Přejít na obsah

Na snehu do kopce


MichalF

Doporučené příspěvky

Procpak ?

Když viš co ktere auto dokaže (i když v testu byl novějši kousek patrolu než co znam ja) a pak vidiš takove srovnavani tak ..........

Obecně si myslím že je nesmysl davat do takoveho testu auta rozdilných kategorii - právě kvuli těm pozdějším dohadum

tim končim svoji učast v teto diskuzi

- a ne že si budete myslet že mam něco proti bmw, volvo, oooo - kdybych měl na to penizky tak bych si určitě jednoho z nich vybral a to určitě dřiv než toho patrola

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo v tom souhlasím ty auta jsou nesrovnatelný v takovém testu. Jinak s OOOO A8L jsem byl ve Špindlu a byl tam i šéf Mercedesu s novým S500L 4x4 jeho museli do jednoho kopečka vytáhnout (zrovna Patrolem s řetězama) no a já abych ho popíchl jsem v tom kopečku zastavil a zase se rozjel ani mi nebliklo ASR. Prostě Audi s quatrem udělalo opravdu kus práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bylo vidět jak na začatku na te rovince audina měla odpich a nabrala potřebnou rychlost.

Když už postavili patrola proti takovým rychlikum tak nechapu proč hned na staru nezavřeli všechny diferaky a rychlosti nula nula nic by se pomalu vyšplhali na kopeček a klidně by mohli i v polovině zastavit.

JJ - quatro je super technika - a když si vezmeme že je to přes 20 let co to vymysleli a od te doby se toho až tak moc nezměnilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bylo vidět jak na začatku na te rovince audina měla odpich a nabrala potřebnou rychlost.

Když už postavili patrola proti takovým rychlikum tak nechapu proč hned na staru nezavřeli všechny diferaky a rychlosti nula nula nic by se pomalu vyšplhali na kopeček a klidně by mohli i v polovině zastavit.

JJ - quatro je super technika - a když si vezmeme že je to přes 20 let co to vymysleli a od te doby se toho až tak moc nezměnilo

ono jde o to že jedině audi je pravy 4x4 takže jede furt všema 4 kolama takže nečeká až se něco stane aby byl připojen zbytek

myslel jsem že patrol je taky pernamentní 4x4 ale :Motor pohání zadní nápravu, přední je připojitelná bez mezinápravového diferenciálu s možností volby redukovaných převodů. Většina modelů je vybavena uzávěrkou zadního diferenciálu

takže proto to ostatním nejede

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono jde o to že jedině audi je pravy 4x4 takže jede furt všema 4 kolama takže nečeká až se něco stane aby byl připojen zbytek

myslel jsem že patrol je taky pernamentní 4x4 ale :Motor pohání zadní nápravu, přední je připojitelná bez mezinápravového diferenciálu s možností volby redukovaných převodů. Většina modelů je vybavena uzávěrkou zadního diferenciálu

takže proto to ostatním nejede

u patrolu zaleži na motorové vybavě - u toho typu co byl v testu existuji verze i s mezinapravovým diferakem + full uzavěrka všech tři diferaku, novější patroly už existují pouze jako typy cos popisoval, starší generace byly všechny vybavené mezinapravovým + uzavěrkou všech diferaku a nedivil bych se kdyby dalši generace patrolu už neměla možnost vubec připojit předek - hold pravych 4x4 ubýva a zachvili je spočiname na prstech jedne ruky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono s tou uzaverkou a terenim prevodem to pak moc rychle nejede, takze ona je to otazka !

Nevim jaky tato generace ale s tou starši by se s uzavřenými diferaky tak rychle jet nedalo. Takže mi to spiš připadlo že neměl diferaky zavřene nastalo protože jel nějak příliš rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...