Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

No podívejme na OOOO ;)

Nic proti neni ale trochu divne že patrol vyjel jenom tam kam vyjel a volvo, bmw, oooo dojeli dal

Nic proti neni ale trochu divne že patrol vyjel jenom tam kam vyjel a volvo, bmw, oooo dojeli dal

jestli to nebude tím že patrol má 2,5 tuny

jestli to nebude tím že patrol má 2,5 tuny

a jestli to nahodou nebude tim kdo si ten test zaplatil :)

a jestli to nahodou nebude tim kdo si ten test zaplatil :)

co se týče quattra tak myslím není poprvé co ukázalo že to nějakou trakci na sněhu má

Patrol je opravdu mastodont. Audi podle vlastních zkušeností neměla potřebu něco uplácet.

hmm

z patrolem jsem par kilometru na sněhu stravil a s audinou ani jeden takže fakt nemohu porovnat ale co jsem viděl na tom videu tak mi to připadalo trapný - toď muj nazor

  • Autor
hmm

z patrolem jsem par kilometru na sněhu stravil a s audinou ani jeden takže fakt nemohu porovnat ale co jsem viděl na tom videu tak mi to připadalo trapný - toď muj nazor

Procpak ?

Procpak ?

Když viš co ktere auto dokaže (i když v testu byl novějši kousek patrolu než co znam ja) a pak vidiš takove srovnavani tak ..........

Obecně si myslím že je nesmysl davat do takoveho testu auta rozdilných kategorii - právě kvuli těm pozdějším dohadum

tim končim svoji učast v teto diskuzi

- a ne že si budete myslet že mam něco proti bmw, volvo, oooo - kdybych měl na to penizky tak bych si určitě jednoho z nich vybral a to určitě dřiv než toho patrola

Jo v tom souhlasím ty auta jsou nesrovnatelný v takovém testu. Jinak s OOOO A8L jsem byl ve Špindlu a byl tam i šéf Mercedesu s novým S500L 4x4 jeho museli do jednoho kopečka vytáhnout (zrovna Patrolem s řetězama) no a já abych ho popíchl jsem v tom kopečku zastavil a zase se rozjel ani mi nebliklo ASR. Prostě Audi s quatrem udělalo opravdu kus práce.

To bylo vidět jak na začatku na te rovince audina měla odpich a nabrala potřebnou rychlost.

Když už postavili patrola proti takovým rychlikum tak nechapu proč hned na staru nezavřeli všechny diferaky a rychlosti nula nula nic by se pomalu vyšplhali na kopeček a klidně by mohli i v polovině zastavit.

JJ - quatro je super technika - a když si vezmeme že je to přes 20 let co to vymysleli a od te doby se toho až tak moc nezměnilo

To bylo vidět jak na začatku na te rovince audina měla odpich a nabrala potřebnou rychlost.

Když už postavili patrola proti takovým rychlikum tak nechapu proč hned na staru nezavřeli všechny diferaky a rychlosti nula nula nic by se pomalu vyšplhali na kopeček a klidně by mohli i v polovině zastavit.

JJ - quatro je super technika - a když si vezmeme že je to přes 20 let co to vymysleli a od te doby se toho až tak moc nezměnilo

ono jde o to že jedině audi je pravy 4x4 takže jede furt všema 4 kolama takže nečeká až se něco stane aby byl připojen zbytek

myslel jsem že patrol je taky pernamentní 4x4 ale :Motor pohání zadní nápravu, přední je připojitelná bez mezinápravového diferenciálu s možností volby redukovaných převodů. Většina modelů je vybavena uzávěrkou zadního diferenciálu

takže proto to ostatním nejede

Upraveno od Vaša

ono jde o to že jedině audi je pravy 4x4 takže jede furt všema 4 kolama takže nečeká až se něco stane aby byl připojen zbytek

myslel jsem že patrol je taky pernamentní 4x4 ale :Motor pohání zadní nápravu, přední je připojitelná bez mezinápravového diferenciálu s možností volby redukovaných převodů. Většina modelů je vybavena uzávěrkou zadního diferenciálu

takže proto to ostatním nejede

u patrolu zaleži na motorové vybavě - u toho typu co byl v testu existuji verze i s mezinapravovým diferakem + full uzavěrka všech tři diferaku, novější patroly už existují pouze jako typy cos popisoval, starší generace byly všechny vybavené mezinapravovým + uzavěrkou všech diferaku a nedivil bych se kdyby dalši generace patrolu už neměla možnost vubec připojit předek - hold pravych 4x4 ubýva a zachvili je spočiname na prstech jedne ruky

jojo quattro sice dobry ale ten nissan jel jak ponocnej lol

  • Autor
jojo quattro sice dobry ale ten nissan jel jak ponocnej lol

Ono s tou uzaverkou a terenim prevodem to pak moc rychle nejede, takze ona je to otazka !

to jiste ale stejne se mi to zdalo nic moc a o tolik tezsi zas neni aby ho to tak tragicky zahrabalo myslim ;)

Upraveno od warhead

Ono s tou uzaverkou a terenim prevodem to pak moc rychle nejede, takze ona je to otazka !

Nevim jaky tato generace ale s tou starši by se s uzavřenými diferaky tak rychle jet nedalo. Takže mi to spiš připadlo že neměl diferaky zavřene nastalo protože jel nějak příliš rychle.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.