Lukascheck Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Čau všude čtu že když turbo vypíná tak jak je zatuhlá regulace a podobný věci ale když je vše O.K ventil N 75 , snímač tlaku v sacím potrubí , Váha vzduchu , regulace lopatek je O.K běhá tam jak čamrda, nedře a stále skáče stejná debilní chyba regulace tlaku horní mez překročena a snímač tlaku v sacím potrubí N 71 tak co by to mohlo být se nedočtu Včera jsem jel z Lipska a tak 100 km nic vše O.K pak to začlo dělat a vždycky jsem jen vypnul a zapnul zapalování během jízdy a jak jsem to udělal asi tak 5x tak to vypínalo už kolem 2200 ot/min - to bylo nejmíň otáček kdy to vyplo pak to chvíli běželo.Od večera lítám po fóru a nikde nic všude jen zatuhlé tyčky regulace ale to se mě netýká :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 6. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Nikdo nic ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Nikdo nic ???? psalo mi to regulaCE PLNICIHO TLAKU HORNI MEZ PREKROCENA byly zatuhly lopatky.kdyz sem se dival hejbalo se u turba cosi ale malo.proste vycisti turbo a mas to pokud mas dobrou n75...zkus udelat zkousku akcnich clenu ... pokud budes mit vse ok jAK PISES tak je to na cisteni turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 6. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 psalo mi to regulaCE PLNICIHO TLAKU HORNI MEZ PREKROCENA byly zatuhly lopatky.kdyz sem se dival hejbalo se u turba cosi ale malo.proste vycisti turbo a mas to pokud mas dobrou n75...zkus udelat zkousku akcnich clenu ... pokud budes mit vse ok jAK PISES tak je to na cisteni turba jojo já si to chtěl jen ujasnit.Předemnou to měl nějakej starej dědek a jezdil na LONG LIFE takže vražedná kombinace dědek to neprotáh a ještě tam měl olej na 50 000 km tak to nechám vyčistit nastavit a snad bude klid.To ostatní je O.K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 dědek jezdil na LONG LIFE...... dědek to neprotáh..... mě do toho netahej... někdy jezdím i 80km/h a LONG LIFE nedávám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 6. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 mě do toho netahej... někdy jezdím i 80km/h a LONG LIFE nedávám [/quoe] Nebylo myšleno na Tebe teda pokud to auto není po Tobě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Není po mě Podle toho co píšeš to jsou příznaky na přituhlé naklápění regulace turba. Pokud jsi zkoušel s tím hýbat tak to bylo asi u studeného motoru a u zahřátého to muže zadrhávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 6. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Není po mě Podle toho co píšeš to jsou příznaky na přituhlé naklápění regulace turba. Pokud jsi zkoušel s tím hýbat tak to bylo asi u studeného motoru a u zahřátého to muže zadrhávat. Já stím hýbal tak i tak ale samozřejmě nedokážu vyvinout takovou sílu abych to stlačil až dolů.Přece jen má to 116 000 km najeto a mělo by to i nárok na to zatuhnutí tak to zkusím nechat vyčistit a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 11. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 Tak vyřešeno dal jsem to borcovi na vyčištění a je po problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Tak vyřešeno dal jsem to borcovi na vyčištění a je po problému no vida... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 12. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 no vida... :palec2: jojo je po problému.Akorát jsem dneska měnil olej a koukal jsem že ty podtlaky tam nejsou tak jak by měli být tak jsem je chtěl přerovnat a zacvakat do těch sponek a koukám že mi tam chybí ten ventil na ovládání klapky v sacím potrubí.Tak jsem tam šáhnul a on tam byl ale když to turbo vyndaval tak mu praskla ta plastová pojistka na tom ventilu a on to tam nasadil a ten ventil se seškvařil se svorkovnicí k sobě a tudíž mě to stálo ješzě 724 kč ventil a 214 svorkovnice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 :palec2: jojo je po problému.Akorát jsem dneska měnil olej a koukal jsem že ty podtlaky tam nejsou tak jak by měli být tak jsem je chtěl přerovnat a zacvakat do těch sponek a koukám že mi tam chybí ten ventil na ovládání klapky v sacím potrubí.Tak jsem tam šáhnul a on tam byl ale když to turbo vyndaval tak mu praskla ta plastová pojistka na tom ventilu a on to tam nasadil a ten ventil se seškvařil se svorkovnicí k sobě a tudíž mě to stálo ješzě 724 kč ventil a 214 svorkovnice Ta plastova pojistka N239 je neskutecne idiotsky navrhnuta. Taky sem to nedavno spravoval, nastesti sem si toho vsimnul zavcasu, takze na ventilu byla nakonec spatna pouze ta pojistka a nebylo nutne nic menit. Ventil jsem pripevnil jinym zpusobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 12. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Ta plastova pojistka N239 je neskutecne idiotsky navrhnuta. Taky sem to nedavno spravoval, nastesti sem si toho vsimnul zavcasu, takze na ventilu byla nakonec spatna pouze ta pojistka a nebylo nutne nic menit. Ventil jsem pripevnil jinym zpusobem. No to jo chtěl tam dávat nějakou pásku tak jsem to radši koupil celý nový jezdím dálky nerad bych aby mě to někde nechalo.Jednou jsem visěl že se ten ventil seškvařil úplně a v servisu okolo toho skákali jak blbci, protože to bylo auto v záruce - ale po dvou dnech a několika kilometrech asi 500 km zkušebních jízd na to přišli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.