Návštěvník Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Bezne se omezovac skutecne pouziva jako ochrana proti pretoceni motoru, takze hlida otacky, ale.....treba u Toyoty ( konkretne Celica ) se sleduje i snimac rychlosti a ECU normalne nedovoli rychlost vyssi, nez 200.Nerikam, ze u Okty je to implementovano take. Jinak spise bych se zamyslel nad grafem vykonu a kroutaku.....neni nahodou ve 190 tak akorat vrchol ? ( podle otacek ). Pak uz jednoduse nema silu na to, aby sel dal.... Jinak je to divne...mam 1.6/55kw ( mechanicky plyn ) a po rovine 190-200 po premlouvani, z kopce i lehce pres... Jo nejakou upravu RJ ma urcite, ale hlavne teda elektronicky rizena skrtici klapka a ele. ovladani chlazeni - termostat odpadl. Tim se ziskala ta 1kW - zadny chip, zadna zmena, jen tim ze vice ohriva vodu pri zatezi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 11. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 Minulý víkend jsem jel z Vyškova a znova jsem to musel vyzkoušet a teď dala 215. Je to nejaký divný, ale je pravda že pak už stačí trochu protivítr a jede to úplně jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalino Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Testoval jsem v týdnu maximálku a do 180 mi ručička pěkně leze, mezi 180-190 se to mírně zpomalí a na 190 se to zastaví jako by jí někdo držel nerozjede se víc ani z kopce. Čím to může být????? co od toho ocakavas je to 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cupijbc Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 (editace) měl sem taky 1,6 sr 74kw a jela slusně, podle budiku i přes 200, ale realita bude někde jinde Editováno: 15. Červen 2008, autor: cupijbc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 22. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2008 Já měl ten samej problém u TDI 81 kw.Jela 190 a víc ani ťuk,nemám žádnej čip. Asi tam bude nějakej omezovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 A k čemu slouží ten čudlík co je pod plynovým pedálem ? Nedá se tam nějak regulovat maximální otáčky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 pockej - myslis ten doraz ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Jasně,ten doraz.Co tak ho trošku poštelovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 nema na to vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 hele pokud chces muzes ho klidne odsroubovat - navrchu ma profil klice, takze klido pido muzes, ale (mozna) cekej u faceliftu ze si poskodis napr. potenciometr na pedalu a pokud to bude u predfaceliftu tak muzes strhnout ci ulomit na skrtici klapce packu. Tohle vechno chrani prave ten doraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Copak je řešením ? Jak překonat ten omezovač ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Obmedzenie padne, ked zvysis vykon. Ono to uz vlastne nevladze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.