná. Ale já bych byl spíše pro bioethalon. I když by to zase zdražilo potraviny. Jinak TDI vylučuje méně emisí. A ropa nejde do sraček. Ropa zdražuje kůli spekulantům a né kůli tomu že by docházela Ten byethanol je obnovitelný. Motory můžou zůstat stejné jen malé úpravy. Nechápu že se to více nerozšiřuje. Editováno: 25. Červen 2008, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 25. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 zabiak chce vyvolat nove flame na tema co vylucuje min emisi proc asi Americke staty teda diesly zakazaly a v Japonsku se nesmi pouzivat taky a proc jsou u nas jine normy emisi pro benziny a pro diesly, tohle uz vazne ale zavani fanatismem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 benzin benzin bnzin benzin diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Z hlediska emisí CO2 je ekologičtější nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 25. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 (editace) CO2 nejsou skodlive karciogenni plyny, CO2 je prospesne kvuli nemu je nam dneska tepleji skoda ze nejsou dva zabijaci jednoho by jsme dali do garaze s benzinovym a druheho s dieslovym motorem a osolili naplno Editováno: 25. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Nahodou TDI je tak realne ze jsem ho ve scifi jeste nevidel To vis sila nafty nani zadna fikce Sila ceny nafty abych to poupravil! promin viewere mozna jsem na tebe sel moc hrr to vis my kluci od TDI mame rychlost proste v krvi Zde bych si dovolil rici, ze vazne jen v te krvi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 tak tohle je jedno z nejdebilnejsich temat tady na foru...ostatne si staci precist co tady ze vsech leze za naprosty nesmysly...neuveritelny!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 Ploooc ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 No právě podle mě je CO2 horší. Ničí celou planetu a hlavně přírodu. Co2 je větší problém. Než nějaké rakovinotvorné látky - lidí je na světě stejnak jak sraček Jiné tabulky pro TDi a pro benzinu jsou převážně proto, že ve většině sledovaných=(důležitých) látek má TDi menší emise a to má ještě TDi větší účinost. Pouze u tuhých částic TDi zaostává. Když se podíváš kolik milionů tun za rok vyprodukuje popílku taková tepelná elektrárna je těch pár našich sazí k smíchu. Diesel má větší účinnost Proto je to lepší motor Tak proč plítvat drahocenou energií a jezdit v benzínech Kdybys mě postavil do těch dvou garáží chcípnul bych dříve u benzína protože CO2 by mě zadusilo dříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 (editace) tak tohle je jedno z nejdebilnejsich temat tady na foru...ostatne si staci precist co tady ze vsech leze za naprosty nesmysly...neuveritelny!!!!!!!!!!! A vo tom je přece Flame benzin benzin bnzin benzin diesel Vy šmějdi Kdo to byl . Přiznejte se. Co to bylo za hnusnou máničku Editováno: 26. Červen 2008, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 26. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 (editace) Nutil nekdo Bauraka zapojovat se do diskuse Traktor VS Sekacka ? ale prd zabijaku, v Japonsku diesly zakazaly nebot uz nemohli ve mestech dychat, emise tam byly na neunosne mezi, diesl proste vypousti vice emisi, proto i dvoji metr pro normy EU, a s tema tovarnama, no kdyz nam tu vypousti bordel tovarny, proc k tomu nepridat jeste svoji trosku do mlyna ze ? i kdyz si myslim ze zrovna ceska republika na tom neni jeste (krom Prahy) az tak spatne Editováno: 26. Červen 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 (editace) creck: Přesně my se tady snažíme vyřešit světovou ropnou krizi. A on nám do toho bude kecat A kakat nám do naší intelektuální a oborné diskuze Editováno: 26. Červen 2008, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.