Přejít na obsah

Omezení rychlosti


prtko5

Doporučené příspěvky

Návštěvník
Bezne se omezovac skutecne pouziva jako ochrana proti pretoceni motoru, takze hlida otacky, ale.....treba u Toyoty ( konkretne Celica ) se sleduje i snimac rychlosti a ECU normalne nedovoli rychlost vyssi, nez 200.

Nerikam, ze u Okty je to implementovano take.

Jinak spise bych se zamyslel nad grafem vykonu a kroutaku.....neni nahodou ve 190 tak akorat vrchol ? ( podle otacek ).

Pak uz jednoduse nema silu na to, aby sel dal....

Jinak je to divne...mam 1.6/55kw ( mechanicky plyn ) a po rovine 190-200 po premlouvani, z kopce i lehce pres...

Jo nejakou upravu RJ ma urcite, ale hlavne teda elektronicky rizena skrtici klapka a ele. ovladani chlazeni - termostat odpadl.

Tim se ziskala ta 1kW - zadny chip, zadna zmena, jen tim ze vice ohriva vodu pri zatezi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

hele pokud chces muzes ho klidne odsroubovat - navrchu ma profil klice, takze klido pido muzes, ale (mozna) cekej u faceliftu ze si poskodis napr. potenciometr na pedalu a pokud to bude u predfaceliftu tak muzes strhnout ci ulomit na skrtici klapce packu. Tohle vechno chrani prave ten doraz :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...