Přejít na obsah

Reklamace PPL


Martan

Doporučené příspěvky

Nemá někdo zkušenosti jak to probíhá? Dnes mi přišel notebook krabice bez známek poškození notebook oštípaný

Tak to je vcelku špatný,zboží se má zkontrolovat před dopravci,ale to zřejmě víš.

Objednával jsem takhle pro dceru do pokoje Tv a Dvd taky to přivezlo PPL.Vše bylo O.K. po dvou měsících telka přestala hrát tak jsem jí zabali do původní krabice a jel na poštu a poslal jsem ji prodejci jako reklamaci.Zhruba do měsíce telka přišla zpět,ale přivezla mi ji česká pošta krabice byla v poho tak jsem to nekontroloval.Při rozbalení doma mě málem trefilo chyběl kus spodního plast,vzadu byl plast popraskaný a rohy pobouchaný.Tak po třech dnech jsem zase volal prodejci,že telka zase nehraje a že posílám znova na reklamaci.Reklamaci uznali bez problémů a poslali mi ji znova zpět nic o tom,že jim dorazila v nepořádku nikde nepadlo.Tak jsem si jel na poštu a tam jsem si vybalil a překontroloval a hle prodejce mi poslal uplně novej kousek.Takže asi takhle být na tvém místě nečekám na nic a jdu to poslat prodejci jako reklamačku,až budeš posílat tak si to nech pojistit!Myslím,že lepší je zaplatit poštovný než kupovat novej notes né?

Hodně štestí :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prodejce tvrdí že byl v pořádku odeslaný. To že to bylo poškozené během dopravy je zřejmé z toho že notas byl zabalen do folie a ta je také proražená.

Na začátku jen dodávám, že s PPL nemám žádnou spojitost (finanční nebo jinak blízkou).

Jak ale funguje PPL, to by se asi ostatní kurýři mohli učit.. A že jich tak 2 do týdne odbavím.. K PPL: přeprava do 24 hodin od odeslání, kurýr vždy zavolá dopředu na mobil, že mi veze zásilku. Při předání spolu zásilku prohlédneme, předáme. Když nejsu doma, mám dohodu se sousedy, o níž PPL ví, že může tyto zásilky mým jménem přezít.. A to až pod nos (skoro :palec2:

Takže 95% PARÁDA, těch 5% MOHOU BÝT (já je ale dosud neměl) jednotlivé excesy. BOHUŽEL, CHLAPI, NIKDO NEJSME DOKONALÍ A JSME VŠICHNI JEN A JEN LIDI.. Myslete na to.. Vše se dá rozumně (bez hádání, nadávek, arogance) vysvětlit a vyreklamovat..

Zkušenosti s Českou poštou: 95% TRAGÉDIE (!) balíky nedoručené, oznámení na poště (ač jsu byl v termín dodání doma nebo v kanceláři), výtky, že balíčky jsou příliš těžké (sakra, 5 kg je pro chlapa tíha????) A to vše 130,- (porovnávám u PPL a ČP). Hádejte, kdo má mé sympatie..

Poslední věc k těm notebookům: objednával jsu nedávno 2 ks od HP. Chlapi, základ je seriozní obchod (i když o pár set Kč dražší).

Takže PPL obě dodávky (notase) přivezlo, originálně zabalené od obchodníka do větší krabice, pásky originálního balení neporušené.

Uvnitř další 2 krabice: v jedné extra notebook - uložený do polystyrenových držáků proti otřesům (10 cm výška), vše ještě zabalené do bublinkové folie. V druhé krabici příslušenství: myška, kabely, atd. Opět vše v zatavené folii, a ještě obalené bublinkovou folií (!)

Nepopírám, že se to nemůže při přepravě poničit, ale když to tak nahoře čtu, vidím to tak, že většinou pochybí ti, co to pro přepravu balí. Šetří se a spoléhá se, že na všechno sahají lidé v chirurgických rukavičkách. Ono to tak není.. Já jednou byl 30.12. v logistickém centru PPL, kde mě visel balík, jež se mi nepodařilo doručit. A tam jsem to viděl. Do kola nekončící pojízdné pásy, elektronika, váha, lidi u nakládky, kupy balíků.. A to bylo 22 hodin večer. Takže balte to všici pořádně (!) když si tady posíláme ty díly lol a také nakupujte u pořádných obchodníků, kteří vše zabalí, jak mají. Břídilové šetří a podle toho to pak také vypadá - doplatíte na to vždy vy, jako zákazník..

Takže: přeji všem jen šťastné nakupování a parádní bezproblémové doručení až po dnos, jak se říká :palec2:

Editováno: , autor: Petr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zažil jsem něco podobného při dodávce kancelářské židle, krabice byla OK, ale jeden z plastů byl poškozený a rozlomený.

( nevím která firma nám to tehdy přivezla, ale určitě jsou proti těmto případům pojištěny všechny )

Kontaktoval jsem dodavatele židle, následně poškozenou část nafotil a poslal jim to e mailem, pak se mi ozval někdo z reklamací

té dopravní firmy, přijel k nám do firmy koukl na to, sepsal protokol.

Po pár dnech přivezli novou nepoškozenou židli a balik s poškozenou vzali zpět.

Tím bylo vše zdárně vyřešeno, a nestálo to ani korunu navíc !

Snad to v tvém případě proběhne podobně - držímm palce , pak sem napiš ať víme jak jsi dopadl !

M.

P.S.

Výpočetní techniku ( LCD a PC ) nám také již několikrát přivezli, ale bylo to tak perfektně zabalené a

obložené polystyrenem, že se to snad ani poškodit při přepravě nedalo !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přispěji troškou do mlýna. Přes PPL mi chodí domů spoustu věcí. Po pravdě hlavně z T.S. Bohemia, když jsem si objednal PC přišlo mi to všechno pěkně zabalené. Po rozbalení vše ok. O rok později jsem PC reklamoval, samo sebou zase cesta PPLkem, když mi PC za dva dny posílali zpět, tak doma po rozbalení, krabice byla v pořádku, jsem měl uvnitř case pěkný guláš, ventilátor procesoru upadnutý, přední panel case poškozený a pár dalších drobností, takže okamžitě telefonát do TS bohemia, tam mě ujistili, že od nich to odešlo naprosto v pořádku, a že si mám zavolat na telefon co je na krabici u štítku PPL ( i mi ho nadiktovali). Takže po dalším telefonátu s PPL mi bylo sdělelno, že mi pošlou jejich likvidátora škod, který si to nafotí, zboží převezme a zpět dodá na opravu do TS Bohemia. Jednání celkem dobré, likvidátor přišel sice až po několika dnech, omluvil se mi za škodu, PC si převzal a když mi ho zase dovezli zpět PPL tak už byl v pořádku, všechno opraveno, od T.S. Bohemia přišla i dodejka co všechno měnili. Takže byť jsem měl počítač o několik dní vrácený později, tak jsem byl s jednáním PPLka spokojený. Jinak pravdou je, že jsem letos byl svědkem vykládky zboží celého auta a zacházení s krabicemi, no raději to ani nevidět. Jinak pokud se nepletu, tak zboží se sice má zkontrolovat před řidičem, ale pokud se naskytne nějaká závada, tak lze reklamaci uplatnit do třech dnů. Takže zatím spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...